Ga naar inhoud

Pocahontas92 : 25 september 2015 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

hoi lieve borsten vriendinnen,

nou het is voor mij bijna zover.. 27 augustus mijn consult gehad bij dokter Damen Welnesskliniek belgie en zijn we op 425cc gekomen hij zei dat hij nooit groter dan dat plaatst bij de eerste operatie. ik ben ontzettend benieuwd waar ik op uitkom ik heb nu een b cup (foto voor situatie) in prive album wel eerst even vriendjes worden ... :153: verder had ik nog wat vraagjes aan jullie !! ik heb een zoontje van 3,5 die een week uit logeren gaat en ben voor de rest alleen.

* hoelang duurt het genezings proces ?

* wanneer is de ergste pijn weg ?

* wanneer mag je douchen ?

en hoe hebben jullie deze weken overleefd hahah

heel veel liefs XOXOX Fee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ho

Ik ben twee weken geleden ook geholpen in de welness kliniek door dr Verdonck. Top kliniek. Ik heb twee zoontjes 1 van 3,5 en 1 van bijna 5. Ik heb een week hulp in huis gehad en daarna moest ik het zelf doen. Echte pijn heb ik maar twee dagen gehad. Daarna is het goed te doen. Maar natuurlijk wel goed opletten dat je niet te veel doet.

Ze adviseren twee weken niet douchen. Dus nadat je hechtingen eruit zijn gehaald. De pleisters die over je wondje heen gaan zijn helemaal waterdicht. Ik ben er gewoon mee gaan douchen. Wel pas na een week. De eerste dagen heb ik in bad gezeten.

Is je operatie datum ook al bekend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ho

Ik ben twee weken geleden ook geholpen in de welness kliniek door dr Verdonck. Top kliniek. Ik heb twee zoontjes 1 van 3,5 en 1 van bijna 5. Ik heb een week hulp in huis gehad en daarna moest ik het zelf doen. Echte pijn heb ik maar twee dagen gehad. Daarna is het goed te doen. Maar natuurlijk wel goed opletten dat je niet te veel doet.

Ze adviseren twee weken niet douchen. Dus nadat je hechtingen eruit zijn gehaald. De pleisters die over je wondje heen gaan zijn helemaal waterdicht. Ik ben er gewoon mee gaan douchen. Wel pas na een week. De eerste dagen heb ik in bad gezeten.

Is je operatie datum ook al bekend ?

Hoi ho

Ik ben twee weken geleden ook geholpen in de welness kliniek door dr Verdonck. Top kliniek. Ik heb twee zoontjes 1 van 3,5 en 1 van bijna 5. Ik heb een week hulp in huis gehad en daarna moest ik het zelf doen. Echte pijn heb ik maar twee dagen gehad. Daarna is het goed te doen. Maar natuurlijk wel goed opletten dat je niet te veel doet.

Ze adviseren twee weken niet douchen. Dus nadat je hechtingen eruit zijn gehaald. De pleisters die over je wondje heen gaan zijn helemaal waterdicht. Ik ben er gewoon mee gaan douchen. Wel pas na een week. De eerste dagen heb ik in bad gezeten.

Is je operatie datum ook al bekend ?

Hoi ho

Ik ben twee weken geleden ook geholpen in de welness kliniek door dr Verdonck. Top kliniek. Ik heb twee zoontjes 1 van 3,5 en 1 van bijna 5. Ik heb een week hulp in huis gehad en daarna moest ik het zelf doen. Echte pijn heb ik maar twee dagen gehad. Daarna is het goed te doen. Maar natuurlijk wel goed opletten dat je niet te veel doet.

Ze adviseren twee weken niet douchen. Dus nadat je hechtingen eruit zijn gehaald. De pleisters die over je wondje heen gaan zijn helemaal waterdicht. Ik ben er gewoon mee gaan douchen. Wel pas na een week. De eerste dagen heb ik in bad gezeten.

