Jump to content

sameboobs : 17 september 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen

Guest sameboobs

Recommended Posts

Guest sameboobs

Hoi meiden,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben chantallisanne.

Ik heb altijd al ongelijke borsten gehad en stoor mij hier heel erg aan, nadat ik bijna 15 kilo ben afgevallen is er ook nog eens weinig van over (van links D rechts B/C zit ik nu op links een lege B en rechts A).

Over 2,5 week (spannend, zo snel al!) op 17 september krijg ik mijn bv door dr. Koeijers bij Kliniek Amstelveen (via Diana Gabriels).

Aanstaande woensdag ga ik nog een keer heen om de maat te bespreken. Ik twijfel nog heel erg of het niet te groot wordt.

Ik krijg anatomische prothesen, dual plane. Dr. Koeijers heeft 3 maten besteld. 380-350 cc, 430-395 cc en ik geloof nog 1 maat ertussenin. Hij gaat ter plekke kijken welke het mooist staan.

Ik heb begrepen dat 150cc 1 cupmaat omhoog is. Dat zou dus betekenen dat ik minimaal 2.5 cupmaat groter wordt, dan zou ik dus van B naar een grote D of zelfs E gaan.

Op de foto die gemaakt is met bh van hun aan en kipfilets erin vind ik het heel mooi bij mijn figuur passen, maar op de 3d foto van crisalix vind ik het eigenlijk te groot.

Het liefst wil ik een grote C, kleine D. Het gaat mij er vooral om dat mijn borsten enigszins gelijk zijn en ietsje groter vanwege het afvallen.

Wat denken jullie?

Zijn er trouwens meer meiden geopereerd door dr. Koeijers?

Liefs chantalisanne

Lastig he? Je weet gewoon niet zo goed van te voren hoe het uit gaat pakken.
die 150cc per cupmaat is dacht ik alleen bij high profile prothesen. Maar dan nog een cupmaat is maar een getalletje. Ik heb bijvoorbeeld nu een f/g. Maar op het oog is het een d. Dus daar moet je je niet blind op staren.

Als je de twijfelt voor de grootste maat gaan. Het went heel snel, en je hoor het zo vaak dat meiden achteraf groter hadden gewild.
xx

Guest sameboobs

Jaa onwijs lastig. Ik heb geen idee of ik high profile prothesen krijg. Zal het woensdag eens vragen. Ik denk dus juist dat ik beter voor kleiner kan gaan omdat ik ze liever mooi heb en tevreden ben maar achteraf zeg ze hadden wel groter gemogen als dat ik baal omdat ze te groot zijn.. Zoo moeilijk, die twijfel..

Hoi meid,

Lastig he al die keuzes... Als je woensdag heengaat gewoon alles nog eens rustig bespreken en je twijfels voorgeven.

Bij mijn borsten vind ik ook dat ze kleiner ogen dan de bh maat die ik heb, maar dat komt vaker voor bij "nep-borsten" had ik begrepen. ;)

Veel succes! :)

Guest sameboobs

Dat hoor ik inderdaad wel vaker, dat 'nep' borsten kleiner ogen..

Ik heb gister m'n twijfels voorgelegd aan dr. koeijers, en hij zegt dat deze maten het beste bij mijn figuur passen, dat het er heel natuurlijk uit gaat zien. Hij zegt dat als hij een kleinere prothese besteld ik niet tevreden ga zijn, omdat die dan te klein is voor de ruimte die ik heb, en dan kan de prothese ook gaan draaien.

Ik heb nu 75b. Hij denkt dat ik op 75d uit ga komen. Dat vind ik zelf een prima maat, groter wil ik echt niet.

Ik heb vertrouwen in dr. Koeijers en wacht het af. Nog 2 weken..! Spannend!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.