Ga naar inhoud

Chaiaa : 29 maart 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Chaiaa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hello,

Ik heb gisteren 1 van de dames gesproken van de kliniek. Het aantal cc verhaal was hoe meer cc, hoe meer lift.. Ik had gevraagd met oog op die 400cc of 500cc, maar dat was aan mij.. Dus ik heb gezegd dat ik dan denk ik maar voor die 500cc ga  :huh:

Over het verhaal van de Bergmankliniek, dat in mijn linkerborst ietsjes meer zou gaan, dr Nio zei dat hij dat ook kan doen, alleen dan krijg ik gelijke borsten (40cc verschil) maar hoogte verschil in mijn tepels.. Nouwe, liever een minimaal grotere borst dan scheve tepels :D

Dusssss, 29 maart blijft staan, word een week van te voren gebeld over de tijd e.d., dus nu aftellennnnn!! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-2-2016om20:05 zei DreamLou:

Ben ook bang voor double bubble enzo hoor... Maar ik laat het nu maar over me heen komen, het is gedaan en anders sta ik gewoon weer bij Boobmaster Nio voor de deur! Haha

Hello,

Ik zat net ff nog al deze berichten te lezen. Jij zei dat je ook bang bent voot double bubble. Wat heeft dr Nio hierover bij jou gezegd dan?

Succes morgen op je werk xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Chaiaa,

Fijn dat je de datum al zo vroeg van tevoren weet. Ik word gewoon hier in het streekziekenhuis geopereerd en ik weet dat het waarschijnlijk eind maart/begin april wordt, maar de definitieve datum hoor ik pas tien dagen van tevoren. ... En de tijd pas één dag van tevoren :blink:.

Maar het komt vast goed allemaal! Sterke en succes iig! Ben benieuwd naar het resultaat. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 februari 2016om01:55 zei Chaiaa:

Hello,

Ik zat net ff nog al deze berichten te lezen. Jij zei dat je ook bang bent voot double bubble. Wat heeft dr Nio hierover bij jou gezegd dan?

Succes morgen op je werk xx

Was lastig vooraf te zeggen zei hij, maar achtte het biet waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Spannend Chaiaa,

Fijn dat je de datum al zo vroeg van tevoren weet. Ik word gewoon hier in het streekziekenhuis geopereerd en ik weet dat het waarschijnlijk eind maart/begin april wordt, maar de definitieve datum hoor ik pas tien dagen van tevoren. ... En de tijd pas één dag van tevoren :blink:.

Maar het komt vast goed allemaal! Sterke en succes iig! Ben benieuwd naar het resultaat. 

Xxx Jaydee

Hi,

Ja, misschien omdat het in een kliniek is? Ik heb geen idee, ik dacht dat je in een ziekenhuis ook een datum kon plannen. Maaaaar, het gaat erom dat we worden geholpen toch :D

Ik heb derstraks een blog aangemaakt waarin alles staat en in maart vlak na de operatie of de ochtend van zal ik weer nieuw verhaal plaatsen :D

xx jij ook succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Chaiaa:

Hi,

Ja, misschien omdat het in een kliniek is? Ik heb geen idee, ik dacht dat je in een ziekenhuis ook een datum kon plannen. Maaaaar, het gaat erom dat we worden geholpen toch :D

Ik heb derstraks een blog aangemaakt waarin alles staat en in maart vlak na de operatie of de ochtend van zal ik weer nieuw verhaal plaatsen :D

xx jij ook succes!

Dank je wel. Komt allemaal wel goed. Ik heb er iig reuze zin in. En ik ga je zeker volgen. :35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nicole83:

Spannend zeg. Wat zijn we toch allemaal een klein beetje gek om de arts maar te vertrouwen..maarka..dat brengt ons vast..mooie borsten;-)

 

Succes

Ja, dat is ook wel zo.. Ik heb je net op volgen geklikt, wil de jouwe wel zien als je over een week aan de beurt bent. Succes met de zenuwen haha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Nicole83:

Ha ha dankjewel! Ik heb er zin in...zo nieuwsgierig hoe vollere borsten bij me staan;-) Ik hoop dat ik denk'had ik dat maar 10 jaar eerder gedaan'.