Is je operatie datum ook al bekend ?

ja 25 september XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben bij dokter verdonck geweest en heb 425cc gehad ik had een kleine lege b heb nu een E maar oogt een goeie dubbel D ben 160 cm en weeg 61 kg ben super blij heel natuurlijk en ben nu ongeveer 3 maande po en heb denk 2 dagen last gehad en d=na 4 dagen al geen pijnstillers meer ben na 2 weken gaan werken en dat ging goed s avonds wel wat last dus alsik ooit voor groter ga dan neemik 3 weken vrij en achteraf heb ik spijt gehad dat ik zolang heb getwijfeld had het 5 jaar eerder moeten doen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben bij dr verdonck geweest ook 425cc xp achter de spier

Ik had een platte B75 (geen hang dus leek een AA) en ben uit gekomen op een F/G (lijkt op een volle D denk ik)

maar die vragen had dr damen je eigenlijk al antwoord op moeten geven bij het consult al standaard.. tenminste daar word bij de wk ook vanuit gegaan..

Maar ik denk wel dat met jouw voorsituatie dat je super mooie boobs gaat krijgen!

Je mag zolang je wondje nog niet dicht zit niet douchen (daar zeggen ze 2 weken op maar bij mij was het uiteindelijk 2 maanden)

Bij mij kon ik de 1e week helemaal niks en de ergste pijn was na zo'n 6 dagen weg, maar met 2 weken ongeveer functioneerde ik pas redelijk oke (dat ik naar een verjaardag kon al was dat ook niet prettig met wat je allemaal nog niet mag)

Genezen ja je mag na 8 weken volgens de wellness kliniek weer sporten etc. en als je wondje dicht is (dus stel die 2 weken) dan moet je 6 weken tellen tot je weer je armen boven je hoofd mag tillen, bh mag dragen, sporten en wat zwaardere klusjes mag doen etc.

Ik zou dus zeker oppassen met zo vroeg dat je die eerste 6 weken je zoontje niet gaat tillen enzo, en ja ik merkte vooral met borden in de kast terug zetten dat omdat je na een tijdje geen pijn meer hebt ze zo boven je hoofd in die kast zet.. dus ben toen op een begeven moment op een krukje gaan staan zodat ik niks meer boven mijn hoofd deed.

Ik kan je trouwens aanraden om koelpacks aan te schaffen! ik had soms van die brandende pijnen en steken en verkoeling hielp dan af en toe toch wel goed, en dat je veel series/films hebt om te kijken want vooral in het begin moet je gewoon niet te veel doen en dan kun je je beter vermaken dan dat je de hele dag zit te niksen!

hopelijk heb je hier wat aan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh spannend he ik heb volgende week mijn eerste visite in de welnesskliniek.

Weet totaal niet wat te verwachten of waar ik zeker moet op letten.

Ik heb een afspraak met dokter Van Zele. Iemand ervaring met hem?

Alles tips zijn welkom vermits ik na vele jaren de knoop heb doorgehakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve borsten vriendinnen,

nou het is voor mij bijna zover.. 27 augustus mijn consult gehad bij dokter Damen Welnesskliniek belgie en zijn we op 425cc gekomen hij zei dat hij nooit groter dan dat plaatst bij de eerste operatie. ik ben ontzettend benieuwd waar ik op uitkom ik heb nu een b cup (foto voor situatie) in prive album wel eerst even vriendjes worden ... :153: verder had ik nog wat vraagjes aan jullie !! ik heb een zoontje van 3,5 die een week uit logeren gaat en ben voor de rest alleen.

* hoelang duurt het genezings proces ?

* wanneer is de ergste pijn weg ?

* wanneer mag je douchen ?

en hoe hebben jullie deze weken overleefd hahah

heel veel liefs XOXOX Fee :54:

Het is belangrijk dat je de eerste 6 weken echt rustig aan doet. Niet gaan tillen of je ellebogen boven je schouder laten komen. Met een kindje kan het soms denk ik best een uitdaging zijn, maar probeer echt de tijd te nemen om alles goed te laten genezen. In de maanden na je operatie zul je zien dat je borsten veel zullen veranderen.

