Ga naar inhoud

Julie1988 : 1 september 2015 : Dr. Bauland : Sanavisie ..


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

 

 

 

15 juli 2010 heb ik mijn borsten laten vergroten 320cc.

 

 

Helemaal super gelukkig mee, nog nooit een dag spijt van gehad.

 

 

 

 

 

Helaas heb ik erg pech dat een van mijn implantaten een paar weken geleden plotseling is gescheurd..

 

 

Mijn linker borst was opeens harder en groter. Ik schrok hier uiteraard van.. Het verschilde bijna 2 cup maten.. Toen gelijk een echo laten maken en vervolgens een MRI scan. En ja een inwendige scheur in het implantaat.

 

 

Nu worden 1 september mijn beide implantaten vervangen.

 

 

Erg vervelend maar mijn chirurg gaf aan dat ik hier echt niks aan kan doen. Dit mag niet gebeuren en is erg zeldzaam.

 

 

 

 

 

Ik ga nu van 320cc naar 400cc.

 

 

 

 

 

Iemand ervaring met deze situatie of vragen?? Let me know :-)

 

 

 

 

 

X Julie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 320cc anatomisch van McGhan Allergan nu ook wel Natrelle genoemd volgens mij.

Zo gek, de fabrikant vindt een MRI scan dus niet voldoende bewijs.. je moet dus eerst geopereerd worden dan worden de implantaten opgestuurd en dan pas weet je of je binnen het garantietraject valt.. Persoonlijk vind ik dit heel gek. Dus nog even afwachten of er iets vergoed wordt..

Nu heb ik gekozen voor de implantaten van het merk Mentor.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht het al, daarom vroeg ik ernaar.. In die periode is er een minder goed implantaat geproduceerd bij natrelle. Veel scheuren die optreden zijn bij de MC ghan prothesen van die tijd!!

Ja raar dat een MRI niet voldoende bewijs is..maar goed,straks is het goed aan te tonen. Vaak is het zo dat de siliconen wel mooi in het kapsel zijn blijven zitten na een scheur. Ben benieuwd of je PC daar iets over kan zeggen na de operatie.

Balen dat je destijds net die verkeerde serie getroffen hebt...

Mag ik vragen waar je geopereerd wordt en wie je PC is? Dan passen we je titel aan en kun je hier ook straks je operatie verslag in kwijt. Dan heb je alles handig bij elkaar staan in 1 topic :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt?! Dat wist ik niet eens.

Meneer Bauland, bij Sanavisie in Mill. Ik ben ontzettend tevreden over Sanavisie, daar zijn ze heel behulpzaam en erg kundig. Ik ben afgelopen week voor een consult geweest en ze hebben een prachtig nieuw pand, dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Meneer Bauland is zelf gestopt met het gebruiken van Natrelle. Vandaar ook de overstapt naar Mentor. Inderdaad de siliconen zitten nu nog binnen het kapsel.

Hoe bevallen jou Mentor implantaten? Zijn je borsten mooi geworden?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij heeft dr. D'hondt (Tongeren) mij dit verteld toen ik daar op consult was destijds. Hij werkte veel met natrelle en omdat ik toen nogal specifieke vragen had, vertelde hij dit.

Later zijn hier op het forum nog wel enkele meiden geweest met gescheurde implantaten, en hier waren de meeste natrelle-draagsters van...

Mij bevalt mentor heel goed. Heerlijk zacht en ze vallen natuurlijk.

Ik zal je toevoegen, mag je zelf beoordelen of je ze mooi vindt. Ik ben tenslotte bevooroordeeld ;)

En ik pas je titel FF aan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb ook mc ghan gehad operatie 8 jaar geleden en nu ook een scheur in de prothese. Wordt 20 oktober geopereerd door d'r plovier maar wil geen natrelle meer. Ben benieuwd hoe mijn kapotte prothese eruit ziet. Op de echo leek het nog mooi ingekapseld maar vind het toch een eng idee dat zoiets in je lichaam dan zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geld dit ook voor de natrelle inplantaten van tegenwoordig? Ik heb natrelle en ook anatomisch. Mij werd verzekerd dat deze niet kapot kunnen gaan. En levenslang kunnen blijven zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.