Jump to content

Documentaire borstvergroting

MelisLagerwaard

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar vrouwen die van plan zijn een borstvergroting te laten doen! Mijn naam is Melissa Lagerwaard en ik wil graag een documentaire maken over vrouwen die een borstvergroting laten doen. Samen met een klasgenoot van mij willen we het taboe van borstvergrotingen doorbreken en iemand volgen die het proces aangaat.

De opnames zullen in Maart 2016 zijn. Het zou natuurlijk perfect zijn als we de operatie midden in die periode kunnen plannen zodat we de voorbereidingen, maar ook wat van na de operatie zouden kunnen meemaken.

De documentaire wordt uiteindelijk (hopelijk) uitgezonden op het Campus Doc filmfestival (het excellente programma waarvoor deze docu gemaakt wordt) en wij gaan hem natuurlijk ook proberen te verkopen aan een publieke omroep.

Wij begrijpen dat dit een heel gevoelig onderwerp is, maar daarom willen wij juist aan het licht brengen dat er veel meer schuilt achter een borstvergroting dan alleen maar ‘grotere borsten’ krijgen.

Wij hopen dat iemand dit misschien leest en hier interesse in heeft. Je kunt altijd een bericht sturen op dit forum, maar ook mailen naar melissa.lagerwaard@student.hu.nl. Voor verdere vragen verwijs ik je ook graag door naar het mailadres.

Alvast heel erg bedankt,

Melissa en Thomas

Ik vind het in ieder geval tof dat jullie dit onderwerp vanaf deze kant willen belichten. Er komen hier wel eens vaker oproepjes waarvan ik meer het idee krijg dat ze sensatie willen zoeken in plaats willen laten zien hoe dit zo veel levens positief veranderd.

Maar goed, aan mij heb je ook niks :P

Hoop dat jullie een persoon vinden die het aandurft. De meeste willen toch onherkenbaar blijven. De schaamte, en dan heb ik het niet eens over de vergroting, maar juist voor de bv maakt het dat niet iedereen in beeld wil komen. Althans bij mij. Ik heb geen foto meer van de voorsituatie. Niks. Dat is verleden tijd en wil daar niet aan herinnert worden.

Dus het psychisch effect mag zeker gehoord worden, want het gaat niet om alleen grote borsten.

Bij mij wordt het ofwel in december ofwel in juli , sorry.
Het gaat inderdaad niet alleen om grote borsten , het gaat om zoveel meer.

Een BV-operatie beslis je niet op een dag een week of een maand. Daar ben je al jaren mee bezig voordat je uiteindelijk de stap durft te zetten om een afspraak te maken voor een consult.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.