Ga naar inhoud

Chaiaa : 29 maart 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Chaiaa

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben op zoek naar vrouwen die in het zelfde schuitje zitten of hebben gezeten als mij.

'Vroeger' voor mijn 2 zwangerschappen had ik volle borsten (80F). Nu heb ik een lege 80E, mijn borsten hangen meer en ik ben er niet gelukkig mee. Nu ben ik 25 augustus jl. op consult geweest bij dr. Nio in het Park Medisch Centrum in Rotterdam. Volgens de dokter had ik genoeg weefsel en ja, ze 'hangen' iets, maar hij raadde mij in 1e instantie aan alleen voor de buikwandcorrectie gaan. Niets aan doen met mijn borsten.

Toch wil ik graag dat de ronde, vollere vorm terugkomt en gaf ik aan wel meer voluume te willen. Ik vroeg wat het maximale cc was voor in mijn borsten zonder dat het schijven werden. 800cc was daarbij het maximale, maar dit vind ik veels te groot. Dr. Nio raadde 300cc aan, maar ik denk zelf aan 500cc. Zoals de dokter zei, je kan beter groter gaan dan dat jij ze dalijk zelf veels te klein vindt.

Verder zou het een ronde prothese zijn, high profile en plaatsing achter de borstspier.

Heeft 1 van jullie ook een soortgelijke situatie en zo ja, hebben jullie ook foto's?

Ik hoop snel van jullie te horen!

Groetjes,

Chaiaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee hee,

Ik heb niet in hetzelfde schuitje gezeten als jou. maar Nio is echt een vakman die weet wat hij doet!

En bij 300 cc ga je dik 1,5 cupmaat vooruit, aangezien je zegt dat je een 80 E hebt is dat misschien wel voldoende :P

Ik zelf ben ook door Nio geopereerd 550 cc achter de spier.

Ik had van mezelf helemaal niks en nu een 75 D denk ik. Kan ik nog niet met zekerheid zeggen, omdat het nu 1.5 week geleden is haha.

Als je wil mag je mn foto's kijken, maar het is niet echt een vergelijking met jou.

Moeten dan wel even vriendjes worden op het forum!

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;)

xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee,

Ik heb niet in hetzelfde schuitje gezeten als jou. maar Nio is echt een vakman die weet wat hij doet!

En bij 300 cc ga je dik 1,5 cupmaat vooruit, aangezien je zegt dat je een 80 E hebt is dat misschien wel voldoende :P

Ik zelf ben ook door Nio geopereerd 550 cc achter de spier.

Ik had van mezelf helemaal niks en nu een 75 D denk ik. Kan ik nog niet met zekerheid zeggen, omdat het nu 1.5 week geleden is haha.

Als je wil mag je mn foto's kijken, maar het is niet echt een vergelijking met jou.

Moeten dan wel even vriendjes worden op het forum!

Ik hoop dat je er iets aan hebt ;)

xxxxxxxx

Hee,

Dankjewel voor je berichtje. Ja, is goed ik ga je proberen uit te nodigen, moet nog even uitvogelen hoe alles hier werkt.

Ja, hij zei dat ik met 300cc al zo'n 1,5 a 2 cupmaten omhoog zou gaan, dus bij 500cc zeker 2. Maar dat maakt mij in zoverre niet uit. Ik wilde zo graag naar het consult, twijfel verder niet over de arts, maar meer over het resultaat. En nee, ik weet dat je het nooit echt kan weten van te voren, maar nu ik er eenmaal ben geweest ga ik twijfelen haha.

