Jump to content

arts geweest

ginaaa

Recommended Posts

Hallo allemaal! Ik ben gina 27 jaar en kom uit limburg. Ik ben aant denken over een buikwandcorrectie en een borstvergroting. Na het krijgen van kinderen en borstvoeding zijn het slappe zakjes geworden helaas. Hopelijk kan ik hier ervaringen met jullie delen. groetjes gina

• 9 months later...

hallo ik heb een vraag ik ben 164 en weeg 62 kg mijn borstomtrek is dacht ik 11 en heb nu een lege c cup. ik wil graag grote volle borsten maar volgens mijn arts is 450 cc echt maximaal en dat vond hij al teveel omdat het breder werd dan mijn borst. hij zei dat je dan de rand kon zien en eerder conplicaties. ik zelf wil eigenlijk graag nog groter. wat raden jullie mij aan zijn er mensen met vergelijkbare situaties? 

Als een pc niet kan wat jij wilt, ga je op zoek naar een andere pc. Je pc forceren is een slecht idee.

Probeer Plovier (BeClinic, België) of Nio (OLVG-West, voorheen SLAZ, Nederland). Gebruik ook even de zoekbalk voor anderen met vergelijkbare situaties.

Succes.

xx

Oke 11 cm is een redelijk smalle borst maar misschien kan ik je het eea uitleggen. Overigens heeft je lengte en gewicht vaak niet veel te maken met je maximale capaciteit.

Een prothese heeft een bepaalde breedte en die breedte moet passend zijn bij je lichaam. Als je twee keer 11 cm hebt is het lastig om daar een prothese van 14 cm in te stoppen. Vaak gaan ze wel een beetje over de maat heen bijv van 11 naar 12 maar ook weer niet te veel.

Waarom? Je kan dan complicaties krijgen en je tepels kunnen scheel gaan staan. @best_boobie kan je alles over de complicaties vertellen. Zij heeft te grote protheses gekregen als ik het goed heb onthouden. En heeft uiteindelijk ook een wissel moeten doen.

Maar dat is niet geheel slecht nieuws. Het volgende is ook handig om te weten: ieder merk protheses gebruikt zo zijn eigen maat.  Zo is het merk mentor veel breder dan eurosillicone. Dan heb je nog MP, HP en UHP. En bij iedere stap worden de protheses ook smaller met hetzelfde cc (volg je het nog?).

Alleen het lastige is... niet iedere PC werkt met alle protheses. Bijvoorbeeld de praktijk van Diana Gabriels en al haar chirurgen werken alleen met Mentor. Maar neem dan Frans Straten als voorbeeld. Via zijn prive kliniek werkt hij ook weer met andere merken. Overigens werkt hij niet met UHP wat denk ik voor jou wel wenselijk is. 

Dus mijn advies: ga naar een PC die met de meeste protheses werkt en vooral de smallere. Denk bijvoorbeeld aan grote borsten man Nio. Hij staat als een van de beste aangeschreven. En als hij zegt dat je niet groter kan, dan kan het echt niet groter.

12 minutes ago, ginaaa said:

hoi, waar zit die arts nio? ik wil een mommy makeover laten doen en wil de borsten en buik in 1x laten doen dat is het lastige ervan. en hun werken maar met 1 soort implantaat. 

NIO werkt in het SLAZ in Amsterdam of in het parkkliniek in Rotterdam alleen bij het laatste is hij veel duurder.

En Plovier van beclinic dan? Die weet vaak ook wel met grotere maten om te gaan! 

Ik woon ook in Zuid- Limburg en hier in de buurt is echt geen arts waar ik mijn boobs en buik aan toe zou vertrouwen. Kies voor kwaliteit, en dan is Nio echt de beste optie in mijn ogen. Alhoewel, Straten (in Groesbeek) ook een goede optie is daarvoor (goede resultaten van gezien dacht ik me te herinneren) 

Ik heb destijds gekozen voor 'dichtbij' en heb daar alleen ellende van gehad. Ben bij Malfeyt geweest in wat toen nog de Valkenhorstkliniek was. Hij werkt ook in de Reinaert in Maastricht.. Ik zou hem echter niet aanraden....

Rijd liever een stukje verder, dan is het tenminste in 1 keer goed :)

@Bruisend vanuit Zuid Limburg is de andere kant van Belgie even ver als amsterdam :P 

xxx BB

10 hours ago, best_boobie said:

Ik woon ook in Zuid- Limburg en hier in de buurt is echt geen arts waar ik mijn boobs en buik aan toe zou vertrouwen. Kies voor kwaliteit, en dan is Nio echt de beste optie in mijn ogen. Alhoewel, Straten (in Groesbeek) ook een goede optie is daarvoor (goede resultaten van gezien dacht ik me te herinneren) 

Ik heb destijds gekozen voor 'dichtbij' en heb daar alleen ellende van gehad. Ben bij Malfeyt geweest in wat toen nog de Valkenhorstkliniek was. Hij werkt ook in de Reinaert in Maastricht.. Ik zou hem echter niet aanraden....

Rijd liever een stukje verder, dan is het tenminste in 1 keer goed :)

@Bruisend vanuit Zuid Limburg is de andere kant van Belgie even ver als amsterdam :P 

xxx BB

Je hebt helemaal gelijk haha maar weet NL al amper iets te vinden laat staan België :45: 

• 4 weeks later...

ik heb een dringende vraag ik heb nu een borstomtrek van 86 als ik extra high profile implantaten krijg van 450 cc hoeveel cm meer omtrek krijg ik dan? niet onder de borsten maar de borsten zelf. groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.