Ga naar inhoud

eerst bv, toen borstkanker, borstweefsel plus tumor weggehaald en expanders geplaatst, daarna druppelvormige protheses en nu nog niet goed!


jolly

Aanbevolen berichten

hoi even een korte samenvatting voor degene die mij nog niet kennen, ik heb eerst een bv gehad 310 cc rond op de spier van btje naar E gegaan, god wat was ik blij.........ze waren prachtig...helaas heb ik er niet lang van kunnen genieten want ik kreeg borstkanker, ik heb besloten om ook preventief het gezonde borstweefsel weg te laten halen tegelijkertijd met de tumor en borstweefsel in de zieke borst, meteen zijn expanders geplaatst (okt2014) op 1 april heb ik mijn definitieve protheses gekregen druppelvorm.... helaas is in de loop der maanden de borst die bestraald is geweest gaan "opklimmen" kortom hij is langzamerhand steeds hoger gaan zitten , de andere kant heeft goed gereageerd en is gaan zakken... jullie snappen het al, het word langzamerhand steeds ongelijker :102: bovendien mist er aan beide kanten nog wat vulling precies in het midden van de borst, Dokter Koeijers is ergens anders gaan werken en dokter Cromheecke neemt dus zijn patiënten over, ik heb een eerste kennismakingsgesprek gehad met dokter Cromheecke en hij komt zeer sympathiek over, maar ja ik ken hem verder helemaal niet dus hoor ik graag van andere vrouwen die door hem zijn geholpen? WIE VAN JULLIE HEEFT ER ERVARINGEN MET DOKTER CROMHEECKE?? ik wil heel graag weten met wie ik in zee ga!! verder zou ik ook andere vrouwen in een soortgelijke situatie willen spreken over hun ervaringen!! Thanks allemaal en wat is is telkens fijn om hier terug te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis, blij om weer iets van je te horen, maar vind het zo vreselijk om te lezen dat het nog steeds niet in orde is, zoals ik al in pb zei, het blijft jou echt niet bespaard he?

maar fijn je weer terug te zien hier op het forum

ik weet dat Lizzz ( bv) en Flowersoflove ( bvk) door deze pc zijn geopereerd, maar beide zijn bijna niet meer online,misschien als je ze een pb stuurt dat ze dan de melding zien

knuf xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jolly.

Wat vreselijk dat je dit heb moeten meemaken veel sterkte in de komende tijd.

Ik heb dit voor je gevonden https://www.kliniekervaringen.nl/arts/michel-cromheecke-41/ervaringendeze dokter staat wel goed aangeschreven.

Hou ons op de hoogte zodat wij jou een hart onder de riem kunnen steken :1:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolly

Het eerste stuk van je verhaal kende ik al, maar jeetje zeg... Wat een enorme tegenslag dat je prothesen nu niet op gelijke hoogte zitten en dat je dus nog steeds niet 'verder' kunt met je leven.... Zolang je in dit proces zit, lijkt het mij moeilijk om het hele verhaal af te sluiten, om verder te gaan met je leven, zonder steeds geconfronteerd te worden met je ziekte....

Ik wens je heel veel sterkte voor nu in ieder geval!

Wat betreft dr. Cromheecke, heb je hem al gezocht in de zoekbalk? er zijn toch aardig wat verhalen te vinden over hem, en zover ik me kan herinneren, alleen maar goede... Zeker weten doe ik het niet natuurlijk, want ik onthoud niet alles, maar ik heb ze even voor je gezocht, en zal de link hier neerzetten (voor het geval je ze zelf niet gevonden hebt :) )

http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

Hopelijk helpt het je de stap te nemen om je borst te laten herstellen. Ik weet natuurlijk niet precies wat ze gaan doen bij die hersteloperatie, maar kan me voorstellen dat ze de pocket aan de onderkant verruimen en aan de bovenkant zouden ze hem iets kunnen verkleinen, waardoor de prothese niet meer omhoog kan... Heeft Cromheecke hier iets over gezegd?

Heel veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heftig zeg.

Is het ook geen optie dat je naar Koeijers gaat in de nieuwe kliniek? Of werkt dat niet zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mdy ik kan natuurlijk ook naar koeijers in de nieuwe kliniek waar hij werkt en misschien doe ik dat ook nog wel, weet ik nog niet, ik wou eerst eventjes kijken met welke plannen dr Cromheecke komt, dr koeijers heb ik al over deze kwestie gesproken en zijn suggestie was een lipofilling, dus met eigen vet opvullen, mij lijkt dat geen hele goede optie, dus ben ik benieuwd waar Cromheecke mee komt, na zoveel ervaring heb ik natuurlijk zelf al wel wat in mijn hoofd waarvan ik denk dat het moet gebeuren en dus wacht ik eerst eventjes af of de suggesties die Cromheecke doet ook die kant op gaan...snap je het nog?? hahaha niet dat ik denk dat ik het beter weet hoor, maar ik wil geloof ik al 25 jaar een bv en ik heb er inmiddels wel al heel erg veel over gelezen en mij verdiept in de verschillende technieken en protheses dus helemaal onwetend ben ik ook weer niet. Best boobie bedankt voor je lieve reactie en het linkje, alle info is van harte welkom!! Boobzz jij ook bedankt voor je steun! ik voel me altijd enorm gesteund op dit forum jullie zijn toppers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb jij veel mee moeten maken, heel veel sterkte. Ik wil je toch ook even op dr. Nio wijzen in het SLAZ; hij doet nl. ook echte reconstructies en weet misschien beter hoe hij dit zou moeten aanpakken. Een consult kan misschien geen kwaad. Maar ik hoop dat het gauw voor je goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat fijn weer wat van je te horen.!

Wat heb jij veel te verduren gekregen zeg,bah!

Maar wat vervelend van je te hoge borst.

Zo kun je kun je dat akelige hoofdstuk nog niet afsluiten

Hopelijk kan je nieuwe arts wat voor je betekenen.

Heel veel succes met je zoektocht.

Ik lees mee, ben super benieuwd.!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Water ook jij bedankt voor de tip! dr Nio is iemand waar ik al jaren goede dingen over hoor, ik wist alleen niet dat hij reconstructies deed dus thanks! ik zal het zeker onthouden! Moeder bedankt voor je berichtje en fijn dat je meeleeft, ik houd jullie allemaal op de hoogte, eerst woensdag een consult bij dr Cromheecke!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.