Ga naar inhoud

boobplan : 16 december 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik ben een studente van 23 jaar en wil graag een BV laten doen.

Nu heb ik 17 september een consult bij Diana Gabriels.

Ik hoor en zie veel positieve resultaten over van straten..

Zijn er nog meer dames die door hem zijn geholpen ?? die evt fotos willen delen?

Hoe het nu lijkt heb ik eind November mijn geld bij elkaar en zou ik in de kerstvakantie geholpen willen worden(als er plek is)

Zijn er nog meer dames die na 2 week hersel weer naar school moesten?

Ik hoor graag jullie ervaringen/tips Spaartips zijn ook welkom!

erg spannend allemaal

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee meid,

Ik ben ook student en geopereerd Door Frans Straten. Ben niet via Diana gegaan, heel bewust. Maar ik snap dat sommige toch via haar gaan doordat het een paar honderd euro goedkoper is.

Ik ben super blij met het resultaat! Frans is heel kundig.

Qua herstel, ik zou na 2 weken niet naar school gekund hebben! Ik weet niet of je moet reizen of Veel zware spullen mee moet nemen (boeken, laptop). Ik heb me gelukkig in de zomervakantie laten opereren en had 5 en halve week voordat ik weer college had.

Mocht je willen kijken in mijn foto's moet je ff een vriendschap verzoek sturen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fynic,

bedankt voor je reactie!

Ik woon 3 minuten van school af en hoef niet te tillen.

Ik zit nog wel te twijfelen om het in een korte vakantie te doen of net als jou te wachten tot de zomervakantie.

Mag ik vragen waar je je hebt laten opereren door Frans straten en Wat het voordeel was om rechtstreeks naar hem te gaan?

Ik stuur je een verzoekje, ben erg benieuwd naar het resultaat!

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai, ik heb het in de zomervakantie laten doen en ben ook studente.

Ik had nog 3 weken vakantie, maar ben vrijwel zeker dat ik ook na 2 weken had kunnen gaan..

Ik had na 2 weken bijna geen last meer maar dat is gelijk ook gevaarlijk omdat je dan vergeet dat je dingen niet kan en al helemaal als je bezig bent op school. Daar moet je wel op letten..

Ik heb ze achter de spier en ben bij de Velthuis kliniek Rotterdam geweest :)

Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit even volgen, zit namelijk zelf ook te denken aan Straten via Diana.

Heb al wel 1x contact met ze gehad en zou volgende week woensdag op consult kunnen komen bij Straten,

nog geen antwoord op gegeven. Heb het geld nog niet voor elkaar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee als student is het moeilijk om zoveel centjes te sparen! Ik ben niet via Diana gegaan omdat er ook wel veel negatieve dingen over haar te vinden zijn, zo ook uit mn directe omgeving. Vooral qua slechte adviezen, en afspraken niet nakomen. Ik voelde persoonlijk meer op mijn gemak direct bij de kliniek in plaats van een tussen persoon. En ik heb op die manier echt een prettige ervaring, direct bij kliniek heyendael. Maar er zijn ook wel mensen tevreden die via Diana zijn gegaan hoor!

Ik heb je verzoek geaccepteerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames, :48:

Normaal gesproken ben ik wat op de achtergrond aanwezig hier en wat aan het mee lezen.

Nu wil ik toch maar eens mijn verhaal delen.

Eerst maar eens even voorstellen want dat heb ik nooit gedaan.

Ik ben een studente van 23 jaar. heb een zoontje van een jaar en heb na de bevalling toch besloten weer te willen studeren.

Zo gezegd zo gedaan.

Heb vanaf ik me kan herinneren al de wens van grote stevige borsten, en na 8 maanden borstvoeding werd die wens alleen maar groter!!

( je kan mn voorsituatie zien in m'n galerij, dan begrijp je vast waarom!). Toen ben ik heel hard gaan sparen en heb echt elke euro opzij gezet, en na 2,5 maand tot grote verbazing het geld bij elkaar.

In tussentijd heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels, Met Joanna. Leuke vlotte meid. Had verwacht dat het heel ongemakkelijk zou worden maar dat was het totaal niet. veel prothese's gepast. Uit eindelijk vond ik de 400cc en 450cc het mooist. Dit zou volgens haar passen, en mooi bij mn lichaam passen. Uit eindelijk haar voorbeeld ( borsten) nog gezien en gevoeld. ( nog nooit "neppe" borsten gevoeld haha) . Kortom erg leuk en informatief consult gehad. Zij heeft bij doorverwezen naar Drs. Hupkens.

Het vervolg consult met Drs. Hupkens was op zn zachtst gezegd niet fijn.

Het liep 1,5 uit. was in totaal 3 minuten binnen en stond weer buiten. Erg kortaf, beantwoorde vragen alsof hij zoiets had van "Hallo, waarom snap je het niet" ... Kortom, helemaal geen fijn gevoel.

kreeg ook nog te horen dat ik aan de linkerkant een hoge borstplooi heb, en risico heb ik double bubble. Oplossingen hiervoor kon hij niet geven, en hij keek erbij alsof hij er helemaal geen zin in had.

