Ga naar inhoud

Jaantje : 6 oktober 2015 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hierbij stel ik me even voor, mijn naam is Jaantje en ik ben 31 jaar.

10 jaar geleden wilde ik al een borstvergroting maar heb nooit de stap durven zetten, uiteindelijk heb ik mezelf geaccepteerd zoals ik ben en heb een borstvergroting uit mijn gedachten gezet.

2 maanden geleden kwam ik een mevrouw tegen waarmee ik een gesprek aanging, deze mevrouw heeft van nature heel dun haar en vertelde mij dat wanneer ze helemaal opgetut is en ze kijkt in de spiegel dat ze dan vanwege haar dunne haar altijd iets mist... het plaatje is gewoon niet compleet... toen ze dat zei besefte ik me ineens dat ik dat ook heb... bij jurkjes, truitjes, lingerie.... het plaatje mist gewoon iets...

Sinds dat moment krijg ik de gedachten van een borstvergroting mij niet meer uit mijn hoofd en heb daarom toch besloten om voor een borstvergroting te gaan!! :7: Van nature heb ik een 75A en zou heel graag een grote C willen.

2 weken geleden ben ik bij dokter Koeijers geweest, dokter Koeijers is een hele aardige man en hij stelde mij zeer op mijn gemak, hij heeft mij een druppelvormige prothese 330 tot 400 cc aangeraden en deze word dan achter de borstspier geplaatst. De reden dat ik bij dokter Koeijers ben geweest is toch ook voor een groot gedeelte voor de prijs, hij scheelt met de rest van de klinieken €1000,-!!

Om er toch zeker van te zijn dat ik het juiste advies heb gekregen ga ik morgen voor een second opinion naar dokter Timmenga.

Aangezien ik dit jaar alleen nog maar de eerste 2 weken van oktober vrij mag op mijn werk heb ik bij allebei de dokters een operatie datum gereserveerd. Bij dokter Koeijers staat de datum op 8 oktober en bij dokter Timmenga op 6 oktober.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze artsen? ik zou heel graag voor en na foto's willen zien en ervaringen willen lezen.

Groetjes, Jaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaantje

Welkom

Ik ben zelf geopereerd door Koeijers ,idd een hele fijne man.

hij werkt naar mijn weten het liefst met anatomische protesen , misschien vandaar de prijs.

mijn verslagje kan je lezen en de foto's staan in de galerij.

Gr. Zita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zita,

Bedankt voor je reactie, meestal zijn de anatomische prothesen duurder dan de ronde. Dokter Koeijers scheelt bij allebei de prothesen 1000€ bij de rest van de klinieken. Ben gewoon zo bang dat goedkoop uiteindelijk duurkoop gaat worden ;-).

Mag ik vragen hoe je herstel is gegaan? geen infecties?

Groetjes Jaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zita,

Bedankt voor je reactie, meestal zijn de anatomische prothesen duurder dan de ronde. Dokter Koeijers scheelt bij allebei de prothesen 1000€ bij de rest van de klinieken. Ben gewoon zo bang dat goedkoop uiteindelijk duurkoop gaat worden ;-).

Mag ik vragen hoe je herstel is gegaan? geen infecties?

Groetjes Jaantje

Hoi Jaantje

Herstel is voorspoedig gegaan ,1ste 5 dagen wat pijnlijk ,slapen was lastig op de rug liggen na de 5 dagen ging het steeds beter.

geen last van infecties gehad.

Gr Zita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jaantje,

Ik ben 30/06 geholpen door koeijers. Ik heb gekozen voor een volle C kleine D cup.

Vito adviseerde 330 of 380 cc. Uiteindelijk werd ik wakker met de 330 cc. De operatie en herstel zijn goed gegaan. Ik heb geen complicaties gehad. Wel schrok ik van het formaat. Ik vindt ze namelijk te klein. Veel mensen zeggen achteraf dat ze spijt hebben.. Ik raad jou aan om voor de D te gaan. Neppe borsten ogen kleiner dan echte. Ik draag nu een bh 75 D maar het ziet er bijna uit als een C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jaantje,

Ik ben op 9 juli 2015 geopereerd door Vito Koeijers bij Mediconsult Haarlem.
Ik heb een hormonale dysbalans waardoor mijn borsten nauwelijks gegroeid zijn.
Ik ben van een minimale A cup naar een cup C gegaan en het implantaat bevat 330 cc.
Ik ben zelf 1.62 m lang en weeg 56 kilo en vind dat de maat perfect is!
Als het groter zou zijn bij mij dan zou het er onwijs onnatuurlijk uit zien.