Ja en een 80E, maar geloof me, als ik mijn bh uit heb, vind ik het geen 80E meer, het stelt naar mijn idee nog alleen iets voor in mn bh. Ik ga ook even vanavond foto's erop zetten hoe het nu is, moet alleen dan even uitvinden hoe je alles prive kan zetten. Nou, ik ben benieuwd, kan ik iig alvast Nio borsten zien zoals het hier op het forum wordt genoemd :3:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer wel in hetzelfde schuitje gezeten! Ik had ook een lege, hangende 75E (had vooral vel en nog maar weinig weefsel) en heb ze laten liften met 415cc rond high profile en heb nu goed gevulde 75G (meestal, sommige merken vallen wat groter of kleiner). Ik vind ze nu perfect! Ik was al grote borsten gewend en vind ze echt bij mij passen, maar nog groter had ik ze ook weer niet gewild want dan vind ik het weer overdreven bij mijn figuur (ik wil geen wandelend reclamebord zijn voor siliconen zeg maar). Foto's staan in mijn gallerij bij resultaat. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel, suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een grote maat. Cup F. Heb een borstlift gehad 4 jaar geleden. Heb nu een slappe e cup en wil ze ook meer gevuld en stevig. Maar ik krijg alleen maar te horen dat het weer gaat hangen met grote silicone. Dr selms zegt max 175 cc. En andere arts zei voor langste resultaat weer een lift met siliconen. Als je al veel weefsel hebt en zware borsten zal ik niet voor Max opvullen gaan. Dan hangen ze straks wel op je navel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben ze ook weer technieken voor. Bij mij is alles vastgehecht aan de ribben als een soort "inwendige bh". Bij vrouwen die meer dan 1000cc krijgen en bij zakkende protheses doen ze dat ook vaker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een zelfde schuitje

Ik had een 75 E/F maar na 4 zwangerschappen nog een hoop vel over.

Ik heb een vergroting gehad van 500cc 85% rond siliconen.

In eerste instantie de maat als indruk een E/F cup weer te krijgen.

Maar doordat er toch genoeg weefsel blijkt te zijn ... ik weet niet waar dit verstopt zit draag ik nu cup H en die lijkt wat krap.
Ik ben nu 5mnd PO en vanaf het begin vind ik de borsten enorm..... maar verkleinen gaan we niet doen.
Liever groot dan niks is mijn motto maar :)

Wees vrij om mijn foto;s te bekijken. wel graag eerst even vriendjes worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg ook even mee! Hier ook een lege d-cup, en die mag best wat groter! Ben wel een beetje bang dat ik overal eerst met mijn borsten ga binnen komen :-) , maar ben groot en niet graatmager dus dat zal hopelijk wel meevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg ook even mee! Hier ook een lege d-cup, en die mag best wat groter! Ben wel een beetje bang dat ik overal eerst met mijn borsten ga binnen komen :-) , maar ben groot en niet graatmager dus dat zal hopelijk wel meevallen?

Hi,

Ja, dat heb ik ook, ben 1.74, 75 kg, gewoon normaal, niet dik, niet dun. En voorheen zat ik groter qua borsten en was altijd in proportie met m'n lichaam.

Maar lees vooral mee haha.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een zelfde schuitje

Ik had een 75 E/F maar na 4 zwangerschappen nog een hoop vel over.

Ik heb een vergroting gehad van 500cc 85% rond siliconen.

In eerste instantie de maat als indruk een E/F cup weer te krijgen.

Maar doordat er toch genoeg weefsel blijkt te zijn ... ik weet niet waar dit verstopt zit draag ik nu cup H en die lijkt wat krap.

Ik ben nu 5mnd PO en vanaf het begin vind ik de borsten enorm..... maar verkleinen gaan we niet doen.

Liever groot dan niks is mijn motto maar :)

Wees vrij om mijn foto;s te bekijken. wel graag eerst even vriendjes worden.

Hello,

Jippie, eindelijk vergelijkingsmateriaal

Ik heb jouw foto's bekeken, mijn borsten zijn denk ik 'voller', laat staan als ik ook voor 500cc zou gaan, en als jij ook zegt van zit op een krappe h

Ik denk dat ik misschien nog groter zal hebben... ik vind het echt zo moeilijk.. 6 oktober heb ik een herconsult bij dr. Nio. Denk dan nog een x 300cc passen en 450cc. Maar dan weet je alsnog niet hoe het eruit gaat zien in reallife haha.

Heb je verder nog tips?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo meiden,

Het is een tijd geleden dat ik actief was op dit forum. Zag het allemaal niet gebeuren, twijfelde enorm, waar doe ik goed aan, drama dus haha.

