Jump to content

Mino : 28 september 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Haii!

Ik ben op 23 aug, bij Diana op eerste consult geweest en afgelopen woensdag 2 september bij Frans Straten.

Ik had me al voorgenomen dat ik door Frans geholpen wil worden omdat ik zoveel goeds over hem lees, maar via

Diana gekozen omdat het voor mij veel dichterbij is dan Nijmegen. Maar begin nu toch te twijfelen om het toch

rechtstreeks te doen, ik lees hier verschillende meningen....

Kan iemand me helpen met mijn keuze? De datum en al het andere is in principe al wel gepland...

Liefs Michèle

Hoi Hoi,

Ik ben rechtstreeks naar Frans gegaan.

Het kost dan geloof ik wel iets meer, maar je kunt dan wel kiezen voor langere nazorg..

Dus dan kun je terug als er iets is en dan proberen hun het op te lossen..

Ook zijn dan (in mijn geval) alle controles en de operatie in Kliniek Heyendael.. Het is me tot nu toe prima bevallen en ben tevreden over hoe 't is gegaan..

Succes met het maken van je keuze xx

Ik ben via Diana gegaan.

Vond het allemaal prima geregeld.

Ik heb tot nu toe gelukkig geen complicaties, dus daar kan ik niks over zeggen. Ik ben na m'n operatie meerdere malen gebeld hoe het ging door de meiden die voor Diana werken. Ik vond dat zelf erg prettig.

Succes met je keuze

Via Diana 18 augustus. Enorm tevreden. Lekker dichtbij. Frans zelfs nog nadien gesproken. Ik was ergens onzeker over en dankzij de meiden van praktijk Diana belde hij me op. Waarom zou ik voor duurder en verder weg kiezen als ik in dezelfde praktijk en door dezelfde arts word geholpen? Ennnnn nazorg oke. Maar ik heb al een aantal acute situaties gelezen hier waarbij men met spoed naar hun eigen huisarts moesten.

Er staat weer een hele lap tekst. Anyway. Je zou eens moeten kijken wat die extra nazorg inhoudt. En dan kijken wat je meer aanspreekt.

• 4 weeks later...

Goedemorgen meiden!

Heel vroeg voor mijn verslag, maar mijn vriend moest om 5.00uur al naar zijn werk dus hij heeft me uit bed geholpen en in mijn huisak gehesen en op de bank geïnstalleerd en nu ben ik klaar wakker! Hier volgd mijn verslag!

Ik moest me om 10.00 uur melden bij de receptie, werd naar mijn kamer gebracht, heerlijk een eigen kamer met badkamer met eigen wc en tv! Rond 10.45 de verpleegster mijn bloeddruk en hartslag even kwam checken, alles was in orde... Om 11.15 mocht ik mijn operatie jasje aan trekken en in bed gaan liggen en werd ik naar de vecouver zaal gebracht en moest ik mijn vriend gedag zeggen, was wel even een lastig moment, had gehoopt dat ie tot de narcose bij me mocht blijven...

Hele aardige verpleegkundige weer gehad, met infuusprikken in mijn hand lukte het niet, hij heeft nog even flink geroerd in m'n hand maar daar ging het niet lukken dus het werd de holte van m'n elleboog.

Om 11.45 kwam de anesthesist erbij en Frans om nog even de definitieve maat te bespreken, 400cc of 425cc maar aangezien ik hier had gelezen dat je altijd de grootste moet kiezen ben ik daar maar op af gegaan, wil geen spijt krijgen dat ik ze te klein vind.

Daarna werd ik naar de operatie kamer gebracht ging het eigenlijk heel snel... Zelf over gekropen op de operatie tafel, overal op de monitors aangesloten, anesthesist vroeg of ik wel eens drugs gebruikte... Nou nee, nooit gedaan, dan kon ik de narcose misschien wel niet zo fijn vinden, toen die de vloeistof in m'n infuus spoot voelde ik een koude sliert en zag even wazig en weg was ik... Daar was ik dus het bangste voor en het duurde echt zo kort dat was top!

Om 12.50 kwam ik weer bij op de vecouverzaal en moest ik onwijs huilen... (Heb al meerdere keren een zware hersenschudding gehad waarbij ik echt een poos "out" ben geweest en dan huil ik ook altijd als ik bij kom dus had het al verwacht!) de verpleging was heel lief, kwam met tisseus en een spiegel om te kijken naar m'n borsten in de hoop dat ik stopte met huilen haha maar heb nog wel een half uur doorgejankt :) kon niet stoppen haha! 1x via mijn infuus pijn medicatie gehad en om 13.15 mocht ik terug naar mijn kamer waar mijn vriend op me wachtte.

