Ga naar inhoud

Bie : 14 juli 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden :1bouncingboobs:

Hier ben ik al terug en dit met 550cc :rolleyes:

Wel op de spier ipv eronder (de pc stelde dit voor dus vertrouwen we die mens maar hé. Alles is gezwollen en doet pijn, maar het valt wel mee (kan typen dus dat zegt ook genoeg hé).

Joehoe, heb dikke borsten :-) Fotookes volgen een dezer dagen wel :101:

Liefs Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!

leuk om je vandaag te onmoeten trouwens :lol:

gaaf dat je 550cc heb gekregen zeg! zou je prachtig staan en op de spier zal je ook een geweldig mooi staan.

Succes de komende dagen, hoop dat je weinig last heb en dat je snel van je borsten kan genieten (en je vriend natuurlijk ook :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi Evelien, ja ben je direct gaan zoeken hoor, je stond tussen mijn berichten want je hebt mijn ww eens opgevraagd.

Mag ik je ww ook? Wil gaan piepen :rolleyes:

Ook leuk je te ontmoeten trouwens :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bie

van harte met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

en WoW! ff 550(50cc meer erbij dan geplant)en ook nog is op de spier,dat beloofd natuurlijk wel veel goeds he :3:

en mag ik ook de reden weten waarom er toch voor de spier geplaatst is alsnog?

weet wel zeker dat dit nog mooier zal zijn als achter de spier :6:

ben mega benieuwd naar je pic,s hoor,kan niet wachten...

beterschap en lekker uitrusten

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bie,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs::1big_boobs: Wow, 550 cc voor de spier! Tof dat dat kon zeg, zal je een pak schelen in het herstel en op de koop toe ook nog grotere boobies opleveren (los van de extra 50 cc)! Ben ook benieuwd naar je picjes straks! Herstel ze! En nog effe rustig aan hoor, met het vriendje, hihi :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het valt mee, nog heel erg gezwollen wel, vooral mijn linkerkant. Afwachten hé, ze lijken wel kleiner dan ik dacht. 550cc is niet niks maar bij mij vind ik ze niet zo groot eigenlijk. Nog een paar daagjes afwachten hé.

grtjs Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Evelien,

Ja gaat goed hé :P

Het begint mooi te genezen nu. Mijn littekens jeuken :28:

Voor de rest nog een beetje last tussen mijn borsten. Hij heeft ze dichter bij elkaar gezet en dat trekt een beetje.

Mijn borsten worden precies groter met de dag :43:

Mijn BH van de kliniek begint echt te spannen met momenten, zo erg dat ik hem niet kan verdragen. Heb al een geluk nog eentje van mijn vorige die iets losser zit en dan wissel ik even af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke,via je album dan denk ik??

ja ik had ooit eens je borsten gezien in je album,maar keek net in me inbox,geen ww meer van je in elk geval.

dus je snapt me hint vast al....zou ik je ww nog eens mogen

ben zo enorm benieuwd.

dacht dat je enkel in de gallery foto,s had staan :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.