Ga naar inhoud

Chaiaa : 29 maart 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Chaiaa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello,

Alles goed gegaan. Operatie begon om 14.00 i.p.v. 13.00 uur.. Mag zo crackertje eten.

Borsten zien er geweldig uit.. Heb ze eventjes gezien maar vond het er tot nu toe mooi uitzien. In hesje helemaal haha.

Buik en spieren loei en loeistrak volgens dr Nio.. Minder huid verwijderd dan afgetekend. Ik heb een stugge en strakke huid, was een goed iets volgens de dokter. Dusss volgens zijn woorden zou het superstrak zijn :wub: Ik hoop het..

Morgenochtend tussen 9 en 10 naar huis, over 3 dagen douchen.

Xx

OHJA! Van m'n buik is er 1,3 kg verwijderd.. Schrok er gewoon van haha.. Ich bin blijjjjj!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je herstel , ik zie dat je dezelfde buikband hebt als ik had ...

1,3 kg verwijderd is best wat ..benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet .

Doe lekker rustig aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jeanette:

Succes met je herstel , ik zie dat je dezelfde buikband hebt als ik had ...

1,3 kg verwijderd is best wat ..benieuwd hoe het er straks allemaal uit ziet .

Doe lekker rustig aan .

Goedemorgen Jeanette,

Ja hè, ik dacht ook wel van 1,3 kg is best een hoop. En wat u zegt, ik ben ook benieuwd.. De zustertjes komen zo om me te wassen, drains verwijderen, uhm van alles en nog wat. Ohja, gaasjes vervangen dus ik zie zo m'n buik voor het eerst, spannend!

Ja, lekker joh zo'n buikband. Ik had toen na mijn zwangerschappen ook zo'n ding. Dus ik kan lekker afwisselen.

Bedankt en ik hou jullie uiteraard op de hoogte, hopelijk strakkies paar foto's die ik kan plaatsen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi! 

 

wat ziet het er goed uit op de foto zeg ben benieuwd naar je eindresultaat heb je ze voor de spier gekregen?

ons verhaal komt erg overheen ik word 19 april geopereerd ook aan een buikwandcorrectie en een borstvergroting wilde net als jij geen lift heb ook 2 kinderen en nog maar 26 jr dus voor mij staat nu ook 530 cc gepland   hp mentor rond voor de spier  en zelf ook erg bang of ze wel echt mooi recht komen  te staan zonder lift. vanaf welke cup maat kwam jij af? 

ik hoop dat je snel opknapt en je blij ben met het resultaat ben zeer benieuwd naar je volgende fotos!! :-)  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rednails:

hoi hoi! 

 

wat ziet het er goed uit op de foto zeg ben benieuwd naar je eindresultaat heb je ze voor de spier gekregen?

ons verhaal komt erg overheen ik word 19 april geopereerd ook aan een buikwandcorrectie en een borstvergroting wilde net als jij geen lift heb ook 2 kinderen en nog maar 26 jr dus voor mij staat nu ook 530 cc gepland   hp mentor rond voor de spier  en zelf ook erg bang of ze wel echt mooi recht komen  te staan zonder lift. vanaf welke cup maat kwam jij af? 

ik hoop dat je snel opknapt en je blij ben met het resultaat ben zeer benieuwd naar je volgende fotos!! :-)  

 

 

Hi,

Spannend, ja ik heb ze voor de spier. Ik kwam van een lege 80E en heb nu 500cc 100%..

Nu staan ze nog rechtop en strak. Maar moet nog slinken, zakken e.d.. Dus komt goed!

