Ga naar inhoud

Als je opnieuw op wereld mocht komen?


Meloentje

Als je de kans kreeg?  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Als wat/hoe zou je op wereld terug willen komen?

    • Man
    • Andere Vrouw
      0
    • Rijk
    • Gezond
    • Koning
      0
    • Liefde(prins op t witte paard)
    • Dier
    • Meer IQ
    • Gewoon weer zelfde: It`s me!
    • Werk
      0


Aanbevolen berichten

Mijn vraag aan lieve meiden onder ons:

Stel je komt als herboren op de wereld terug,

Voor wat zou je kiezen?

Wat had je anders willen doen dan nu in jou leven....?

Ben erg nieuwsgierig ernaar of ik de enige ben die anders had aangepakt of willen kiezen als ik de keuze had.

Kijk ernaar uit..

Successsssssssssss

Liefs Meloentje.... :119::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och hemeltje, waar zal ik eens beginnen.... :rolleyes:

´tuurlijk: gezondheid is het allerbelangrijkste. Over het algemeen heb ik er niet over te klagen.

Een hoger energieniveau zou ik wel heel handig vinden, want ja... da's soms wel lastig, wel willen, maar niet kunnen omdat 't lichaam niet meer wil.

En in de liefde? Wanneer tref ik nou eindelijk dan eens een kerel die écht voor me gaat, die bij me past, die mijn leventje aanvult in plaats van wil invullen, die trouw, eerlijk, oprecht, humoristisch, lekker, prettig gestoord is en bij voorkeur een goed gevulde beurs heeft (heb er nu genoeg van, die armoedzaaiers die op mijn beurs willen teren, alsof die zo dik is NOT).

Zou ik bepaalde relaties niet gehad willen hebben? Ja! Heb ik er spijt van? Nee, maar had ik van te voren geweten hoe bepaalde dingen zouden gaan lopen, had ik misschien eerder/andere beslissingen genomen.

Als ik het allemaal over zou doen, dan had ik ook meer willen reizen.

En meer van de kleine dingen in het leven willen genieten, in plaats van ze maar als vanzelfsprekend aan te nemen.

En... zeker weten... ik had eerder een borstvergroting laten doen. Ik was 28 toen ik voor de 1e x onder het mes ging, maar zou het dan 10 jaar eerder willen doen.

Nou ja... je ziet 't: veel te wensen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet ben ik 100% gezond en dat vind ik het belangrijkste. Natuurlijk had ik graag een paar miljoen op de bank staan maar dat is niet zo.

Daarom heb ik voor mijzelf gekozen. Ik ben gelukkig gezond, en mijn familie en dat is alles wat ik nodig heb.

Qua liefde heb ik mijn droomman gevonden... alleen 100.000 dingen gebeuren er elke keer wat ons geluk lijkt tegen te houden (?!). Waarom weet ik niet maar ik probeer alles zo goed mogelijk te doen.

Ik heb een leuke baan maar word er sowieso niet rijk van. Ik heb wel leuke collega's en werk voor een stel leuke mensen, ook belangrijk.

Als man lijkt me niks, ja misschien 1 dagje, maar als vrouw heb ik veel meer voordelen dan als man :D Ongesteld zijn is het enige minpuntje maar dat valt me altijd nog reuze mee. Mannen zijn erg behulpzaam en dat komt mij als vrouw vaak erg goed uit hahaha! Een hernia zal ik niet snel krijgen met mannen om mij heen, die willen alles maar al te graag tillen. :4::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze poll sluit zóó goed aan bij hoe gelukkig ik me vandaag heb gevoeld! Ik wilde daar al iets over opschrijven, maar dit is geloof ik de aangewezen plek... Ik heb gestemd op 'gewoon mezelf'.

Ik realiseer me (steeds vaker) dat ik gewoon enorm gelukkig ben. Voel me daar wel eens 'schuldig' ofzo over. Om me heen zie ik veel ellende, of moeilijkheden, en met mij gaat het al heel lang gewoon heel goed!!

- heb een gewéldige man (lief, gezond, goudeerlijk, talentvol, oprecht, grappig, trouw, rijk :blush: , slim, enz. (hij mag alleen nog wel wat meer afvallen... -_- , maar hé, verder heeft ie alles ;) !)

- ik heb een vréééselijk leuk dochtertje (in de zomer wordt ze 4, ze is onwijs mooi, lief, zorgzaam, ze heeft haar eigen superleuke humor, kan geweldig vertellen, weet wat ze wil, klets de hele dag de oren van m'n kop, gehoorzaam, af en toe lekker ondeugend, enz enz....)!!!