Voor wie het niet weet, ben bij dr Nio geweest en daar is een lift met borstvergroting besproken, niet omdat het 'moet', maar omdat ik bepaalde dingen aangaf waarop dr Nio zei dan kan je een lift met bv doen. Nou, hier met meerdere meiden gepraat, maar vanwege het ankerlitteken durf ik het op dit moment  niet aan nu het in zoverre nog niet nodig is. Dr Nio zei ook van dat ik 'mooie' borsten heb en er niets aan zou hoeven doen.. Okee :blink:

In oktober voor een herconsult geweest en alleen een bv besproken, 500cc gepast. Over double bubble is gesproken, voor het geval dat je er i.i.g. van op de hoogte was. Ik ben zwaar zenuwachtig, toen en nu, dus ik heb alleen de doemscenario's gehoord en ja, twijfelde nog meer wetende dat ik sowieso die double bubble zou krijgen... Een mail aan dr Nio gestuurd, gevraagd hoe of wat, hierop zei hij: of er een dubbele plooi ontstaat hangt af van de elasticiteit van jouw weefsel, het is ook niet te voorspellen hoe erg dit zal worden. Het zal na weken of maanden minder worden tot zo goed als verdwijnen, maar ook dit is niet te voorspellen. Een grotere prothese heeft geen invloed op deze situatie.

Tijdens dit consult zei hij ook omdat de tepels op het hoogste punt van de tepel moeten komen, dat hij dan iets met mijn plooi moest bekijken, vandaar dat het zou kunnen, maar zie zijn reactie hierboven, pas tijdens de operatie te zien. En dat is wat mij zo onzeker maakt,  want stel het is onvermijdelijk en hij ziet het pas tijdens de operatie, dan kan ik niet terug.. 

Toch nog bij Bergman geweest, werd gelukkig hetzelfdeals dr Nio verteld, dus ik geloof dr Nio haha. De arts daar zei te weten dat ik met mijn huid e.d. geen double bubble zou krijgen. Daar een 3Dscan gehad met 425/450cc, 500cc vond ik te groot op de scan.

Dusja.. Ik weet het gewoon niet, ik vind het echt heel eng, kan het moeilijk loslaten en ben echt bang dat als ik een bv doe, mijn borsten er niet op vooruit gaan. 

Gisteren de knoop doorgehakt, ik ga maandag bellen voor een afspraak bij dr Nio, bv met buikwandcorrectie. Ik weet alleen niet in hoeverre 450cc of 500cc van elkaar verschillen en dat ik gek ben dat ik op die scan 500cc te groot vond haha.

Hebben jullie adviezen, let me know :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Na in augustus en oktober 2015 op consult te zijn geweest bij Nio, afgelopen maandag gebeld om een datum vast te laten zetten: DINSDAG 29 MAART :D

Maandag ook mijn laatste vragen gemaild over het aantal cc wat het uiteindelijk zou worden, lang verhaal, maar ik wil graag vooral dat mijn borsten worden gelift zonder lift haha. Ik durf op dit moment het nog niet aan om voor een lift te gaan. Ten eerste vanwege het ankerlitteken, ik ben nu al als de dood dat mijn borsten lelijker worden en ten tweede, ik vind mijzelf ook nog jong (morgen word ik 27 B)).

Ik heb gevraagd aan dr Nio wat het minimum aantal cc is voor mijn borsten om het liftende effect te krijgen, tijdens het herconsult heb ik (dacht ik) 500cc gepast. Tijdens een consult bij Bergman is een 3Dscan gemaakt en vond ik 500cc toch wel ergggg groot. Vandaar dat ik aan dr Nio heb gevraagd hoe of wat, zegt hij dat het minimum aantal 500cc moet zijn.. Tja, fuck it, dan 500cc en moet ik mij er maar aan gaan overgeven......