Ja, ik net 27 en 2 kleintjes. Maar pijn valt me tot nu toe reuze mee, ik voel vooral druk en spanning erop.. en de drains brandden als een gek.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, dat ziet er idd goed uit! Fijn dat de pijn je meevalt, hoop echt dat het zo blijft voor je. De drains mogen er snel uit, dan ben je dat gevoel alvast kwijt. Superstrak, wauwwwieeeeeeeeee :D. Heel veel rust nemen en een goed herstel. Post je af en toe wat foto's? Groetjesssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Tessa01:

Hey, dat ziet er idd goed uit! Fijn dat de pijn je meevalt, hoop echt dat het zo blijft voor je. De drains mogen er snel uit, dan ben je dat gevoel alvast kwijt. Superstrak, wauwwwieeeeeeeeee :D. Heel veel rust nemen en een goed herstel. Post je af en toe wat foto's? Groetjesssss

Hi,

Drains mochten er vanochtend uit. Linker helemaal geen wondvocht en rechts 15ml, brandde bij het eruit halen ook heeeeel erg. Dacht echt dat ik er bijna inbleef.. Maar de zusters zeiden dat dat waarschijnlijk kwam doordat de 2 hechtinkjes best strak zaten.. Nu alles okee..

Ja, is ga nu foto plaatsen van vanochtend, zal je toevoegen in m'n mappen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chaiaa:

Hi,

Spannend, ja ik heb ze voor de spier. Ik kwam van een lege 80E en heb nu 500cc 100%..

Nu staan ze nog rechtop en strak. Maar moet nog slinken, zakken e.d.. Dus komt goed!

Ja, ik net 27 en 2 kleintjes. Maar pijn valt me tot nu toe reuze mee, ik voel vooral druk en spanning erop.. en de drains brandden als een gek.

X

Wat fijn dat de pijn meevalt! Drains  lijken me idd ook niet echt prettig   hopelijk mag dat snel eruit.   Ik vind het juist mooi als ze zo strak rechtop staan! Maar ietsjes zakken is wel mooi natuurlijk

Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Jeanette:

Ik kreeg al na 2 dagen blaren van de buikband . Dus heb 6 weken lang er een hempje onder moeten dragen . 

Hi,

Dat gaat tot nu toe nog goed. Maar ik heb ook na mijn zwangerschappen een buikband omgehad. Misschien scheelt dat haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Rednails:

Wat fijn dat de pijn meevalt! Drains  lijken me idd ook niet echt prettig   hopelijk mag dat snel eruit.   Ik vind het juist mooi als ze zo strak rechtop staan! Maar ietsjes zakken is wel mooi natuurlijk

Succes met je herstel

Dankjewel!

X

P.s. drains mochten er vanochtend al uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Op 29 maart jl. ben ik geopereerd door dr Nio aan mijn buik en borsten. Ik heb toen een kort verslagje geplaatst, ik zal nu (uiteraard) een uitgebreider verslag voor jullie schrijven :)

Ik moest mij vorige week dinsdag om 12 uur melden en ik zou om 13.00 worden geopereerd. Eenmaal beneden gemeld dat ik er was, mocht ik naar de 1e etage en werd ik naar mijn kamertje gebracht. Daar moesten mijn vriend en ik even wachten tot er om 12.30 een zustertje kwam om het opnamegesprek te houden en mijn Hb te prikken. Dat ging eigenlijk een beetje knullig, ik kreeg gelijk kriebels ervan want het jonge grietje praatte echt onzin. 'Mevrouw, en bent u een beetje zenuwachtig? Jaha, een beetje maar haha. Oh, komt dat door de operatie?' EVEN SERIEUS 1:121: Ja, door de opeatie ja, kuttekop.

Vervolgens werd er gevraagd hoeveel ik woog, in augustus 2015 woog ik 75,4 en nu een half jaar later woog ik iets zwaarder, 79 kg. 'Zo, dat is wel veel zwaarder.' :121: Ik zeg maar niks.
Wat ik allang wist, was dat de operatie rond 13 uur zou beginnen en ongeveer zou duren tot 16 uur, totale duur 3 uur. 'Ja, de operatie duurt maar 5 kwartier' :121: Uhm?? Nee, die duurt 3 uur.. 'Haha, ohja, u heeft ook de buikwandcorrectie, ja nee, dan duurt de ingreep ongeveer 3 uur, 13 uur beginnen, dat is dan tot 2 3 4, ja tot 16 uur.' :124: A U B, wie ben jij, scheer je weg hahahaha.. Shit men..

