Ga naar inhoud

Deee : 23 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi ik zal me even voorstellen,ik ben 33jaar en moeder van 2kinderen een dochter van 9 en een zoontje van 3,ik wordt binnkekort geopereert door Frans straten 400cc dual plane high profiel,ben best zenuwachtig,ik lees hier de ervaringen en volg de vooruitgangen ik zelf heb psioriases en hoorde van diana dat dat.wel.invloed kan hebben op me litteken,kwa heling en lelijke litteken zijn er mensen die ook psioriases hebven en geopereert zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even gereageerd in de shoutbox.

Ik heb psoriasis. Sporadische uitbraken, voornamelijk na aanval op mijn huid (waxen van benen, na warmte-uitslag, dat soort dingen). Ik heb denk ik geen invloed ondervonden op mijn litteken.

Ik heb nog andere operaties gehad ook, en ook daar heb ik niet echt iets gemerkt aan mijn littekenvorming. Zijn altijd mooi geheeld, voor zover ik daarover kan oordelen.

Wat voor invloed zou dit dan kunnen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat leuk dat je al een datum heb gepland en je dus aan het aftellen bent. Het is natuurlijk super spannend, maar ontzettend leuk ;) Over psoriasis kan ik je weinig vertellen hoe en of het invloed heeft. Het ligt er misschien ook wel aan hoeveel je er last van heb.

Heel veel leesplezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katoke,diana zei me dat de psioriases over kan springen op de wond waardoor de litteken lelijk kan worden,en dat ze het mss zelfs erna moeten corrigeren,ze deed er niet dramatisch over en wel heel lichtjes over maar toch ben ik bang dat ik er last van ga krijgen. Ik heb mijn hele leven al psoriases

Link naar reactie
Delen op andere sites

@esmiralda jaaa dank je wel!!! De datum staat voor in november,maar wou het toch vervroegen naar de herfst vakantie dan hoef ik de kinderen niet naar school te brengen en te halen,maar frank werkt dan niet dus denk dat ik m dan naar de kerstvakantie ga verzetten als dat lukt,diana gaf 370 advies maar wou de 400cc maar ben nu weer bang dat ie te groot zal zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.