Vervolgens een consult via Diana bij drs. Schiettecatte. Van te voren zag ik hier erg tegenop omdat ik veel negatieve dingen las, en dat het geen fijne man zou zijn.

Eenmaal op consult vond ik het allemaal prima! kreeg veel informatie, veel voorbeelden en veel uitleg. Volgens Schiettecatte valt mijn hoge borstplooi best mee, alleen is aan de linker kant de huid onder de tepel iets slapper. Als dit tot een minder mooi resultaat leid, kan ik na 6 maanden een herstel operatie uit laten voeren en een stukje huid weg laten halen onder de tepelhof ten koste van 500 tot 1000 euro. Wel balen, maar ging met een stuk fijner gevoel weg dan bij drs Hupkens.

Uit eindelijk nog een 3d beeld laten maken ( staat in mn galerij)

Thuis aangekomen gelijk het geld overgemaakt en de operatiedatum bevestigd ! 16December word het. :42:

Kijk er erg naar uit! Sorry voor het lange verhaal maar dan weten jullie een beetje wat mijn situatie is!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een goed verhaal van je zeg! heel duidelijk!

weet je, ervaringen van anderen zijn heel belangrijk, maar wat belangrijker is is hoe je je voelt bij de PC. ik ben benieuwd naar je ervaring zeg! ik mag een weekje later dan jou :)

en dat is knap sparen, same here.. als je wilt kun je ineens heel hard sparen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou fijn dat je droom eindelijk uit gaat komen! Nu aftellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Joanna op consult geweest en heb ook haar borsten mogen zien. Hup dat shirt ging zo omhoog. Hahaha. Het gesprek daar verliep ook vlot en makkelijk. Ook ik werd doorverwezen naar Hupkens. Het valt mij trouwens op de laatste tijd dat heel veel dames via Diana naar hem worden doorverwezen ( en daar krijg ik een slecht gevoel van eigenlijk). Ik heb de boel gecanceld via Diana en ga nu rechtstreeks naar van Straten. Ben heel benieuwd naar je vergroting. Leuk hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karin1985, klopt ik hoor ook alleen maar hupkens via Diana..

heel vreemd. net of hij de laatste tijd weinig patienten had en ze een compromie hebben gesloten ofzo..

heb er natuurlijk geen verstand van maar zo kwam dit op mij over, het zal verder vast een prima arts zijn hoor.

maar mijn consult was niet erg prettig.

Hoeveel CC krijg jij van van Straten??

Heel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karin1985, klopt ik hoor ook alleen maar hupkens via Diana..

heel vreemd. net of hij de laatste tijd weinig patienten had en ze een compromie hebben gesloten ofzo..

heb er natuurlijk geen verstand van maar zo kwam dit op mij over, het zal verder vast een prima arts zijn hoor.

maar mijn consult was niet erg prettig.

Hoeveel CC krijg jij van van Straten??

Heel veel succes alvast!

Nou meid, das nou precies wat ik ook denk terwijl ik daar natuurlijk niks vanaf weet. Ik kan me van een chirurg wel voorstellen dat ie zo zn voorwaardes heeft/ minimaal x aantal patienten wil hebben voordat hij/zij in zee gaat met een tussenpersoon. En mn gevoel zegt dat ie zn minimum nog niet gehaald heeft. Haha

Mij zat djt mede niet lekker. Ook niet hoe een tussenpersoon kan blijven bestaan aangezien ik de prijsverschillen tussen rechtssteeks gaan niet mega groot vind (straten €2950) ma goed. Ik heb liever rechtsstreeks. Haha

Ik krijg 375 of 400cc hp rond van mentor. Ma k ga denk voor die 400cc hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karin1985, klopt ik hoor ook alleen maar hupkens via Diana..

heel vreemd. net of hij de laatste tijd weinig patienten had en ze een compromie hebben gesloten ofzo..

heb er natuurlijk geen verstand van maar zo kwam dit op mij over, het zal verder vast een prima arts zijn hoor.

maar mijn consult was niet erg prettig.

Hoeveel CC krijg jij van van Straten??

Heel veel succes alvast!

Ik krijg hier ook een raar gevoel bij.En is Joanna toevallig de dochter van Diana Gabriels?

Goed dat je na je gevoel hebt geluisterd.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tessa

Ja gek he!

Eerst, als ik er over na dacht, dacht ik ach dat lukt nooooit!

Waar een wil is is een weg haha.

Door welke PC word jij geholpen, en hoeveel CC's?

Groetjes

hahaha ik herken het!

ik ga bij Dr. Verdonck in Genk, Belgie en krijg 425 CC Dual plane,high profile of extra high profile, spreken we de dag zelf nog af

spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tessa, ik wou eerst voor 400cc gaan.

maar drs. Schiettecatte vond 450 verstandiger ivm met opvullen lege huid.

Wat is eigenlijk het precieze verschil tussen high profile of extra high profile??

( ik heb geen idee hoe ik rechtstreeks op de berichten kan reageren dmv zo'n ander hokje om het bericht, sorry!)

Groetjes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.