Nou, alles besproken en toen moest ik wachten. En wachten. En noggggg meer wachten waarop ik tegen mijn vriend zei dat het denk ik niet om 13 uur zou beginnen. Rond kwart voor 1 kwam er een ander zustertje die vertelde dat ik mij moest gaan omkleden en dan zou ze me zo komen halen. Dus uiteindelijk om 13 uur naar de voorbereidings/verkoeverkamer op leuke zwarte Croccjes en toen waren daar 2 hele leuke assistentes Karin en meneer Chung. Karin kwam het infuus inbrengen, nog eens de ingreep doornemen (check check dubbelcheck) en alles wat erbij hoort. Ik kreeg ook alvast een zak antibiotica, een tromboseprik en toen moest ik minimaal een half uurtje wachten vanwege die antibioticazak. 

Vervolgens kwam de anesthesist die ook alles kwam checken en mijn dossier ging invullen, gelukkig kwam niet heel veel later dr Nio om mij af te tekenen. Okee, goed rechtop staan, niet bewegen :D Even heb ik nog voor de zekerheid gevraagd als hij meer huid op mijn buik kon weghalen, of hij dit dan zou doen en dat zou zeker gebeuren, het aftekenen dient meer ter indicatie. Nadat dr Nio terug ging naar de OK, kwam er een lieve anesthesist assistent, mijn buikband werd op het voeteneind gegooid en OH MIJN GOD, daar gaan we :101:

Op de OK moest dr Nio de timeout? doen, ik moest voor de 700e keer vertellen wat de ingreep zou zijn etc etc en ik mocht op de operatietafel klimmen, jasje uit en armen gespreid alsof ik Jezus was voor de komende 3 uur haha. Narcose werd toegediend en toen werd ik weer wakker op de verkoeverkamer :D
Ze hadden mijn buikband al omgedaan, alleen waar ze het grote eilandverband vergeten waardoor (achteraf) rechts mijn hechtpleistertjes iets waren verschoven en een beetje wondvocht daar weglekte (op de foto eerder zie je een hele grote vlek, dat is daarvan). Het enige wat ik uit kon brengen was dat het brandde, dat heb ik weet ik veel niet hoe vaak gezegd waarop ik lekker morfine kreeg en ik vervolgens de hele avond heb liggen spacen in mijn kamertje. Wat bleek nou, de volgende ochtend toen mijn drains eruit mochten, bleek de hechting waarmee de drains vast waren gezet, best wel strak te zijn. Aha, dat verklaarde dus dat brandende gevoel.

Nou, helemaal stijf van de morfine lag ik dus in mijn kamer, mijn vriend die zat gezellig tv te kijken en die zeek zowat in z'n broek van mijn gebrabbel over water en weet ik veel wat :107:, dus die ging rond een uurtje of 8 richting huis. Verder een hele 'goede' nacht gehad, superrrrrrrrrrrrrleuke nachtzusters Esther en Kelly gehad, stonden continu klaar, waren heel lief en begripvol, echt leuke meiden!! 's Ochtends tussen 9 en 10 mocht ik opgehaald worden, dus na wat te hebben gegeten en zelfstandig naar de wc te zijn geweest, werd mijn buikband opengegooid en toen kon ik alleen maar stralen :D, echt geweldig hoe het eruit zag. Borsten werden ook verschoond, alles was droog en zag er ook supermooi uit (Ohja, ik vergeet te vertellen, de avond ervoor, vlak na de operatie was dr Nio langsgeweest, hij was tevreden, 1,3 kg huid verwijderd, minder huid als afgetekend want ik had een strakke en stugge huid, maar superresultaat volgens hemzelf). Drains mochten er ook gelijk uit, links maakte ik helemaal geen wondvocht aan en rechts was sinds de operatie tot aan de ochtend, maar 15 ml in totaal. De drains toen ze er werden uitgehaald, voelde ik weinig van alleen het brandde weer als een gek, maar dat kwam dus door die te strakke hechtingkjes, dacht at ik dood ging.....

Vervolgens van alles meegekregen, recept, certificaat, cadeaubon van €50 voor een ingreep binnen 6 maanden (was ik niet van plan, maar leuk geprobeerd haha), instructies en verbandjes. Nieuwe afspraak voor vandaag mee en lekker naar huis. Kan niet anders zeggen dat ik de afgelopen week geen pijn heb gehad, zeker een week half rechtop geslapen en in bed gelegen en zoveel mogelijk gerust. De zaterdag mocht ik douchen, ging ook prima en het krom lopen wordt elke dag een beetje minder. Komt vanzelf. 

