Ga naar inhoud

Marta : 14 september 2015 : Dr. van Renterghem


Aanbevolen berichten

Heb geduld en wacht idd het vocht af! Ben je ook aan ze gewend en zien ze er mooier uit! Straks explodeert je telefoon ook met tietselfies, ga je los met lingerie, wordt je gek van die lingeriematen.. Dan weer C, dan weer D pfff om gek van te worden! Voor nu lekker genieten van je herstel en niet focussen op BH maten want dat zegt niets bij "onze borsten" ...Tijd&Geduld...en wees lief voor de tetten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze kleiner geworden, ik had 1 wk na de bv een 75F gekocht, die was 2 wk later te klein. Heb toen een 75G gekocht en die is nu veel te groot en de 75F zit ook aardig los.

Ik vind het juist jammer dat ze kleiner zijn geworden. Je moet trouwens ook wennen he? Alles staat nu gespannen. Als dat weg is zal het echt kleiner ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou om letterlijk de cup maat je niet druk maken..

Als het er gewoon als een C uit ziet, maakt het jou dan uit of je een bh in maat D of E moet kopen?

Met 3 weken zijn ze sowieso nog niet wat ze uiteindelijk zullen zijn.. Ik denk dat nu met 8 maanden PO ik pas zeker kan zijn dat ze zo'n beetje blijven zoals ze nu zijn. Dus dan zie je maar weer hoe lang ze nog kunnen veranderen! :P

Heel veel geduld heb je daar voor nodig helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marta, ik zit met hetzelfde "probleem".. Ik ben 17 september geopereerd. Ik kreeg de tape ervan af na 10 dagen bij de pc en heb heel hard gehuild toen ik thuis kwam. Zo groot had ik ze niet gewild en verwacht. Ik heb een borstlift en een bv gehad van 205 cc. Ik had voor de bv een b-cup en wilde graag een c-cup krijgen.. Maar het lijkt nu veel groter. Op dit moment ben ik nog niet gelukkig met mijn nieuwe borsten.. Jammer.. Ik heb de reactie's op jouw verhaal gelezen en hoop dat ze idd "kleiner" worden.. Welke cup had jij vantevoren en hoeveel cc heb jij erbij gekregen..? We houden contact meid..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd! Ik hoop echt dat dit gevoel weggaat. Je hebt heel veel geld en pijn doorstaan om er beter geproportioneerd uit te zien, het zou jammer zijn dat ik mijn zelfbeeld helemaal niet heb geholpen.

Ik ga nog even geduld tonen. Hoeveel zijn jullie kleiner geworden als ik dat vragen mag? Kan ik een cup-maat kleiner verwachten dan?

Ik had namelijk gevraagd om een C, en wanneer ik mijn eerste BH ging kopen dan ben ik uitgekomen op een D...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 3 maanden zijn ze echt kleiner, ik ben nu 3x geopereerd in minder dan een jaar en iedere x zijn de bh's na 3 maanden een stuk losser (ik vind het wel jammer eerlijk gezegd :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenavond ga ik nog eens langs bij de dokter voor een check-up. Ik ga al mijn vragen nog een keer stellen aan hem, en ik zal zijn bevindingen hier posten voor de mensen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp!

Voor de moment heb ik vrede genomen met het idee dat ik eerst wat geduld moet uitoefenen en dat panikeren misschien te vroeg is. Maar ik durf momenteel nog geen strakke kledij te dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.