Ik voelde me echt topfit, geen last van de narcose of iets... Gelijk 2 beschuitjes met kaas gegeten en een kopje thee. Ook wat cola gedronken wat ik had meegenomen en mijn vriend was even naar Nijmegen gereden in tussentijd om allerlei lekkers te halen voor als ik nog ergens trek in had, het meeste had ie zelf op haha! Ik moest minimaal 4 uur blijven vanaf dat ik bijgekomen was, rond 16.00uur een boterham met rosbief op want daar ben ik gek op dus die had ik ook meegenomen van huis... Daarna kwamen ze dat als ik geplast had naar huis mocht. Verveelde me rot dus dat wilde ik graag, plassen ging goed maar daarna stortte ik in, mijn vriend kon nog optijd het krukje in de douche onder me zetten, kreeg een gigantische zweet aanval terwijl ik alleen m'n ondergoed nog aan had, maar het liep in straaltjes van me af! Moest overgeven maar omdat ik dit niet goed kan lukte het ook niet, de verpleegster kwam toevallig om te kijken hoe het ging en heeft een pilletje gehaald tegen de misselijkheid en lekker boullion daarna voelde ik me weer goed.

Door m'n vriend aangekleed en toen lekker in de auto gestapt.

De enige pijn die ik had was op mijn rug tussen de schouders en veel druk op mijn borst... De autorit was een ramp... 1,5 uur lang terug in een stuiterende fiat 500, mocht je ook daarin gaan raad ik je toch aan een soepeler rijdende auto te zoeken om te lenen want je voelt echt ieder ribbeltje in de weg!

Gister avond rond 21.00uur 2 paracetamol en een tramadol ingenomen en heerlijk geslapen... Net weer 2 paracetamol op en voel me eigenlijk wel oke, veel druk alsof er een olifant op zit maar dat is ook alles... En een takellift nodig om overeind te komen haha! En zelf naar het toillet gaan is best lastig, ik krijg m'n joggingbroek niet omlaag en m'n ondergoed ook niet hihi

Ik ben onwijs benieuwd naar het resultaat en kan niet wachten tot over 6 weken om bh's te gaan shoppen! Ik ben eind november jarig en ga dan met 2 vriendinnen naar Londen om nieuwe bh's te shoppen bij Victoria's Secret :D droeg het altijd al maar een vriendin nam ze dan voor me mee uit Londen of New York maar nu moet ik ze toch echt passen dus vond het een erg goed excuus ;)

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn verslag, en als jullie vragen hebben mag dat altijd!

Liefs Mino

Fijn dat alles goed verlopen is! Hopelijk gaat je herstel net zo goed!

Over 3 weken zit ik precies in hetzelfde schuitje als jij ;) word op maandag 19okt geopereerd :)

Heeyheey leuk verslagje! ik ben 23 nov aan de beurt.. Duurt nog even dus.. Kan niet wachten! Succes met je herstel!

Had jij de tramadol van dr. Straten voorgeschreven gekregen?

Veelsucces KRR!! Ook bij Frans? En hoeveel krijg je?

Ik ben echt sinds vanmorgen alleen maar aan het overgeven... Hou geen druppel water binnen, net gebeld met de kliniek en dus toch ook allergisch voor tramadol :( enige wat overblijft is paracetamol want voor de rest ben ik ook allergisch

Hoi Mino!

Wat een mooi verslag! Fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. Wel erg vervelend dat je ook allergisch bent voor tramadol.. Hopelijk lukt het ook met paracetamol. Succes met je herstel en straks heerlijk shoppen bij VS :).

Ik moet nog paar daagjes wachten, 6 oktober is mijn dag bij Frans Straten! xx Blue

Voel me vandaag weer fit! Lekker rondjes aan het lopen door het huis, m'n moeder moest vandaag een dubbele dienst werken dus heb vriendinnen die nu omste beurt even langs komen en me helpen waar nodig dus dat is er fijn!

Spannend blue!! Nog 5 daagjes! Wel super leuk! Heb tot nu toe echt nog geen spijt, alleen van die pijnstillers dan, daar was ik echt goed ziek van!

Heel veel succes alvast! Xx

Fijn te horen, Mino.

Lief van je vriendinnen, dat ze even langs komen.

Die steun heb je wel nodig, lijkt me.

Ik moet nog 2 weken wachten en wordt dan ook geopereerd door dr. Frans van Straten.

Begin nu wel zenuwachtig te worden....maar aan de andere kant kan ik niet wachten....haha!!

Succes met je verdere herstel en xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.