Ga naar inhoud

Ajnat : 9 oktober 2015 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

Ik ben tanja , 25 jaar , dochtertje van vier en tweeling van 4,5 maand oud .

Nu de borstvoedingen erop zitten (en de kinderwens ook ) is het eindelijk zover.

Op 9oktober ga ik onder het mes bij dokter d'hondt in Tongeren, spannend !!!

Nu heb ik een b85 en kreeg als advies dat ik 420 cc nodig heb.

Iemand met gelijkaardige grootte ?

Zou graag een idee hebben over hoe het er zou uitzien 

Mercikes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Help allen !

Negen oktober ga ik onder het mes . Na borstvoeding van drie meisjes waarvan een tweeling blijft er lege B cup over .

Wat zouden jullie doen 420 cc low profile anatomisch of 475 cc medium high anatomisch?

Borsten zijn onderaan goed gevuld maar bovenaan leeg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Rechtsboven in het forum zit een zoekbalk. Als je daar de naam van een pc of kliniek intikt, krijg je alle verhalen te zien waarin dit trefwoord genoemd wordt.

Zie je de zoekbalk niet, klik dan linksboven op: borstenforum. Scroll dan helemaal naar beneden en wijzig je thema (kleine lettertjes) in 'Unlimited'

Daarna zie je rechtsboven de zoekbalk.

Zorg er wel voor, dat het grijze vakje in de zoekbalk staat op: forums.

Veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb full profile 475cc anatomisch. Ik had een lege D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 440cc, dual plane,medium height, high profile van mentor

75 A was mijn begin.

Ik zou zelf niet voor low kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wie kan je dat niet nemen dan? En met welke reden?

Als het aan je chirurg ligt zou ik opzoek gaan naar iemand die aansluit bij jouw wensen. Iedereen die ik tot nu toe voorbij heb zien komen met low profile gaan binnen een paar jaar voor een wissel met een hoger profiel.

Ik zou zeker met deze aantal cc's voor een high profile gaan. Maar dat is natuurlijk jouw eigen beslissing. Laat je goed voorlichten in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik niet. Klinkt raar maar ging ervanuit dat ze voor de spier zaten, dat zou ook gebeuren. Maar omdat ik nu na 9 weken nog steeds pijn in de schouders heb, denkt de fysio dat ze onder de spier zitten. En ik las als je de handen in de zij heb en duwt en ze uit elkaar gaan ze erachter zitten. En dat heb ik dus.

Volg maand eind controle en zal het dan horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een brede borst en borstkas waardoor mijn minimum al zeer hoog ligt. Voor een high profile vindt de pc dat het een te groot aantal cc is en ik eerlijk gezegd ook.

Wil gewoon trg mooie volle borsten .

Zal toch best Voor se 475 medium gaan als ik het hier zo lees

Bedankt al allen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn dan sws mooie volle borsten, 475 is niet weinig. Alleen hou er rekening mee dat nep borsten veel kleiner ogen dan echte. Ik zit op een 75ff/G en een vriendin met een 80D heeft grotere dan mij zo op het oog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik vragen mag, wat is je omtrek van je bh's die je nu draagt? Het is jouw keuze, dus als jij erachter staat: ZEKER DOEN! maar ik zou er toch nog eens over nadenken ;). Ik snap je brede borstkas verhaal hoor en dat je met high profile voor diezelfde breedte al groter moet gaan, maar je wilt straks ook niet dat je borsten heel breed zijn en niet naar voren staan.

Als je toch voor low profile gaat zou ik ff dames contacten die dit ook hebben. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.