Ga naar inhoud

Oopsie?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben nieuw op het forum, althans ik lees al maaaaanden allerlei dingen mee...

Over 3 dagen ben ik 5 weken PO, nu baart me iets een beetje zorgen en hoop via hier misschien jullie mening/verhaal te horen.

Gisteren ben ik voor het eerst sinds mijn BV intiem geweest, en gelijk zonder mijn sportbh. Het was fantastisch want ik voelde me zo vrouwelijk! Maar nu had ik direct in de nacht al zodra ik plat ging liggen een stekend gevoel aan mijn linkerborst bovenin (links is altijd lastiger geweest) ik heb later aspirine ingenomen mja dat was toen ik al op stond. Zodra ik nu loop oid heb ik soms een beetje last maar net weer ff gaan rusten omdat ik echt nog veel last van vermoeidheid heb en voel ik weer die rare steek. Het lijkt wel alsof wanneer ik ga liggen de prothese misschien tegen een wat geïrriteerde borstspier aandrukt .

Ook had ik voor het eerst sinds gisteren weer school en heb massage moeten uitoefenen.. Denken jullie dat het tijd is on mijn PC te bellen of hoef ik me niet zo'n zorgen te maken en moet ik gewoon even paar daagjes afwachten kijken of het weer wegtrekt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben zelf na een week al weer intiem geweest.. Ging prima maar moet wel rustig aan doen. Heb zelf de sport bh aangehouden lijkt me ook wel verstandig. Ook bovenop lijkt me niet slim ook niet voor jou te veel druk aan de armen.. Wat ook kan helpen is de borsten vasthouden extra want dan gaat het minder heen en weer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.