- ik heb een geweldig leuke en verantwoordelijke baan (ondanks dat ik er de papieren niet eens voor heb, ben er zomaar 'ingerold')

- ik ben jong, gezond, heb een mooi flink huis met tuin midden in de stad onder m'n kont, ik zie er best goed uit ( :69: ) en ben niet dom (wat ik vroeger wel dacht).. :106:

Tja; ik prijs mezelf gelukkig met alles en ben me er van bewust dat ik een gezegend mens ben!!! :105:

Ik wou dat alle mensen die gezond / gelukkig zijn daar zich wat bewuster van werden! Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend!!!!

En ik wens iedereen alle gezondheid en geluk toe!!!

Zo, dat moest ik ff kwijt :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezusss christuss prinsesje wat een bofkontje ben jij.. :35:

Je hebt alles wat je hartje begeerd..GELUKVOGEL.... :86: ga weg hihihihi,

ik juist de omgekeerde een :180::169::167::172::186::179::171::169::176::89::77::77:

Ja ik wilde allang zo iets opzetten, maar wist niet precies hoe de vraag moest luiden.. :122: .

Liefs Meloentje :68::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk als vrouw in Miami want daar krijg je alle cosmetische ingrepen vergoed.

tja of als vrouw en rijk want dan hoef je het niet vergoed te krijgen.

hmmm moeilijk of als een filmster lekker die aandacht maar goed teveel aandacht is ook slecht.

naja ...hmmm weet je ik denk als mezelf met dezelfde 2 prachtige kids die ik heb:d

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kies ook als mezelf,heb zekers echt niet te klagen.

heb een kei lieve,zorgzame,man,geld hebben we niet te kort,maar rijk wil ik het niet noemen,we hebben alles wat ons hartje begeerd,gezondheid,geld,lieve kindjes,en fam en elkaar

ik ben gewoon stik gelukkig,ookal zeik ik wel eens,verwennerij zeker ofzo,hmmm weet het niet eigenlijk,ben gewoon een muts,kan zeiken om kleine dingetjes hahahaha

heb dikke wagen onder me reet,me kindjes ,me man,me fam,elk jaar dik en dwars op vakantie ,me kasten puilen uit met kleding en schoenen,we eten elk weekend luxe,en we hebben een eigen vakantiehuisje,camper en ga zo maar door,

zelf zie ik ook mezelf als een goed mensje,sta altijd voor andere klaar,niets is me te veel,en ik laat ieder in zijn waarde,zie je ook te weinig vind ik rond me heen

nou vind me verhaaltje al wel lang genoeg zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar één ding anders doen: mijn studiekeuze. Als ik opnieuw zou kunnen beginnen, zou ik geneeskunde doen en (hopelijk een hele goeie) chirurg worden... Voor de rest heb ik nergens spijt van, dat is zo mijn ding niet :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Erg late reactie op dit onderwerp, maar ik wil er toch even op reageren.

Als ik opnieuw zou beginnen in deze wereld dan had ik heel graag al op jonge leeftijd mijn ADD ontdekt.
Voor wie niet weet wat dit is.. ADD id ADHD zonder de hyperactiviteit.
Het is aldoor een storm in mijn hoofd, en die gaat niet liggen. ik ben de grooteste chaoot en alles wat mis kan gaan is wel eens mis gegaan bij mij, Ik kan nooit iets afmaken (heel typisch kenmerk)

Ik zou mijn ADD niet willen missen, er zitten ook mooie en goede kanten aan zoals heel erg creatief in denken en doen zijn, maar ook het maken van dingen, kunnen Hyperfocusen (soms krijg je een enorm concentratievermogen en gedult als iets je interesse wekt, dit gebeurt zomaar ineens, en je kan je bijvoorbeeld uuuuuuuuuren lang concentreren op een tekening maken)

Momenteel ligt het bij mij heel erg op de voorgrond, het vermoeden dat ik wel eens ADD zou kunnen hebben kwam in Juni 2013, en in Augusus heb ik de diagnose gehad.
Mijn wereld storte in en tegelijkertijd begon te zon te schijnen. Er kwam een vreselijke woede gepaard met veel pijn naar boven omdat ik nu pas ontdekte dat ik ADD had, maar ook heel veel blijdschap en opluchting omdat als je er mee leert omgaan het zo veel mooie dingen heeft.
niet om te zeggen dat alle mensen met ADD groots zijn, maar ik heb inmiddels geleerd dat er een hoop succesvolle mensen zijn, die juist door hun ADD zo succesvol zijn geworden.

Sorry haha, nu ik dit terug lees is het nogal een emotioneel beladen verhaal, dat was helemaal niet de bedoeling, maar ik ben het wel even kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. Ik zou ook heel graag heboren willen worden zonder dyslexie en dyscalculie, ik doe vreselijk mijn best om op te letten hoe en wat ik scrijf, maar er zit helaas geen spellingcontrole op deze laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik als een man.. Ben deze vrouwlijke emotionele hormonen meer dan zat. Haha..

Whahahahaha XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zat me te vervelen, en bij de BV´s kan ik nog niet meepraten gezien ik uberhaubt nog op consult moet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.