Ga naar inhoud

haar verlies


stampertje

Aanbevolen berichten

ik weet alleen dat die band helpt om de protheses netjes te laten zakken, zodat de protheses niet te hoog blijven zitten, en sommige moeten deze 24/7 dragen voor 6 weken,maar je leest ook wel 2 weken, dit is ook per pc verschillend. maar ik zou gewoon luisteren naar je eigen pc en zijn advies opvolgen.

wat precies de beweegreden is van Verdonck om te zeggen dat je overdag een paar uur zonder mag zou ik niet met zekerheid durven te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook heel erg veel last van haar verlies na men borstvergroting...had er ook een topic over geopend als ik het me goed herinner stonden daar ook bruikbare tips in...

Dit is idd door de narcose en gaat vanzelf weer over,althans bij mij toch...

Net zoals Desert-Rose al zei vitamienen en supplementen nemen helpt,na een paar weken ben je er vanaf....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen borst band??? Vraag me haf waar om nie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hele bossen verlies ik, komt door de narcose. Baal er ook van want zo'n bos met haar heb ik niet. Slik nu extra vitamines om het tegen te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy crap,wat hebben sommigen een vervelende autocorrect :45:

Wat betreft dat haar... Als de narcose helemaal uit je lijf is (en dat kan een HELE tijd duren) dan komt het wel weer goed met je haar.

Jammer eigenlijk dat het alleen invloed schijnt te hebben op hoofdhaar :P Zou best handig zijn als je even niet hoefde te waxen of scheren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy crap,wat hebben sommigen een vervelende autocorrect :45:

Wat betreft dat haar... Als de narcose helemaal uit je lijf is (en dat kan een HELE tijd duren) dan komt het wel weer goed met je haar.

Jammer eigenlijk dat het alleen invloed schijnt te hebben op hoofdhaar :P Zou best handig zijn als je even niet hoefde te waxen of scheren ;)

Haha dat is waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.