Mijn borsten zijn nu nog vrij hard maar dit schijnt na 3 maanden minder te worden.

Wel krijg ik al een mooiere ronde vorm, in het begin waren het rare punt vormen.
Ik ben erg prettig behandeld en heb geen enkel infectie gehad.
Ik raad je Vito Koeijers zeker aan!


Groetjes,

Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, ik ben een tijdje niet meer online geweest omdat ik gek werd van alle verschillende verhalen, ik had toch mijn twijfels bij dokter Koeijers aangezien ik toch veel verhalen heb gelezen over infecties en dat de prothese eruit gehaald moest worden voor een bepaalde periode, dat ik toch heb gekozen voor dokter Timmenga in het Parkkliniek. 6 Oktober is mijn operatie gepland... spannend!!

Dokter Timmega heeft mijn 240 cc geadviseerd, ik heb gezegd dat ik op een volle C uit wil komen dus ik hoop ook echt dat dat het word... veranderen naderhand kan niet meer.

Groetjes Jaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! :)

Ik zelf twijfel ook erg over Koeijers. Was hij bij jou ook zo vastbesloten tijdens het consult?

Hij zei tegen mij letterlijk: "je moet een D cup nemen, kleiner gaat niet" dus ik kon ook niet kiezen voor een maatje kleiner.

Dat is toch best vreemd?

Veel succes met je voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi l7101,

De doorslag was vanwege de 3 bijna gelijke verhalen op dit forum over infecties en ook bij een vriendin van mij. De nazorg van koeijers is echt super goed hoor dus daar twijfel ik niet aan maar ik ken via via 9 mensen die bij timmenga zijn geweest en daarbij zijn geen infecties bij geweest. Dus om geen risico te lopen ga ik naar Timmenga. Indd wel raar dat je niet zelf je cupmaat mag kiezen. Mijn advies is om bij meerdere klinieken langs te gaan en bij twijfel NIET DOEN! Ik had twijfels bij Koeijers en bij Timmenga helemaal niet. En dat is het belangrijkste.

Voor mij nog 5 nachten slapen...spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi l7101,

De doorslag was vanwege de 3 bijna gelijke verhalen op dit forum over infecties en ook bij een vriendin van mij. De nazorg van koeijers is echt super goed hoor dus daar twijfel ik niet aan maar ik ken via via 9 mensen die bij timmenga zijn geweest en daarbij zijn geen infecties bij geweest. Dus om geen risico te lopen ga ik naar Timmenga. Indd wel raar dat je niet zelf je cupmaat mag kiezen. Mijn advies is om bij meerdere klinieken langs te gaan en bij twijfel NIET DOEN! Ik had twijfels bij Koeijers en bij Timmenga helemaal niet. En dat is het belangrijkste.

Voor mij nog 5 nachten slapen...spannend!!!!

Spannend! Das echt al snel! Goeie keuze denk ik! Tis idd belangrijk dat je je goed voelt bij je pc. Hoeveel cc ga je krijgen en rond of anatomisch? :)

Ik ga 19 okt door Straten geopereerd worden, helemaal blij met mijn keuze!

Hoe gaat het met de voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi L1701,

Ja echt mega spannend maar ik ben totaal nog niet zenuwachtig, ik kijk er gewoon heel erg naar uit! Ik krijg 240cc ronde prothese achter de borstspier, maar ik ga morgen nog even de 275cc doornemen en bekijken en dan uiteindelijk de pc laten beslissen.

19 oktober is ook al mega snel wat leuk zeg!! Wat heeft jou de doorslag gegeven van pc?

Afgelopen week heb ik mijn hele huis gepoetst van boven naar beneden, dus ik ben er helemaal klaar voor ;-).

Groetjes Jaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.