Jump to content

melly87 : 18 september 2015 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

Ik ben tevreden over diana en over hupkens! Ben afgelopen zaterdag geopereerd

Als je op consult bij Diana gaat gewoon zo vroeg mogelijk op dag plannen dan loopt het niet uit ik ben s ochtends op consult geweest en bij mij liep niks uit!

Ik bijna 6 weken geleden via Diana geopereerd door Schiettecatte.

Heeel tevreden. Alle consulten wel uitgelopen (variërend van half tot anderhalf uur), maar dag van operatie juist weer uur eerder aan de beurt.

Ik word als het goed is in december door hem geopereerd. Wel echt een "arts" hè, in z'n communicatie ;-)

Ik heb nu 75A en krijg ook 375CC, maar ik twijfel of ik niet 400 wil.

Wat is jouw lengte en gewicht? Ik ben 1,64m en 55 kg.

Mij was ook 375 aan geraden ben 169 en 57 kilo heb toch op operatie dag voor 400 gekoxen

Ik word als het goed is in december door hem geopereerd. Wel echt een "arts" hè, in z'n communicatie ;-)

Ik heb nu 75A en krijg ook 375CC, maar ik twijfel of ik niet 400 wil.

Wat is jouw lengte en gewicht? Ik ben 1,64m en 55 kg.

Hey sorry voor de late reactie ik begrijp echt niks van de site krijg dus helemaal geen meldingen door dat jullie gereageerd hebben

ik ben zelf 1,57 en weeg 51 kilo maar me vriendin is laatst geopereerd en die heeft 400 cc en dat ziet er nog niet eens te groot uit dus ik zal echt balen als ik de 375 krijg en dus niet de 400 maar ze hebben ze wel voor me besteld . Xxx

Zou het echt zoveel verschil maken die 25cc vraag ik me nu af?

Het verschilt zo van persoon tot persoon hoe het er uit komt te zien. Maar ze zeggen wel allemaal, ga voor het grootste. Dus als het kan gewoon doen!

ik ga vrijdag onder het mes dan zal ik erna je op de hoogte houden hoe het is gegaan en of er bij mij 400 inpaste bij me vriendin zie ik duidelijk verschil met andere die gewoon 375 hebben genomen het gaat er natuurlijk wel om of je zelf al een gevulde borst heb of niet

Spannnnnnnend!!! Succes! X

dank je komt wel goed hihih

Succes meid :D

dank je wel X

Jaaa spannend he!! Voor mij nog 6 dagen!

dank je wel en jij ook alvast succes , bij mij gaan nu de spanningen werken hihih

Ohhhh spannend. Heel veel succes he. Je wordt vast en zeker prachtig.

dank je wel X

Spannnnnnnend!!! Succes! X[/quot
Spannnnnnnend!!! Succes! X

dank je wel X

Ik heb ook uit eindelijk ook 400 scheelt bijna niks zou voor 400 gaan

Heb vanaf dag 1 geen pijn zie mijn foto's in album gisteren zijn hechtingen er uit gehaald

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.