Vandaag dus op controle geweest, het zag er prachtig uit volgens dr Nio zijn eigen woorden en hij was supertevreden. Krom lopen kon nog even aanhouden, hij heeft mijn buikspieren zo strak vastgezet, dat zou mooi worden, dus over 2 weken zou ik zeker rechtop kunnen lopen. Ik mocht op mijn zij gaan slapen, of dat gaat lukken weet ik nog niet, lijkt mij in ieder geval heerlijk en hij haalde het hechtpleistertje van mijn navel, en echt, ik vind mijn navel zo mooi, dat had ik echt nooit verwacht. Ik dacht echt dat ik zo'n 'zijheefteenbuikwandcorrectienaveltje' navel eraan zou overhouden, maar nee, echt mooi heeft dr Nio dit gedaan. Voor de rest geen instructies meegekregen, ik mocht een sportbeha kopen, maar ik gaf aan dat deze kliniekbh prima zat. Het is maar voor 6 weken denk ik dan maar. Alle andere hechtpleisters zijn er niet afgehaald, die zouden er zelf vanaf komen door het douchen dus ik stond binnen 10 minuten weer buiten :D Nieuwe afspraak staat voor 31 mei, dan ben ik 9 weken po en ik hoop dat dr Nio dan nog net zo tevreden erover is :) 

Dus meiden, ik kan alleen maar zeggen, ja dr Nio verstaat echt z'n vak en ga daarheen mocht je twijfels hebben!!

XX

P.S. Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen in mijn album. En ik heb 500cc Eurosilicone protheses, 100% gevuld, geplaatst voor de spier en een buikwandcorrectie met reven van de spieren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei boobcamp:

Hoi @Chaiaa ,

Wat fijn dat de OK voorbij is!

1,3 kilo van je buik verwijderd.....jeetje....dat moet een hele verbetering zijn!

Succes met je herstel!

Ik ben trouwens erg benieuwd naar je foto's! Wil je mij toegang geven tot je album?

Greetz,

Boobcamp

Hee, 

Ja zeker fijn :) Dankjewel! En ik heb je gelijk toegevoegd xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Rednails:

Hoi hoi hoe gaat het nu met jou? en heb je inmiddels al nieuwe fotos geplaatst?  zou graag meekijken als dat mag!  

 

X

Hello,

Ja, super, kan niet anders zeggen. Nee, nog niet, morgenochtend ga ik nieuwe foto's maken :)

Volgens mij heb jij wel toegang toch in mijn albums?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een leuk verslag, kom niet meer bij! Fijn voor je dat het allemaal zo goed hebt doorstaan en Nio tevreden is over zn eigen knutselwerkje :152:

elke dag weer wat vooruit... Dat wordt showen vd zomer! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nieuw hier. Flink aan het lezen. Wat een mooi verhaal :) ik hoor veel goede dingen over de nio.

Wat fijn dat alles zo goed gegaan is en je zo tevreden bent. 

Ik weet niet zo goed hoe het werkt, maar zou ik misschien ook de foto's mogen zien? Heb nog geen "werk" van deze dokter gezien. Ben erg benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-3-2016 om 10:59 zei Rednails:

hoi hoi! 

 

wat ziet het er goed uit op de foto zeg ben benieuwd naar je eindresultaat heb je ze voor de spier gekregen?

ons verhaal komt erg overheen ik word 19 april geopereerd ook aan een buikwandcorrectie en een borstvergroting wilde net als jij geen lift heb ook 2 kinderen en nog maar 26 jr dus voor mij staat nu ook 530 cc gepland   hp mentor rond voor de spier  en zelf ook erg bang of ze wel echt mooi recht komen  te staan zonder lift. vanaf welke cup maat kwam jij af? 

ik hoop dat je snel opknapt en je blij ben met het resultaat ben zeer benieuwd naar je volgende fotos!! :-)  

 

 

Ik weet t alweer haha.. dacht al van heb jou gesproken toch :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.