Jump to content

hoe voelen jullie dual plane borsten aan?

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nu bijna 6 weken po.

Echt genieten lukt me nog niet ivm met dubble bubble....

Maar met de 3 mnd controle wordt daar pas naar gekeken, dus dat moet ik proberen nu met rust te laten.

Dat vind ik heel moeilijk en loop door mijn onzekerheid over mijn borsten tegen andere dingen aan.

Misschien zijn het normale dingen hoor, maar dan hoor ik dat heel graag.

Als ik buk of mijn littekens masseer, lijkt het of mijn protheses bewegen of dat er opnieuw vocht achter zit. Het lijkt niet minder of meer te worden.

Het is wel links het meest en daar is de double bubble ook het ergst.

Als ik op mijn rug lig dan valt mijn eigen weefsel bijna onder mijn oksel)en heb ik niet in te knijpen ballen in de buurt van mijn littekens.

Blijven mijn borsten zo'n verschil houden van binnen? Want echt een mooi gezicht als ik lig is het niet vanaf mijn aanzicht.

Als ik sta voelt het prettig om in te knijpen.

Ik heb mentor anatomisch cosIII high profile.

Ik hoor hier niemand over en ben bang dat het een mislukking is. Ik wil zooo graag genieten, maar het lukt me nog niet helemaal.

Ik lees graag jullie ervaring.

Liefs

Hoihoi,

als ik her goed heb begrepen zijn anatomische prothesen altijd cohIII

Ik paste in mijn voorsituatie met mijn slappe borsten in een 70D maar met maximizers propte ik ze in een 70A of 70B. Nu heb ik mentor, rond, 350cc laten plaatsen. Maar ik klopt het even af: maar het voelt super aan. Ben nu 3 weken po. Maar zoals ik heb gelezen voelt t bij sommigen na 6 weken nog aan als tennisballen. Dus, iedereen heeft zijn eigen herstel ;) Hopelijk ben je bij de 3 maanden controle helemaal happy

Ik heb ook anatomisch. Alleen als ik smorgens opsta zijn ze wat gespannen en hard. Maar verder zijn ze zacht. Ik kan ze tegen elkaar aanduwen, omhoog duwen alles. Als ik lig, dan blijven ze wel rechtstaan zeg maar, mijn borsten zakken niet opzij, ik ben daar blij om want dat deden ze als lege D wel en hield ik niks over als ik lag.

Ik moet zeggen dat ik ze harder had verwacht, ik las dat anatomisch nooit zacht zouden aanvoelen maar bij mij voelt het aan als een stevige goedgevulde zachte borst. Ook mijn man vind dat ze zacht aanvoelen.

Ik heb ze voor de spier, dus zal anders zijn dan dualplane.

Ik kom van een lege D dus ja was ook een slappe borst.

Hoop heel erg voor jou dat het goed komt, had je geen reakties terug gehad van andere pc? Je had ze de situatie toch voorgelegd.

Xxx

Heb ook dual plane.

400 cc rond, coh.1.

Dus dat maakt ook al weer redelijk verschil met 3 ...

Ze worden steeds zachtet/soepeler. Rechts iets meer dan links (deze was -en is nog steeds- meer gezwollen).

Kan ze ook naar elkaar toedrukken, gemakkelijk.

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik had het aan dr plovier via een foto laten zien en het is volgens hem het dubble bubble effect.

Maar mijn eigen pc zegt masseren en geduld. Zou volgens hem nog bloed en vocht zitten.

Maar ik denk dat mijn situatie niet vanzelf veranderd. Maar dat ter zijde.

Ik heb trouwens 380 en 430 cc.

Mijn prothese en eigen weefsel blijven niet samen als ik op mijn rug lig.

Ik voel dan echt mijn protheses en meer richting mijn oksels mijn eigen weefsel. Echt twee losse delen in mijn borst.

Als ik rechtop zit zeg maar dan voelen ze heerlijk.

En het 'klotsen' kan dat opnieuw vocht zijn?

• 3 weeks later...

Ik zie dat ik 3 weken po had geantwoord dat het super aanvoelde. En nu, 6 weken po voelen ze anders. Ze voelen wel gevoelsmatig al aan als mijn natuurlijke borsten, maar ls ik letterlijk voel, dan voel ik alleen maar "vreemde" dingen. Is dat normaal bij dual plane? Rare onderhuidse bellen, de prothese dienik letterkijk enorm goed voel zitten, ze steken op sommige plekken net niet uit. Maar ja, ik ben pas 6 weken po, dus ze kunnen nog veel veranderen als ik velen moet geloven op dit forum. Maar het bkijft maar even de vraag wat mijn boobs gaan doen ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.