Jump to content

even voorstellen (van uit oostende)

Cornillies

Recommended Posts

hallo,

Ik ben Sarah, mama van 2 kindjes een meisje van bijna 6 en een zoon van 18 maanden.

ik ben op deze forum terecht gekomen door een vriendin die deze ook gebruikte om info te zoeken voor haar opp.

ik ben zelf al beginnen zoeken online op google en vond de bomen door het bos niet meer of is het nu omgekeerd? :21:

We wonen aan de zee en de optie om heel heel ver te rijden is niet echt bespreekbaar ook al wil mijn vriendin meegaan met me en vervoeren enz. ik hang niet graag van een 3de persoon af.

Op alle sites wordt het allemaal zo mooi uitgelegd maar nergens zie je ook maar reacties van de patienten enz, en toch al wat verhalen gehoord daarmee dat ik mensen zocht die hun negatieve en of positieve ervaring kunnen delen met mij.

mijn voorkeur gaat dus uit om ergens in west-vlaanderen mijn borstvergroting uit te voeren.

Dus mensen die zicht hebben laten opereren in west vlaanderen, mogen mij spammen :4:

vele grtjs aan iedereen uit oostende!

x

Ik ben sinds wiensdag geopereerd van dokter Maetens in iostende (serruys)

Laat het je weten wat ik ervan vind nu ng verband aan

hoeveel heb je daar betaald? Ik ga naar dr heijningen in duinbergen. Die man kwam erg goed over..

Ik heb ook de eerste 4 dagen heel veel pijn gehad. Voornamelijk aan mijn rechter borst. Na de 6 de dag was het goed te doen. Hier en daar nog wat steken...Alleen het s'morgens doet nog zeer als je de hele nacht gelegen hebt , maar als ik een half uurtje bezig ben is de pijn weg getrokken. Nu na 11 dagen trekt de spanning iets weg...

• 2 weeks later...

Hela Mellie28

Sorry dat het zo lang duurde eer ik reageer maar blijkbaar kan ik op mijne phone niet op dit forum en ik kom zelfden op de pc,

wou prive berichten sturen naar je maar dat lukt dus niet.

Ik heb net gebeld voor een consultatie bij dr. demeyere maar ik zodanig volboekt zegmaar dat ik pas 21 okt. kan gaan .

Hoe ben jij bij dr. Maetens terecht gekomen ( mond aan mond reclame, of door opzoeking ofzo)

Ik wil de operatie natuurlijk ook dichter bij de deur doen maar doordat ik zoveels goeds over demeyere las toch daar dan afspraak gemaakt,

maar na de telefoon valt mijne euro dat mijn man dan waarschijnlijk in opleiding zit dus denk ik dat ik daar niet zal geraken en toch een andere afspraak zal moeten maken pfffff

En inderdaad ook de vraag over het prijskaartje dat interesseert me ook

vele groetjes

Ik ben vanmiddg geopereerd door dr rogge:) in brugge. ik weet nog niet hoe het er uit ziet :P

hoi hoi saartje 21

Nog maar pril e zeg, en hoe voel je je?

hoe was de afspraak met dr. rogge!

lang moeten wachten voor een afspraak (eerst consultatie) en dan de werkelijke operatiedag

en kostprijsje want was waarschijnlijk in de kliniek az brugge dan niet?

hoi hoi saartje 21

Nog maar pril e zeg, en hoe voel je je?

hoe was de afspraak met dr. rogge!

lang moeten wachten voor een afspraak (eerst consultatie) en dan de werkelijke operatiedag

en kostprijsje want was waarschijnlijk in de kliniek az brugge dan niet?

Super goed voel ik me :D ik vind ze nu al heel mooi, had niet gedacht dat ze zo mooi zouden worden, omdat ik van mezelf niet echt een mooie borst had, ookal waren ze kleiner. En dr rogge is een fantastische man, ontzettend lief, kalm, leg alles goed uit, ik voelde me direct op mijn gemak bij hem. En hij is niet normaal knap ook hahaha.

2 weken na het bellen mocht ik al op consultatie en op tweede consult een maand later maaar dat was veel later bij mij want ik had nog een tussenoperatie. En na een maand ongeveer de vergroting :) dus ging allemaal heel vlot. Ik raad je hem zeeker aan!!

