Ga naar inhoud

boobplan : 16 december 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik ben een studente van 23 jaar en wil graag een BV laten doen.

Nu heb ik 17 september een consult bij Diana Gabriels.

Ik hoor en zie veel positieve resultaten over van straten..

Zijn er nog meer dames die door hem zijn geholpen ?? die evt fotos willen delen?

Hoe het nu lijkt heb ik eind November mijn geld bij elkaar en zou ik in de kerstvakantie geholpen willen worden(als er plek is)

Zijn er nog meer dames die na 2 week hersel weer naar school moesten?

Ik hoor graag jullie ervaringen/tips Spaartips zijn ook welkom!

erg spannend allemaal

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee meid,

Ik ben ook student en geopereerd Door Frans Straten. Ben niet via Diana gegaan, heel bewust. Maar ik snap dat sommige toch via haar gaan doordat het een paar honderd euro goedkoper is.

Ik ben super blij met het resultaat! Frans is heel kundig.

Qua herstel, ik zou na 2 weken niet naar school gekund hebben! Ik weet niet of je moet reizen of Veel zware spullen mee moet nemen (boeken, laptop). Ik heb me gelukkig in de zomervakantie laten opereren en had 5 en halve week voordat ik weer college had.

Mocht je willen kijken in mijn foto's moet je ff een vriendschap verzoek sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fynic,

bedankt voor je reactie!

Ik woon 3 minuten van school af en hoef niet te tillen.

Ik zit nog wel te twijfelen om het in een korte vakantie te doen of net als jou te wachten tot de zomervakantie.

Mag ik vragen waar je je hebt laten opereren door Frans straten en Wat het voordeel was om rechtstreeks naar hem te gaan?

Ik stuur je een verzoekje, ben erg benieuwd naar het resultaat!

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai, ik heb het in de zomervakantie laten doen en ben ook studente.

Ik had nog 3 weken vakantie, maar ben vrijwel zeker dat ik ook na 2 weken had kunnen gaan..