Jump to content

macey26 : 4 september 2015 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hallo dames

IK ZAL me even voorstellen. Ik ben een jonge moeder van 26 jaar en student. Ik heb afgelopen vrijdag mijn borsten vergroot en het leek me leuk om me hier dus bij aan te sluiten vooral omdat ik met een aantal vragen zit. Ik zal ze maar in de juiste topic plaatsen.

Groetjes

Macey

Ik ben afgelopen vrijdag 4 september geopereerd door dr hupkens in kliniek amstelveen. Ik heb een 375 cc dual plain gekregen. De operatie is goed gegaan en ben ontzettendddd lief behandeld ik was ontzettend bang en moest een traantje laten in het OK ruimte. Dr hupkens en en zijn assistenten hebben me zo gerust gesteld dat ik het niet eens door had dat ik onder narcose ging.

Gisteren was de derde dag na mijn operatie en moet zeggen dat gisteren de ergste dag was wat betreft pijn. Vandaag gaat het alweer stukken beter en ervaar ik vandaag weinig tot geen pijn. Ik heb af en toe wat steken aan mijn rechter wond/hechting.

Nu heb ik toch een vraagje mijn borsten vind ik nu al Prachtigggg ze zijn nu alleen nog wat hard natuurlijk, maar ik heb dus een 375cc een cupmaat D werd mij verteld dat is ook wat ik wou. Nu ben ik vier dagen verder en lijkt het totaal niet op een D eigenlijk kleiner dan ik in gedachte had wat betreft een D en de mensen die het zien zeggen ook een D ???

een andere vriendin heeft 375cc en die zijn twee x mijn borsten. Moet ik nou gwn een paar weken wachten tot ze op hun plek zijn en dan de volume komt of is dit het ?

Word een beetje bang dat het niet het resultaat word waar ik op hoopte met een D in gedachte

Groetjessss Macey

hoihoi, ik snap je volkomen. De 1e dag dacht ik, huh niet groter? Dag 2 dacht ik neeeeee die zijn megaaaa (zwelling) Nu denk ik, wauw wat mooi maar en nu? Dus nu moeten ze gaan ploppen. Dus het komt echt wel, straks zeg je hoop ik, owwwwww tataaaaaa. (snap je mijn uitleg hshhahhahahaah)

Dames eens vraagje

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en heb ik mijn borsten vergroot. Nu sinds zondag heb ik niet in mijn borst maar echt op een klein plekje van de wond hechting super scherpe erge steken bij het bewegen van mijn lichaam of het spannen van de rechter kant de steken zijn vooral heftig als ik van lig stand omhoog wil en gaan zitten dan zet je namelijk kracht in je borst en dan zijn de steken zo heftig bij de hechting dat ik plat moet liggen ontspannen en dan gaat het weg net weeën ze zijn zo heftig dat ik al een paar keer in tranen ben gebarst.

Voor de rest heb ik nergens es last van geen pijn niks maar dat kleine stukje bij die hechting die steken zijn zo onwijs pijnlijk. Ook als ik op dat ene plekje druk ga ik dood van de pijn druk ik 1 mm ernaast doet het geen pijn.

Heb morgen een afspraak om voor de zekerheid te kijken maar hebben jullie hier ervaring mee ?????

Ik had begrepen van iemand dat het kan zijn dat daar de drain heeft gezeten ???

• 3 months later...

Hallo allemaal, ik rakel even een oud topic op.

Het berichtje van Macey is namelijk precies wat ik nu heb.

Vanaf dag 2 po (nu dag 5) heb ik ontzettende pijn in mn rechterhechting. Vandaag echt continu en heb ik alleen maar doodstil op de bank gezeten zodat ik het iets minder zou voelen. Mijn bh drukt er niet op, ik voel het ook als hij los is.

Ik heb gister de kliniek gebeld, ik moet het nog een paar dagen aankijken..

Heeft iemand tips om de pijn te verlichten toevallig??

Hier het zeflde. Heel erge steken aan de rechterkant als ik van lig naar zit stand ga. Duurt echt tien seconden. Sta dan gebogen op mn kiezen te bijten.. lijken wel eeuwen tr duren die 10 seconden.

