Ga naar inhoud

Hechtingen


440cc

Aanbevolen berichten

Ik vroeg mezelf af hoe lang het bij iedereen duurde voordat de hechtingen opgelost waren.

Ik ben nu 2 weken PO en ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik had gehoopt dat ik geen rare dingen mee zou maken met mijn borstvergroting. Nou helaas, sinds 2 dagen bij het uiteinde van het litteken, Daar waar de knoopjes zaten. Is een vochtbultje ontstaan. Het doet geen pijn of heb geen koorts. Maar toch even met dr Straten gemaild. Tot zover ziet hij nog geen aanwijzingen voor een ontsteking maar mag toch dinsdag voor een extra controle komen in Groesbeek. Wel fijn dat hij de tijd neemt om zelfs na kantooruren te reageren.

Is het meteen 6 weken PO, hopelijk kan de band afblijven en Is het plekje ook geen probleem. Zal de foto uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geholpen. Het Was een soort blaar gevormd door wondvocht. Normaal neemt het lichaam het op, maar soms wilt het naar buiten en dan komt het op het zwakste punt naar buiten.

Ik had geluk dat het niet gesprongen Is want dan was het een open wond geworden met alle gevolgen van dien.

Nu is het in de operatiekamer open gesneden, leeg gedrukt, schoongemaakt en opnieuw gehecht. Even een weekje extra herstel (helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig dat het op deze manier is opgelost! Goed herstel nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.