Ga naar inhoud

miknenoek : ? september 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 8 jaar geleden geopereerd door dr d'hondt linker borst mcghan st 410 mm 360cc en rechter borst mcghan st 410 mf 375cc anatomisch. Nu na al die jaren is er een kapsel ontstaan in mijn linker borst en er komt dus een prothese wissel. Ook zitten er rare bobbels en randen in mijn borst wat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn met anatomisch, maar dat terzijde.

Gister heb ik een erg fijn gesprek gehad bij dr Plovier nav alle goede reacties hier op dit forum. Ik wil graag dat mijn nieuwe borsten qua grootte hetzelfde blijven alleen ik zou het mooier vinden als mijn tepel wat meer naar boven komt te liggen ik vind de verhouding tussen onderkant borst en tepel wat klein. Nu raadde dr Plovier mij AF om wederom voor anatomisch te gaan en hij wil dan ook ronde bij mij gaan plaatsen. En ik weet niet zo goed of ik hier wel blij mee ben :( ik wil namelijk echt niet dat de bolling onnatuurlijk gaat zijn bovenop wat ik nu al wel een beetje vind, ik vind het namelijk mooier als de bolling meer onderin de borst zit.

Heeft iemand ervaring met een prothesewissel van anatomisch naar rond? En wat vinden jullie van het advies van dr Plovier? Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb onlangs een wissel gehad van anatomisch 360 cc naar rond 750 cc.

Echt heel rond vind ik die van mij niet, maar dat komt ook omdat ik een dikke huid heb. Vind het volume nu wel echt veel mooier verdeeld.

Ik ben in ieder geval blij dat ik van anatomisch naar rond ben gegaan. :)

Als je wilt kan je me toevoegen en mijn foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo M.elaniee,

Bedankt voor je reactie, ik heb je toegevoegd ben heel erg benieuwd :) zijn jouw borsten nu ook zachter met de ronde implantaten? Ik vond die van mij soms wat hard en bij mij is idd ook de volume verdeling wat minder mooi nu hoop dat ze met de nieuwe ronde protheses ook wat ronder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn anatomisch zijn zacht, ik had het harder verwacht want dat lees je overal. Ik ben bijna 8 wk po.

Ook mijn man vind ze zacht, denk dat het ook aan ligt hoeveel weefsel je van jezelf had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

ik ben van anatomisch mcghan naar rond motiva gegaan bij dr plovier in oktober dit jaar. Ben super tevreden over rond, veel mooier, voller en de prothesen zijn echt heel erg zacht.

Anatomisch was ook altijd mooi maar vind dit veel mooier. Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 9/10/2015 om 14:14 zei M.elaniee:

Hoi,

Ik heb onlangs een wissel gehad van anatomisch 360 cc naar rond 750 cc.

Echt heel rond vind ik die van mij niet, maar dat komt ook omdat ik een dikke huid heb. Vind het volume nu wel echt veel mooier verdeeld.

Ik ben in ieder geval blij dat ik van anatomisch naar rond ben gegaan. :)

Als je wilt kan je me toevoegen en mijn foto's bekijken.

Hoi hoi Hoe kan ik de foto's bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door Plovier. Ik heb een lift laten doen en een wissel. Heb ook ronde prothese. 525 CC onder de spier. 

Kijk maar naar mijn foto's en dan zie je dat ik veel bolling onderaan heb. 

Je ziet niet dat ik bovenaan een rand heb. 

Ik hoop voor jou dat je de juiste keuze kunt maken. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 december 2015 om 16:29 zei Molly81:

Ik heb je toegevoegd, heb net anatomische gekregen ben wel benieuwd naar t verschil bij jou.

Hoi Molly, ik heb nu 3 weken po ook druppelvorm van natrelle 410 mm 320cc, eerst had mentor 250. 

Ik zie dat je ook hardlopen doet, weet je wanneer ongeveer zou jij weer kunnen beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik kom ook eventjes mijn verhaal doen bij je. Ik ben ook geopereerd door Plovier, heb 825cc ronde implantaten gekregen. Ik had het allemaal anders in mijn hoofd. Maar Plovier vertelde me, je krijgt een lift, en tussen de zoveel en zoveel cc, want dat is wat je wilt als ik je zo hoor. Ik dacht toen nog, weet je wat ik laat het aan hem over. Hij zal het wel weten.. en ik ben er dol gelukkig mee!

Misschien dat mijn borsten iets te rond zijn voor je, maar ik vind ze bovenin bij mij absoluut niet neprond. Je kunt altijd even in mijn albums kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo Allemaal,

Het is alweer een tijd geleden maar ik ben inmiddels geopereerd en ik heb een prothesewissel gehad van anatomisch naar rond bij dr Plovier. Wat een wonder dokter is dat zeg! In het begin was ik erg nerveus over de maat, projectie of ik niet teveel bolling bovenin zou hebben met rond of dat ze niet te nep/opgeplakt zouden lijken (zoals ik wel met mijn oude had) jullie herkennen het vast wel. Ik heb een aantal voorbeeld plaatjes meegenomen tijdens consult. En mijn borsten zijn echt precies geworden zoals ik voor ogen had echt bizar. Super natuurlijk, niet opgeplakt al wat lichtjes ingedaald en nu al super zacht terwijl ik pas 2 weken po ben. Ik heb uiteindelijk 430cc motiva gekregen en ze ogen nu al mooier en natuurlijk dan mijn vorige borsten. Ik ben echt ontzettend blij en kan niet wachten tot deze lelijke bh uit mag ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Wat fijn dat alles zo goed is verlopen en je helemaal blij bent met je nieuwe borsten.

Ik heb je titel aangepast, als je alleen nog de precieze datum door zou willen geven, dan kunnen we de titel compleet maken.

Nu nog even lekker rustig aan doen,en ik wens je verder een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Nadat een scheur werd vastgesteld in mijn huidige protheses twijfel ik nu ook om rond te plaatsten ipv de anatomische die ik nu heb. Ik zou graag een beetje een liftend effect bekomen door plaatsing van een beetje meer cc maar weet iemand of de anatomische een meer liftend effect heeft tov de ronde? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-4-2016 om 10:21 zei Zwarte panter:

Hoi Molly, ik heb nu 3 weken po ook druppelvorm van natrelle 410 mm 320cc, eerst had mentor 250. 

Ik zie dat je ook hardlopen doet, weet je wanneer ongeveer zou jij weer kunnen beginnen?

Beste zwarte panter, ik dat je jouw mentor vervangen hebt voor natrelle. Ikzelf heb 15 jaar McGhan gehad en sta nu voor een vervangingsvraag en stort met daarom in de voors- en nadelen van het ene merk t.o.v. het andere. Zie ook mijn voorstel bericht. Mag ik je daarom vragen waarom jij voor natrelle gekozen hebt en of dit je goed bevallen is?

X Agape

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.