Ga naar inhoud

onzeker na val


Jillllie

Aanbevolen berichten

heeee meiden,

ik weet dat het een beetje vroeg is om me druk te maken maar ik doe het toch.

Ik ben nu ongeveer 3,5 weken po, en super blij.

Maar ik heb sinds een paar dagen pijnlijke plekken in mn rechterborst. En allemaal sinds ik me op moest trekken met mn rechter arm om niet te vallen in een drukke metro.

oke dus kan overmatig kapselvorming zich al zo snel voor doen of kan er ook wat anders mis zijn?

of maak ik me waarschijnlijk zorgen om niks? (HOPE SO..)

please ervaringen?

xxxx :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

ik denk dat je borst alleen een flinke optater heeft gekregen, en dit zou zich toch wel vrij snel moeten herstellen, mocht je nu ineens meer pijn gaan krijgen,of dat je borst dik word of blauw, dan gelijk even aan de bel trekken, maar ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken.

kapsel vorming zo snel gebeurt eigenlijk niet, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, maar daar zou ik echt niet over in gaan zitten.

hou het de komende dagen even goed in de gaten, maar als je het niet vertrouwd, kan je altijd pc bellen voor je eigen gemoedrust

sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap wat je bedoeld, eindelijk heb je ze, en je wilt dan zo voorzichtig mogelijk doen, en dan zal je altijd zien dat je ineens een onverwachte beweging maakt, en op dat moment spant alles in je lichaam zich aan, ook je borsten, maar die zijn natuurlijk nog zo broos, dat je dat als een soort beurse plek gaat voelen. maar gewoon lekker blijven genieten van je tweeling hoor :6:

hoop dat de pijnlijke plekken snel weg trekken

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.