Ga naar inhoud

YR : 28 maart 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat fijn zeg Nora!

Ik heb het net in een whatsapp aan mn beste vriendin verteld. Ben benieuwd wat ze zegt..

Mn ouders wil ik het misschien toch ook vertellen.. dan snappen ze waarom ik met kerst zo stijf ben misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lizz + Noraa super dat jullie ouders zo reageerden, moet een hele opluchting zijn geweest.

Ik wilde het mijn moeder gisteren vertellen, op een moment dat ik haar alleen had maar vond het niet de juiste timing, maar denk dat die ook niet echt bestaat haha..

Volgens mij vermoed zij wel dat er iets is, ze vroeg mij meerdere keren of alles goed ging, ik zat ook in mijn hoofd te bedenken hoe ik het zal zeggen :rolleyes:

Ze gaan morgen met vakantie, dus moet weer een weekje wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sabine8 hoe reageerde je vriendin?

@ YR. Haha als je moeder zoiets vraagt zou ik het gelijk d'r uitgooien:p nu kom je weer op zo'n awkward moment uit dat je het probeert te vertellen. Ik begon met: ik moet jullie wat vertellen.. Hun 1e reactie: Je bent zwanger!!! Haha neee pa en ma:p Wist dat ze dat in 1e instantie zouden denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is lastig ja, ben nu 3 weken na mijn operatie en heb er nog niks van gelost aan mijn papa (hij weet het dus totaal niet) en tot nu toe ben ik het ook niet echt van plan om dit te vertellen..

Mijn moeder waar ik bij woon is wel op de hoogte.. En na wat duidelijke details hoe ik hier mee inzat kreeg ik ook veel begrip!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabine8 Al reactie van je vriendin? Hopelijk reageerde zij hier positief op!

@Noraa Haha ja ik had het toen eigenlijk ook willen zeggen toen ze mij meerdere keren vroeg hoe het met mij ging. Helaas was er visite bij, daar ging mijn kans.. :118:

@Shaan2 Wat fijn dat je moeder goed reageerde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oh zooooo enorm aan het balen,

Volgende week woensdag heb ik eindelijk, na lang wachten, mijn consult bij dr. Straten, met de hoop dat ik mijn operatie datum rond het voorjaar kan plannen.

maar natuurlijk moet er weer iets gebeuren waardoor ik mijn operatie kan gaan uitstellen tot waarschijnlijk volgend winter!

Helaas een ongelukje met mijn auto gehad, kost te veel om te maken & dus moet ik mijn spaargeld besteden aan een nieuwe auto.

Had het met werk allemaal al zo goed besproken & geregeld wat betreft 6 weken verlof

kan het niet geloven, bah :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh fuuckkk wat kut zeg is er geen andere oplossing? Is je oude auto echt total loss? Krn je niet iemand die m voor je kan repareren ofzo... met dingen vd sloop?? Shit meid wat balen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je anders ni n klein tijdelijk wagentje kopen voor 500euro ofzo waar iig n jaar apk op zit zodat je iig kan rijden en je boobs kan doen en intussen kan sparen voor n betere?

Tja ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk maar ik bedoel dan hoef je t mss ni zo heel lang uit te stellen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas Sabry!

Heb momenteel al moeite met sparen ivm mijn vriend die in de schulden zit.

Dus al het kleine wat ik kan sparen, zou naar mijn borsten gaan!

Mijn auto kon opzich gemaakt worden, maar dat kost +/- 3000 euro, ook aangezien mijn distributieriem + apk er aan zouden komen. Dus wordt te veel voor een karretje wat het nodige aantal km al gelopen heeft. Mijn auto is sowieso nu krom, dus alles moet recht getrokken worden en nieuwe onderdelen moeten dan nóg passen.

Heb helaas ook echt een goede auto nodig ivm afstand naar werk toe en ploegendienst.

Het is niet anders.. zal het moeten uitstellen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi mensen,

Het duurt nog even en deze vraag komt regelmatig voorbij,

maar ik ben alvast een beetje aan het verdiepen in wat voor cup maat BH ik moet aanschaffen voor na de operatie.

Ik heb momenteel een A75 en krijg in maart 375cc erbij.

Ik heb geen idee wat voor maat ik moet aanschaffen, heb ook al gebeld en dan krijg ik als antwoord een "M", maar daar word ik niet veel wijzer van want ik vind nergens "S,M of L" maten

Iemand enig idee, die dezelfde maat heeft/gehad en het aantal cc erbij heeft gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje Dankjewel voor je reactie! Het probleem is alleen dat ik alleen echte cupmaten kan vinden, geen S, M, of L. Ik moet een tri-action triumph (extreme) workout hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de eerste weken zeker een carefix aanraden. Deze zit echt super als alles nog opgezet en gevoellig is. Als je borsten dan een beetje geheeld zijn en de wonden dicht, zou ik naar een andere bh gaan kijken, zo eentje die jouw pc aanraadt bijvoorbeeld.

Maar het is natuurlijk jouw keuze , en enkel mijn ervaring..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leya ah oké! Ik heb werkelijk geen idee, ik was enkel aan het kijken naar wat mij aangeraden werd..

@F-cupje ik ben inmiddels er achter gekomen wat voor maat ik moet hebben. Moet een C en een D meenemen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.