Dusja, vanaf nu nog 48 dagen :43:

I'll keep you posted xx

P.S. Ook krijg ik een buikwandcorrectie,  ik denk dat ik het heeeeeul zwaar zal krijgen haha. Maar, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden denk ik dan maar :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid!

ik had minimaal 400 nodig om te liften maar 500 zou echt mooier worden, klinkt groot he! Maar ik en op zijn advies af gegaan, dus nu heb ik 500 cc gekregen afgelopen donderdag.

spannend hoor zon dubbele operatie! En gefeliciteerd met je verjaardag alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei DreamLou:

Spannend meid!

ik had minimaal 400 nodig om te liften maar 500 zou echt mooier worden, klinkt groot he! Maar ik en op zijn advies af gegaan, dus nu heb ik 500 cc gekregen afgelopen donderdag.

spannend hoor zon dubbele operatie! En gefeliciteerd met je verjaardag alvast!

Jaaaa.. Hou op, schei uit :D

Ja, dat is het hem nou, tijdens het herconsult heeft dr Nio iets gezegd van .... cc moet je minimaal aan denken, kleiner heeft anders geen nut. Alleen, ik weet niet meer wat dan het minimale aantal cc was.. Nou hebben meerderen hier gezegd, pin je niet op het aantal cc, maar tijdens die 3Dscan bij Bergman, toen die man 500cc liet zien als potentieel resultaat dacht ik zo dan... En bij die 405cc in mijn rechterborst en 445cc in mn linkerborst dacht ik van ja dit vind ik mooi.. Maarja, aan de ene kant denk ik dan ja wat scheelt 100cc misschien, ik heb echt geen flauw idee.. Dus hopelijk heb ik morgen antwoord op al mijn vragen en dan maar beslissen hoe of wat en vertrouwen op dr Nio haha.

Dankjewel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei DreamLou:

En p.s. Zoals je waarschijnlijk al weet, ben je in goeie handen bij Nio!

ben blij voor je dat het mu gaat gebeuren! X

Ik zie nu net je berichtje, laten we het hopen. Dr Nio had mij toen ook iets verteld over double bubble, hoogste punt van de prothese moet onder je tepel komen, iets met mijn plooi etc.. Ingewikkeld plastisch verhaal zeg maar :D Toen dacht ik natuurlijk gelijk weer OMG, ik krijg 100% die double bubble.. Laat maar gaan allemaal.

Hier met BB gepraat, navraag gedaan bij dr Nio, die zei toen van ja, ligt aan jouw weefsel en huidelasticiteit, kan pas tijdens de operatie zien hoe of wat.. Dus ik maak mezelf gek en ik ben bang dat ik dus double bubble krijg, dat het onvermijdelijk is, lelijkere borsten krijg.

Eigenlijk moet ik overal briefjes ophangen: Vertrouw dr Nio, vertrouw dr Nio haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Chaiaa:

Jaaaa.. Hou op, schei uit :D

Ja, dat is het hem nou, tijdens het herconsult heeft dr Nio iets gezegd van .... cc moet je minimaal aan denken, kleiner heeft anders geen nut. Alleen, ik weet niet meer wat dan het minimale aantal cc was.. Nou hebben meerderen hier gezegd, pin je niet op het aantal cc, maar tijdens die 3Dscan bij Bergman, toen die man 500cc liet zien als potentieel resultaat dacht ik zo dan... En bij die 405cc in mijn rechterborst en 445cc in mn linkerborst dacht ik van ja dit vind ik mooi.. Maarja, aan de ene kant denk ik dan ja wat scheelt 100cc misschien, ik heb echt geen flauw idee.. Dus hopelijk heb ik morgen antwoord op al mijn vragen en dan maar beslissen hoe of wat en vertrouwen op dr Nio haha.

Dankjewel! x

Heb je mijnpassessie fotos gezien? Heb 400 en 500 gepast.... Bijna geen verschil. 

En ik heb dus al weefsel van mezelf, dus was echt bang voor Lolo's maar t valt nu best mee. Ik durf gewoon nog in een strak shirtje heb ik gister gemerkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook bang voor double bubble enzo hoor... Maar ik laat het nu maar over me heen komen, het is gedaan en anders sta ik gewoon weer bij Boobmaster Nio voor de deur! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎2‎-‎2016 om 20:04 zei DreamLou:

Heb je mijnpassessie fotos gezien? Heb 400 en 500 gepast.... Bijna geen verschil. 

