Ga naar inhoud

melly87 : 18 september 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

hey meiden operatie is super gegaan ik vind het zo mee vallen pijn is goed te doen , ik sta zelf al alleen op en heel de dag plat liggen vind ik niks ik wil lekker lopen en gewoon rustig aan doen. slapen gaat ook gewoon goed ik denk als je in beweging blijf en niet stijf ga zitten doen zal je je veel beter voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden operatie is super gegaan ik vind het zo mee vallen pijn is goed te doen , ik sta zelf al alleen op en heel de dag plat liggen vind ik niks ik wil lekker lopen en gewoon rustig aan doen. slapen gaat ook gewoon goed ik denk als je in beweging blijf en niet stijf ga zitten doen zal je je veel beter voelen

Fijn te lezen dat het al zo goed met je gaat, ik heb ook bij mij beide bv in beweging gebleven.Maar wel voorzichtig gedaan met tillen en strekken. :1:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het al zo goed met je gaat, ik heb ook bij mij beide bv in beweging gebleven.Maar wel voorzichtig gedaan met tillen en strekken. :1:

xx Ank

hoi hoi ja tillen vermeid ik hoor en heb vanacht in me eigen bed gelegen maar daar kwam ik met rugpijn uit dus ik blijf tijdelijk nog maar ff op de bank liggen.. net weer pijnstillers genomen en nu gaat het wel weer xx mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi! ik ben via diana ook doorgestuurd naar dr. hupkens voor 375 cc, ik twijfel heel erg tussen 375 en 400.. iemand goed advies?

Hoi allemaal ik ben melss87 ik ben 28 jaar en word binnenkort geopereerd ik ga van een 75a naar 375cc. Ik hoop dat er meer meiden zijn die ervaring met hupkens hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.