Ik had de eerste paar dagen echt wel pijn gehad. Zeker als ik omhoog wilde komen. Slapen deed ik ook schuin en en mijn man moest me uit bed helpen. Na een week merkte ik dat het langzaam beter ging.

Wanneer je mag douchen moet je even aan je pc vragen. Ik mocht de volgende dag weer douchen. Op mijn littekens zaten dan ook speciale pleisters. Het is niet zo dat je even een uurtje er onder gaat staan of een bad kunt nemen natuurlijk ;)

Ik zal je titel voor je aanpassen. Zo kan iedereen met je mee aftellen.

In dit topic kun je ook je verslag plaatsen na je operatie als je dat wilt.

Heel veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Ik heb volgende week een consult bij Dr. Verdonck, kan niet wachten!! En ik kijk stiekem mee en wordt vriendjes met de meiden die ook bij hem zijn geweest, zo kan ik een beetjw zien wat ik kan verwachten, maar stuk voor stuk mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is belangrijk dat je de eerste 6 weken echt rustig aan doet. Niet gaan tillen of je ellebogen boven je schouder laten komen. Met een kindje kan het soms denk ik best een uitdaging zijn, maar probeer echt de tijd te nemen om alles goed te laten genezen. In de maanden na je operatie zul je zien dat je borsten veel zullen veranderen.

Ik had de eerste paar dagen echt wel pijn gehad. Zeker als ik omhoog wilde komen. Slapen deed ik ook schuin en en mijn man moest me uit bed helpen. Na een week merkte ik dat het langzaam beter ging.

Wanneer je mag douchen moet je even aan je pc vragen. Ik mocht de volgende dag weer douchen. Op mijn littekens zaten dan ook speciale pleisters. Het is niet zo dat je even een uurtje er onder gaat staan of een bad kunt nemen natuurlijk ;)

Ik zal je titel voor je aanpassen. Zo kan iedereen met je mee aftellen.

In dit topic kun je ook je verslag plaatsen na je operatie als je dat wilt.

Heel veel succes met aftellen!

super dank je wel!!! ik heb echt ontzettend veel aan jullie adviezen top forum :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 24 augustus geopereerd door verdonck in de wk.

Eerste dagen waren voor mij best afzien. Pijn in mijn armen, maar wel dragelijk. Ik vond het ergste het niet zelf kunnen opstaan, altijd hulp nodig hebben voor recht te komen en dat deed ook niet goed (eerste 5 dagen bij mij). Daarna plots vooruitgang en pijn verdwenen van de ene op de andere dag!

Vandaag 2 weken verder verband gaan laten afhalen bij hemzelf. Vanaf vandaag sport bh dragen ook. Mag nu vrijdag terug douche, gewoon geen zeep op wonde en droogdeppen.. Maar pijn heb ik niet meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou lieve ladys

voor mij is het bijna zo ver nog iets meer als een week en dan ben ik aan de beurt voor mijn nieuwe vriendinnen.

ik werd gister gemaild met mijn tijd dat ik me moet melden 8:10 dus lekker vroeg ! ik ben zo ontzettend blij gelukkig en gespannen want het is nu echt bijna zover. voor deze operatie heb ik een lift gehad in februarie (foto staat in gallerij) en die is super meegevallen vandaar dat ik nu wel benieuwd ben of dat deze keer ook het geval zal zijn. ik krijg 425cc high profile en hoop hiermee op een dd uit te komen. zijn er nog meer meiden die dan of die week ergens geopereerd worden die zou ik dan graag willen volgen ! ik hoop volgende week vrijdag naar mijn operatie een update te kunnen geven xoxoxo fee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi pocahontas92 heb net nieuwe foto erop gezet van ongeveer 10 weken kun je spieken

gr

Hey Babbeltje!

Ik word normaal op 26 nov geopereerd door dr Verdonck. Ik heb je foto's bekeken en vind je borsten echt geslaagd! Welk type heb je genomen? Sebbin, Mentor of Motiva? Ben nog aan het twijfelen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.