En ik heb dus al weefsel van mezelf, dus was echt bang voor Lolo's maar t valt nu best mee. Ik durf gewoon nog in een strak shirtje heb ik gister gemerkt :)

Volgens mij wel, ga zo nog een keer kijken, heb zoveel borsten ondertussen gezien :)

Ja, dat heb ik ook ik heb laag/onderaan veel eigen weefsel en bovenaan is het zeg maar 'leeg'.. Ik heb altijd grote volle borsten gehad, dus mag wel, alleen geen Lolo's hahah.. Maar die heb ik misschien al hahah als ik 500cc uiteindelijk neem in een 'lege' 80E.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei DreamLou:

Ben ook bang voor double bubble enzo hoor... Maar ik laat het nu maar over me heen komen, het is gedaan en anders sta ik gewoon weer bij Boobmaster Nio voor de deur! Haha

Heb net gekeken, heb jouw borsten inderdaad gezien. Ik vind zelffff een klein beetje dat mijn borsten op de jouwe lijken, alleen 'voller'. Dus ik zei net tegen mijn vriend van op dit kan ik alleen maar hopen dat het qua eindresultaat op de jouwe lijken. Maar misschien ben ik wel scheel hoor hahah, zou ook nog kunnen :D

Ja, ik moet me er echt aan overgeven, want ik weet zeker dat ik er spijt van krijg als ik het niet doe, want dan zal ik me altijd afvragen ja maar alsssss.. En ik ook hoor, ik woon 10 minuten van de kliniek, dus gelijkkkkk sta ik er als er wat aan de hand is :D Denk dat ze nu al gek van me worden met al mijn vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎2‎-‎2016 om 19:46 zei Chaiaa:

Hallo allemaal,

Na in augustus en oktober 2015 op consult te zijn geweest bij Nio, afgelopen maandag gebeld om een datum vast te laten zetten: DINSDAG 29 MAART :D

Maandag ook mijn laatste vragen gemaild over het aantal cc wat het uiteindelijk zou worden, lang verhaal, maar ik wil graag vooral dat mijn borsten worden gelift zonder lift haha. Ik durf op dit moment het nog niet aan om voor een lift te gaan. Ten eerste vanwege het ankerlitteken, ik ben nu al als de dood dat mijn borsten lelijker worden en ten tweede, ik vind mijzelf ook nog jong (morgen word ik 27 B)).

Ik heb gevraagd aan dr Nio wat het minimum aantal cc is voor mijn borsten om het liftende effect te krijgen, tijdens het herconsult heb ik (dacht ik) 500cc gepast. Tijdens een consult bij Bergman is een 3Dscan gemaakt en vond ik 500cc toch wel ergggg groot. Vandaar dat ik aan dr Nio heb gevraagd hoe of wat, zegt hij dat het minimum aantal 500cc moet zijn.. Tja, fuck it, dan 500cc en moet ik mij er maar aan gaan overgeven......

Dusja, vanaf nu nog 48 dagen
I'll keep you posted xx

P.S. Ook krijg ik een buikwandcorrectie. Ik denk dat ik het heeeeeul zwaar zal krijgen haha. Maar, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden denk ik dan maar :blink:

Hoi Meis

Gefeliciteerd met je datum,bij dr.Nio ben zeker in goede handen:136: maar wel heftig hoor een BV en buikwandcorrectie krijg je wel genoeg hulp de eerste weken:o

En gefeliciteerd met je verjaardag:43::43:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎11‎-‎2‎-‎2016 om 01:22 zei Ank:

Hoi Meis

Gefeliciteerd met je datum,bij dr.Nio ben zeker in goede handen:136: maar wel heftig hoor een BV en buikwandcorrectie krijg je wel genoeg hulp de eerste weken:o

En gefeliciteerd met je verjaardag:43::43:

xx Ank

Hallo :)

Dankjewel! En nog een keer dankjewel haha :D

Ja, gelukkig wel. Mijn zoontje blijft lekker thuis slapen en blijft over op zijn schooltje. Mijn dochter blijft minstens 2 weken bij opa & oma slapen, zij is jonger nog. Dus het wordt aanpoten voor mijn vriend :D Wordt tie hard van hahah

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.