Kostprijsje is wel iets anders, heb rond de 6000 betaald maar ik sliep in privekliniek. Als je dit zonder slapen in het ziekenhuis doet, is het al veel goedkoper he..

Good luck !

Beste Sarah,

Ik ben heel tevreden over dr Casaer Bob (Werkt dacht ik in drie ziekenhuizen - brugge, ieper en Veurne). Hij neemt echt de tijd voor je! Geeft direct een aangenaam en vertrouwd gevoel, wat ik toch wel belangrijk vond. Je laat die man tenslotte snijden in je!

Heeft mooi werk geleverd!!

Ik durf hem aanraden aan iedereen!

Prettig weekend! En veel plezier met de zoektocht!

Super goed voel ik me :D ik vind ze nu al heel mooi, had niet gedacht dat ze zo mooi zouden worden, omdat ik van mezelf niet echt een mooie borst had, ookal waren ze kleiner. En dr rogge is een fantastische man, ontzettend lief, kalm, leg alles goed uit, ik voelde me direct op mijn gemak bij hem. En hij is niet normaal knap ook hahaha.

2 weken na het bellen mocht ik al op consultatie en op tweede consult een maand later maaar dat was veel later bij mij want ik had nog een tussenoperatie. En na een maand ongeveer de vergroting :) dus ging allemaal heel vlot. Ik raad je hem zeeker aan!!

Kostprijsje is wel iets anders, heb rond de 6000 betaald maar ik sliep in privekliniek. Als je dit zonder slapen in het ziekenhuis doet, is het al veel goedkoper he..

Good luck !

hela

blij dat je zo blij bent (niets belangrijker dan een vrouw die zich goed voelt in haar vel) :125:

6000 is wel wat veeeeel boven mn budget.

de zoektocht gaat nog wat verder gaan, maar ik moet nog wachten tot maandag eer ik kan bellen :134: aangezien we nog niet weten wanneer die opleiding van mn man van start gaat pfffff.

mn vriendin had het in genk laten doen, en ben dus bij deze ook echt aan het overwegen voor het daar dan ook te doen, ook omdat zij zo content is en de prijs maar 2600 is, ik wil zeker niet boven de 3000 gaan.

is juist allemaal moeilijk te plannen met werk van mn man en de kindjes....

nog 3 keer slapen ......

Beste Sarah,

Ik ben heel tevreden over dr Casaer Bob (Werkt dacht ik in drie ziekenhuizen - brugge, ieper en Veurne). Hij neemt echt de tijd voor je! Geeft direct een aangenaam en vertrouwd gevoel, wat ik toch wel belangrijk vond. Je laat die man tenslotte snijden in je!

Heeft mooi werk geleverd!!

Ik durf hem aanraden aan iedereen!

Prettig weekend! En veel plezier met de zoektocht!

hoi,

Ja die had ik ook gevonden, en is ook niet zo ver dus dat valt ook goed mee!

en qua kostprijs was het een vast tarief van cc?

grtjs en ook nog een fijn weekend, voor mij zal het mijn langste weekend zijn (lol)

hoi kim87

Al geweest voor de constultatie bij dr.Heijningen?

en wanneer staat de ingreep gepland of nog niets afgesproken

Heey, ja hoor. Ik heb ze al;) nu dag 3. De pijn is al bijna helemaal weg. Ongeloofelijk x

Hoi Kim87,

bedankt voor je berichtje! Stelt me weer een beetje gerust! Ik kan niet antwoorden omdat ik niet 5 topics heb, maar heb geen idee hoe ik dat moet doen, kan t nergens vinden maar ik denk ik antwoord zo dan maar ff! Ik ga woensdag nog een keer naar mijn pc om alles even opnieuw te bespreken! Ik zal dan bij mij neerzetten wat het nou is geworden!

X

• 4 weeks later...

Hey Sarah

Ik woon ook in w-vl en ben ook op zoek naar een pc in de buurt.

Ben al op consult geweest bij dr Casaer in Veurne, bij de man zelf had ik een goed gevoel, alleen plaatst hij

enkel anatomisch gevormde protheses en geen ronde, waardoor de kostprijs redelijk hoog ligt.

Ben ook al bij dr. Myny geweest in Brugge en die prijs ligt nog hoger maar wel een super gevoel bij.

Deze week ga ik eens bellen voor een afspraak in de duinbergen clinic in knokke.

Heb jij al iemand gevonden?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.