Ga naar inhoud

lichte huislijkwerk


Aanbevolen berichten

matras optillen doe ik zeker niet. Dat durf ik echt niet. Maar tot mijn grote verbazing kan ik gewoon bukken Gek he? Maar ja, daardoor kan ik wel meer doen. Enige waar ik echt van baal, is mijn torenhoge strijk. Ik voel dat ik het met gemak kan, maar ivm repeterende bewegingen durf ik dat niet. Vanaf wanneer streken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat heb ik wel gedaan de matras wat op tillen moest wel voor mijn lakens onder te stoppen maar de strijk en stofzuigen en dweilen en venster wassen mag ik niet doen van mijn pc pas na 6 weken en niet meer dan 2.50 kg dragen of lichten maar een matras even tillen hoop dag dag geen kwaad kan ik doe dat onverwacht maar ben erna bezorgd in ben te rap bezorg zeggen sommige wat mij kennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in consult is tegen mij gezegd dat je je armen tot je elleboog tegen je lijf moet houden... zij zei dat dat echt om 6weken gaat.. klopt dit? Ik had het nog niet zo begrepen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in consult is tegen mij gezegd dat je je armen tot je elleboog tegen je lijf moet houden... zij zei dat dat echt om 6weken gaat.. klopt dit? Ik had het nog niet zo begrepen...

Zo wordt het eigenlijk niet vaak gezegd. Normaal is dit alleen in accz zo.... Maar bij Straten heb ik dit nog nooit gehoord.... Wie zei dit? En misschien dat andere meiden die bij straten geweest zijn, kunnen aangeven wat tegen hun gezegd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij bedrijfsarts geweest. Volgende week met 4 weken po moet ik 8 uur werken in de thuiszorg en de week erop 12 (met 5 wkn po) Ik ga voor stoffen boven ooghoogte een plumeau gebruiken, met stofzuigen zoveel mogelijk de stofzuiger (met mijn voet verplaatsen) En meer door mn lichaam te bewegen de slang te bewegen. Zo ook met dweilen. Zijn er meer tips? Graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij bedrijfsarts geweest. Volgende week met 4 weken po moet ik 8 uur werken in de thuiszorg en de week erop 12 (met 5 wkn po) Ik ga voor stoffen boven ooghoogte een plumeau gebruiken, met stofzuigen zoveel mogelijk de stofzuiger (met mijn voet verplaatsen) En meer door mn lichaam te bewegen

de slang te bewegen. Zo ook met dweilen. Zijn er meer tips? Graag!!

Azo ik dacht altijd dat je 6 weken niet mag stofzuigen en dweilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook zo Stampertje. Dat adviseerde mijn pc in elk geval wel. 6 weken niet boven je hoofd met je ellebogen en geen zware huishoudelijke taken(waar ik stofzuigen en dweilen ook onder vind horen)

@ Essay; kun je niet aan geven dat je de zware huishoudelijke taken 6 weken moet mijden? Stoffen met een plumeau zou moeten kunnen, maar ik denk liever ook niet boven je hoofd. Misschien kun je ergens op gaan staan? Dweilen zou ik niet doen, maar als je er echt niet onderuit kan, zo voorzichtig mogelijk doen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld naar het welniss kliniek wat ik allemaal mag doen ik mag alles doen van huishouden alleen geen zwaren zaken dragen voor de rest mag ik alles doen en niks zwaar tillen boven de schouders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je idd vaak al meer. Bij sommige artsen mag je dan idd al wat huishoudelijk werk doen wa in de eerste weken niet mag ivm de vorming van je kapsel :)

d

Ja ik heb gebeld er hene en zij zijde dat kan geen kwaad alleen niks zwaar heffen zolang je geen pijn voelt mag je alles doen maar het is ook niet voor te zeggen dat ik op 1 dag alles doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi,

dinsdag ben ik 6 weken po. Zoals sommige weten ben ik vanaf 4 weken weer gaan werken in de thuiszorg Ik had liever tot 6 weken gewacht, maar ik kon echt niet anders Maar ik wil hier mijn "advies" geven, althans vanuit mijn ervaring dan. Want ik zeg eerlijk, als het kan, wacht echt 6 weken met zwaar huishoudelijke taken. Ik heb een krukje gebruikt bij hetgeen waar ik mijn armen te hoog moest houden. De stofzuiger heb ik min of meer mee gesleurd en ik heb zo veel mogelijk geprobeerd om "dansend" te zuiger. En, heeeeeel veel mijn benen gebruikt. Dus daar waar ik normaal buk en reik, ben ik Door mijn benen gegaan. Het waren 2 zware weken, maar ik denk dat ik het goed heb gedaan. Hopen dat dit geen scheurtjes in mijn littekenweefsel heeft veroorzaakt. Vanaf dinsdag kan ik zorgeloos gaan poetsen, yeah! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zoals gelnagels zetten dat doe ik eigenlijk als hobby wanneer mag je met zo iets beginnen

En zoals gelnagels zetten dat doe ik eigenlijk als hobby wanneer mag je met zo iets beginnen

ik heb zelf nog geen bv gehad maar ik denk dat gel nagels zetten sowieso verlopig nog geen goed idee is, ivm vijlen.( heb zelf ook nagels gezet en komt best een druk op de spieren te staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf nog geen bv gehad maar ik denk dat gel nagels zetten sowieso verlopig nog geen goed idee is, ivm vijlen.( heb zelf ook nagels gezet en komt best een druk op de spieren te staan)

Dat is ook zo Ik had dat in de week eens geprobeerd en ik heb moeten stoppen het ging niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet strijken, niet dweilen, niet stofzuigen, niet vegen.

Voor de rest mocht ik alles.

hahhahah dus praktisch niks bijna :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.