Ga naar inhoud

Hallo, dit ben ik!


Dreamboobz

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben al een tijdje lid van dit forum en wat vind ik het interessant!

Al een aantal jaar ben ik aan het sparen voor een borstvergroting. Op mijn 15e had ik een hele mooie C-cup, maar toen ben ik de pil gaan slikken. Weg borsten. Sindsdien moet ik het doen met een A-cup. Als ik ziek ben geweest is het zelfs een AA-cup.

Nu had ik eindelijk genoeg gespaard om dit jaar hét jaar te laten worden. Helaas is hier niet veel van terecht gekomen.

Eind vorig jaar heb ik een zwaar auto ongeluk gehad en daar ben ik nu nog steeds voor onder behandeling. Ook al is mijn idee voor nieuwe droom boobies nog steeds niet uit mijn hoofd verdwenen, het is nu niet realistisch om te denken dat ik dit binnen twee jaar gedaan kan krijgen.

En nog steeds ben ik heel eigenwijs bezig met informatie verzamelen en dit forum aan het aftasten op ervaringen. Zodra ik van mijn chirurg te horen krijg dat ik medisch ben uitbehandeld ga ik meteen consults inplannen en er werk van maken.

Hopelijk krijg ik mijn oude mooie C-cup terug, groter denk ik niet dat mooi bij mij staat. Ik ben namelijk 1.80 groot en maar 61 kg zwaar. Ik wil het wel een beetje natuurlijk houden :44:

Gelukkig steunt mijn vriend mij ( :101:), mijn ouders en vrienden vinden het maar een raar en eng idee. Ze overtuigen gaat niet lukken ben ik bang, daar ben ik al jaren mee bezig. Dus hopelijk kunnen ze eraan wennen als ik binnen kom met een flink bos hout voor de deur.

Bedankt voor al jullie berichtjes op dit forum, het helpt mij met beslissingen nemen en nadenken over hoe, wat en waar ik het wil laten doen.

Groetjes Dreamboobz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Mijn ouders zitten ondertussen in een fase waarin ze allerlei berichten over borstvergrotingen uitzoeken. En natuurlijk meestal berichten waarin het fout is gegaan.

Of berichten met informatie die ik zelf ook al heb gevonden.

Als ik dan zeg dat ik al die informatie al heb en dat ik er echt goed over nadenk, dan krijg ik een "oké, dan is het goed."

Gelukkig heb ik nog even om ze eraan te laten wennen. Al droom ik er de laatste tijd wel vaak over dat ik ze al heb =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.