Ga naar inhoud

HelenaHuizinga : 27 augustus 2015 : Dr. Koeijers : Mediconsult Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gister eindelijk de 'grote' dag gehad! Aangezien Mediconsult in Haarlem zich in een monumentaal pand bevindt, mogen ze daar volgens de moderne operatieregels niet opereren. En ondanks dat het een prachtig gebouw is, is de logica daar achter goed te begrijpen :) Daarom voert Mediconsult tegenwoordig al haar operaties uit in de kliniek in Amstelveen.

Bij Mediconsult had ik mijn consult bij dr. Koeijers, wie mij dus ook geopereerd heeft. Dit was gelijk erg prettig en deze man weet echt heel erg goed waar hij het over heeft, en wat goed bij je lichaam past. Hij is niet zuinig met het aantal cc's, maar kijkt wel echt goed wat nog mooi en natuurlijk staat. Nu wilde ik ook graag natuurlijke borsten, die niet te groot zijn, dus is er gekozen voor 380cc anatomische mentor prothesen, high profile en deze zijn dual plane geplaatst. Dit aangezien ik van mij zelf een kleine 75A had, waarbij ik weinig huid aan de bovenkant van mijn borsten heb. Door de implantaten dp te plaatsen, ontstaat ook aan de bovenkant een mooier verlopend volume en door de anatomische vorm ontstaat ook aan de onderkant van de borsten een mooi volume. Dit heeft hij mij allemaal erg goed en rustig uitgelegd, eigenlijk hoefde ik zelf nauwelijks nog iets te zeggen, want alles wat hij benoemde kwam overeen met mijn ideeën. Dus voor vrouwen die graag natuurlijke borsten willen, waarvan het volume gekozen wordt op basis van de rest van je lichaam (niet alleen omvang, maar ook je lengte, bouw, etc. hij kijkt erg uitgebreid, is heel fijn) kan ik dr. Koeijers absoluut aanraden! Aan alles is goed te merken dat deze man dit werk al lang doet en er altijd veel plezier uit heeft gehaald!

De operatie zelf werd uitgevoerd in de kliniek in Amstelveen. Ondanks de 'treurige' locatie en het ietwat sobere gebouw, is de service ontzettend goed. Het personeel is ontzettend aardig en ze hebben allemaal een heerlijke relaxte sfeer over zich heen hangen. Gelukkig vielen mijn zenuwen erg mee, maar ze doen er daar alles aan om je op je gemak te stellen.

De 27e was een ontzettend drukke ochtend voor de kliniek, toch moest één zuster al het verzorgende werk doen op de afdeling. Maar dit kon zij meer dan goed aan en eigenlijk liet zij alles soepel en toch gezellig verlopen. Het andere personeel in de OK en van de verzorging verdienen ook mijn complimenten! Iedereen werkt keihard, maar toch verloopt alles met een rustige sfeer en hoeft geen enkele patiënt zich gehaast of belemmert te voelen.

Na even te wachten in mijn prachtige blauwe schort en haarkapje in bed, kwam dr. Koeijers zijn patiënten aftekenen en gedag zeggen. Vervolgens mocht ik mee lopen naar de OK, waar ik op een operatietafel moest gaan liggen en een lekkere warme deken over mij heen kreeg. Alles werd nog snel goed uitgelegd en het personeel was weer super lief! Snel werd het medicijn voor de narcose ingespoten en ik kreeg nog de vraag waar ik heen zou willen als ik ging slapen. Echter viel ik zo snel in slaap dat ik mij er niet meer veel van herinner. Ik moet zeggen, de narcose is heerlijk, want je wordt wakker in je bed met een paar prachtige nieuwe borsten! Wel was ik nog wat misselijk van de narcose, maar na één keer spugen was ook dit weer over. Wel werd ik nog heerlijk verzorgd met een kopje thee en een nat washandje op mij hoofd. Daarna zo snel mogelijk plassen en weer op naar huis!

Nu ben ik 1 dag PO en de pijn valt nog best mee. Wel last van mijn rug, want ik zit erg krom, maar voor de rest is het goed vol te houden. Alleen van lig naar zit is erg moeilijk om zelf te doen en wat pijnlijk, maar als ik zo af en toe beweeg voel ik mij gelijk beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Helena, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :)! Ik ben de 26 ste geopereerd en heb 375 cc anatomisch gekregen. Fijn dat de pijn je meevalt. Ik ben nu 2 dagen po en vind het ook meevallen. Ik ben wel snel moe! Van lig naar zit en andersom voelt inderdaad erg onaangenaam maar het gaat al iets beter dan gisteren. Heb je, je borsten al gezien of zitten ze ingetapet? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Het slapen gaat bij mij wel redelijk maar ik lig waar ik lig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen, fijn dat het zo goed is verlopen.

Zelf ben ik ook bij Mediconsult geweest, maar dan bij dr. E. Stolarczyk. Net als jij, ook erg tevreden!

Goed herstel gewenst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Helena,

Het behandelplan die dokter Koeijers aan jou heeft gegeven is precies hetzelfde als mijn behandelplan! Ik heb mijn operatiedatum op 8 oktober staan, ik ga vandaag nog op gesprek bij dokter timmenga voor een second opinion, ben benieuwd!!

Als je het goed vind voeg ik je toe als vriend zodat ik je herstel kan volgen?

Groetjes Jaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.