Hahah, nou dat heb ik ietsjes minder, ik denk dat ik keihard ga huilen als mijn buik straks weg is en het niet meer hangt. Maar sowieso ben ik ook heeeeeul blij als ik ook weer vollere borsten heb net als 6 jaar geleden :123:

Hahah, ja dat is altijd achteraf. Als we toen zouden weten wat we nu wel allemaal weten, poe poe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chaiaa,

Spannend hoor zo'n dubbele ingreep!

Ik heb 2-2-2016 een soortgelijke ingreep ondergaan: een borstvergroting met anatomische implantaten (295 cc) achter de spier en een volledige buikwandcorrectie met reven van de buikspieren.

Het is inderdaad een fikse ingreep. De OK heeft 3,5 uur geduurd. Ik ben in de Bergmankliniek te Bilthoven geopereerd en kon na 1 overnachting weer naar huis.

Geen drains en geen enkele blauwe plek gehad. Gelukkig ook geen last van de narcose gehad. De buikwond (van heup tot heup) was na 1 week al volledig gesloten.

De eerste periode is vrij pittig, niet zozeer qua pijn, maar wel door het grote ongemak. Je kunt je buikspieren niet gebruiken en mag niet op je armen steunen. Probeer dan maar eens uit bed te komen...haha!

2 weken dag en nacht een drukpak aan en daarna nog 2 weken overdag.....dat zit ook niet altijd even fijn!

Na circa 2 weken heb ik de pijnmedicatie afgebouwd en inmiddels ben ik pillen-vrij.

Vandaag 3 weken en 2 dagen na de OK en voel elke dag een verbetering.

Sinds deze week weer aan het werk gegaan (kantoorbaan, 3 dagen per week) wat prima is verlopen.

Slaap nog steeds op mijn rug (met een aantal kussen) maar kan inmiddels ook even op mijn zij liggen.

Tot nu toe geen spijt van de ingreep!

Ik wens je veel succes en een goed herstel toe!

Greetz,

Boobcamp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedemorgen allemaal,

Geen idee wie dit leest, ik kom er niet uit hoe ik een nieuwe status kan plaatsen :163:

Nog 3 uurtjes dan zit ik het de Parkkliniek, moet mij om 12.00 melden en om 13.00 uur zou ik worden geopereerd. De operatie zou zo ongeveer tot 16.00 moeten duren, dus wie weet ben ik dalijk rond etenstijd back on earth :D en anders zien jullie de komende dagen hopelijk een nieuwe status/foto's.

Voor nu gaat het nog okee met de zenuwen, hiervoor erg zenuwachtig, de afgelopen 2 dagen helemaal zen :126:
Ik ga zo denk ik nog even onder de gezichtsbruiner, laatste was zit nu net in de droger, ik ben net 5 minuten wakker haha, tas nog even nakijken en douchen, that's it.

Doei meiden, tot snel!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meid, heel veel succes vandaag! Ik ben vorige week in de Parkkliniek geopereerd (wissel) en je bent daar echt in goede handen. Iedereen is erg aardig, en alles word goed uitgelegd. Nog een paar uurtjes zenuwen, maar het is het dubbel en dwars waard!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Tessa01:

Het meid, heel veel succes vandaag! Ik ben vorige week in de Parkkliniek geopereerd (wissel) en je bent daar echt in goede handen. Iedereen is erg aardig, en alles word goed uitgelegd. Nog een paar uurtjes zenuwen, maar het is het dubbel en dwars waard!!!

Haha, komt goed. 

Hoe gaat het verder met jou na je operatie? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tessa01:

Gaat gelukkig goed. Vandaag een week po, dus net de laatste medicatie ingenomen. Helemaal geen pijn en last, alleen slapen is een drama. Ik neem wel echt m'n rust, doe echt weinig, das belangrijk, je herstelt maar 1 x he : )

Gelukkig maar. Haha, ja slapen is ook wel echt mijn ding, dus ik denk dat ik het zwaarst daarmee ga krijgen :D

Ja, nee, ga ik ook doen. onze kleintjes zijn bij opa & oma minimaal 2 weken, ik ga alleen maar lekker zen zijn en rusten thuis haha. Heb echt al tig keer tegen mijn vriend gezegd, nee serieus, ik ga 6 weken NIKS doen, heeeeelemaal niks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Tessa01:

Heel goed van je!!! Nu draait het even om jou he, laat je lekker vertroetelen. Kan je urenlang bedenken wat je allemaal voor moois kan shoppen, hihi......

Hahahaha, hou op schei uit, zo zit ik dan wel al weken, shoppen, wat zal mooi staan, wat wil ik etc etc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.