Ga naar inhoud

Hardstyle feesten na borstvergroting!


Saskia121

Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Zijn er hier dames die ook wel van een hardstyle feestje houden??????

Ik ga er regelmatig naar toe en nu was mijn vraag wanneer het weer verantwoord is om te gaan.

Ik ben 20 aug geopereerd (een prothesewissel).

Ik heb een kaartje voor een feestje op 26 september.

Dan ben ik dus 5 weken en een paar dagen po.

Meer meiden die er na 5 weken naar toe zijn gegaan?

Ik denk dat ik het kaartje ga verkopen, maar ben toch nieuwsgierig!

Ik ben ook wel wel benieuwd of er meer meiden zijn die van dit soort feestjes houden :P

Ik hoor graag van jullieeeeeeeeeee

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik ben van de hardcore en ik ben na 6,5 week naar decibel gegaan.

Ik heb toen wel mn sportbh aan gedaan voor wat meer versteviging tijdens het stampen haha.

Dus het moet kunnen, alleen ik zou niet in de drukke menigte gaan staan. Het voelt niet fijn als iemand tegen je aan stoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dat gaat er nog harder op haha. Ben je wel gewoon lekker los gegaan? Ik ben zelf ook op decibel geweest, flink wat regendansjes gedaan! :P

Ik ga naar supremacy dus dat zal er ook wel goed op gaan denk ik. En waarschijnlijk sta ik dan wel in een drukke menigte :(

Lastig haha! Zijn eigenlijk nog wel genoeg feesten.


Of ja ga, ik heb in ieder geval een kaartje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja het was top weer he?

Maar ik ben gewoon helemaal los gegaan hoor! En verder nergens last van gehad ook.

Je kan natuurlijk voor de zekerheid even wachten, maja het is zo leuk he? Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jaaa uiteindelijk maakte het niet meer uit, was echt een verzopen kat :P

Had me weer prima vermaakt bij decibel! Jij ook? Was mijn laatste feestje met kleine boobs haha

Jaaaaaa het is veel te leuk!

Kan niet meer wachten om te gaan huppelen met mn big boobies hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb het ook super naar mn zin gehad. En voor het eerst was ik blij dat de hardcore in een tent was haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ik het aan zou durven:p veel te bang dat er iemand tegen me aanstoot ofzo. Dat stampen/hakken en bouncende boobies lijkt me het minst erge haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met 6,5 week naar awakenings gegaan. Ging prima ;)

Nou moet ik zeggen dat op techno feesten wel minder tegen je aan wordt gesprongen als wat ik van hardstyle en hardcore gewend ben. Beetje uit de buurt van dj blijven, iets meer achterin? En goede bh aan. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles voor het herstel zou ik denken:p 13 oktober wordt ik geopereerd, eind november is Qlimax maar daar ga ik volgend jaar wel weer heen:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook liefde voor hardstyle. Ga je toevallig naar supremacy de 26e? Die heb ik teminste ingepland voor die dag!

Ik denk dat het ook heel veel ligt aan hoe je je zelf voelt. Ik ben na 5 weken weer naar mn eerste festival gegaan maar dat was vrij rustig. Zeker vergeleken met supremacy. En je zal waarschijnlijk als je gaat sowieso een stukje rustiger moeten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.