Heb het alleen niet als ik er op druk ofzo. Daar krijg ik alleen maar jeuk van haha

@jenny: ik drink me suf aan brandnetelthee. Heb eigenlijk niet het idee dat mn borsten zelf zo opgezwollen zijn (er staan geen striemen meer van mn bh in)

@boobplan, herkenbaar! En jij bent een paar dagen langer po, dus het kan nog wel even duren dus.. :(

Zou het ook kunnen dat er te strak gehecht is ofzo?

Ik denk niet dat je te strak kan hechten toch? Gewoon de stukjes huid bij elkaad die los waren? Ik had dat ook maar niet zo super pijnlijk als jullie, voelde echt me protese duwen tegen me hechtingen als ik van lig naar zit ging

Heel vervelend hoop dat het gauw overgaat.

Hupkens is goed met littekens heb ik gehoord !

Hier hetzelfde verhaal maandag geopereerd 2 dagen weinig last en toen kwam de pijn in m'n rechter onderborst het straalt door van het litteken naar de telen lijkt het wel en als je dan opgestaan bent trekt het weg.. Hoop dat het snel overgaat want het is echt gemeen!!

@Jenny, dat te strak hechten heb ik van mn vader, die heeft dat een keer gehad bij een wond zei hij, toen hebben ze het opnieuw gedaan en had hij nergens meer last van.

Ik kan me ook niet voorstellen hoe het dan te strak kan zitten? Misschien heeft Hupkens op het eind de draadjes lekker aangetrokken en er een dubbele knoop in gedaan? :P

@Daantje ja heel naar gevoel hè! Alleen gaat het jammer genoeg bij mij niet weg als ik op ben gestaan. Het wordt er niet minder op.

Gelukkig heb ik van mn ouders extra diclofenac gekregen, anders was ik deze dagen echt jankend doorgekomen :( (en ik ben echt niet kleinzerig)

Ik heb besloten om morgen te bellen of de hechtingen er eerder uitmogen (het is dan 8 dagen) of dat ik sowieso mag langskomen..

• 2 months later...
Op 24 december 2015om17:00 zei Sabine8:

Hallo allemaal, ik rakel even een oud topic op.

Het berichtje van Macey is namelijk precies wat ik nu heb.

Vanaf dag 2 po (nu dag 5) heb ik ontzettende pijn in mn rechterhechting. Vandaag echt continu en heb ik alleen maar doodstil op de bank gezeten zodat ik het iets minder zou voelen. Mijn bh drukt er niet op, ik voel het ook als hij los is.

Ik heb gister de kliniek gebeld, ik moet het nog een paar dagen aankijken..

Heeft iemand tips om de pijn te verlichten toevallig??

Hi Sabine! 

Ben jij nog online hier op het borstenforum? Ik ben 15 feb geopereerd en heb de eerste week veel pijn gehad daarna ging het prima, werd snachts wel altijd wakker van nare steekjes in de linkerborst die uitstraalde naar de tepel, maar dat was te houden. Nu werd ik vannacht wakker, moest plassen. Toen ik weer naar mijn bed liep begonnen er ineens steken vanuit mijn litteken te komen richting m'n tepel. Zo heftig dat ik t bijna niet meer hield ik kreeg het bloedheet en werd er gewoon misselijk van. Heb de huisartsenpost gebeld en ik moest tramadol in nemen en een uurtje aankijken en zolang ik geen koorts kreeg of een extreem gezwollen borst hoorde het gewoon bij het herstel proces. Ik las dat jij er toen der tijd ook laat van. Heb jij dit ook zo ervaren? En hoe is het verder afgelopen?

groetjes Lo93

Herkenbaar Lo! 

Ik heb destijds ipv de diclofenac, tramadol gekregen. Daarmee werd het dragelijk, maar alsnog heb ik de eerste twee weken bijna alleen maar stil op de bank gezeten, omdat elke beweging pijn deed. Toen de hechtingen eruit gehaald werden ging het meteen beter. Er heeft dus echt wat verkeerd gezeten volgens mij. 

Gelukkig gaat het sindsdien (ik ben nu 10 weken po bijna) goed. Ik heb wel het idee dat mijn herstel langer duurt dan bij de meeste anderen, maar het is goed gekomen. ;-)

Sterkte en als je het idee hebt dat het echt niet goed zit, laat je niet afschepen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.