Ga naar inhoud

rond of anatomisch


Aanbevolen berichten

hey dames!..

even voorstellen..ik ben angela 25 jaar en na 2 kids ook niks meer over.

het zal vast al een topic zijn geweest maar heb ze nog niet allemaal doorgelezen..word nu ook een beetje scheel van al die verhalen haha..

nu wil ik graag jullie mening over jullie voorkeur/ervaring en info.

heb al volop rond gekeken..het knaagt aan me omdat ik graag rond wil.maar de arts anatomisch adviseerde..(omdat ik weinig borst/vetweefsel heb

maar als ik dan sommige anatomische zie denk ik nee.over 20 jaar hange ze dan op me knieën 😱 ( degene die anatomisch hebben niet gelijk aanvallen ).

maar ik blijf gewoon zo twijfelen.

bedankt voor jullie reacties

liefs.

angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn idd al best veel topics over rond/anatomisch. Ben je bij 1 PC op consult geweest? As je zo twijfelt zou ik er zeker nog eens 1 of 2 bezoeken en dan alle adviezen naast elkaar leggen. En op basis daarvan je keuze makan. De PC adviseert op basis van jouw lijf en huidige situatie. En denkt met je mee. Je kan je twijfels en wensen ook uitspreken naar dr van Straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angela,

Ik heb net als jij erg getwijfeld tussen rond en anatomisch. Ook ik heb weinig borst/vetweefsel. Heb een kleine 75A nu, weeg 61 en ben 1.72. Ik vond, eerlijk gezegd de foto's van borsten met anatomische prothesen het mooist, maar heb uiteindelijk toch gekozen voor rond. Dit vanwege verschillende redenen. Ten eerst omdat vanwege m'n bouw de prothesen achter de spier geplaatst moeten worden (daarover verschillen ook de meningen hoor, dus is discutabel) en rond dan min of meer de vorm krijgt van anatomisch. Ten tweede omdat bij anatomisch het risico bestaat dat ze gaan draaien. Ten derde omdat de anatomische prothesen er niet in het cohesief 1 (soft) zijn en ik graag de meest zachte prothesen wil. Ten slotte omdat het risico bestaat dat ze gaan hangen en gebrek aan volume hebben aan de bovenkant. Ik heb op dit forum al verschillende keren gelezen dat meiden hun anatomische prothesen na een aantal jaar vervangen door rond.

Maar er zijn waarschijnlijk ook weer veel redenen te vinden om juist wel voor anatomisch te kiezen. Het blijft lastig. Veel lezen en foto's kijken heeft mij geholpen een keuze te maken.

De ene pc heeft voorkeur voor rond en de andere voor anatomisch.

Succes met je beslissing!

Grtz,

Yogarebel

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yogarebel bedankt voor je reactie ik zie mezelf hier heel erg in terug!.. mij voorkeur gaat ook uit na rond maar zie ook mooie anatomische idd,

@ Fleur ik ben wel blij met frans van straten.zou op zich wel andere pc s willen spreken..maar dan ben ik bang dat ik alleen maar meer ga twijfelen..van daar dat ik dan hier wat rond neus en vraag ;)

dank je wel voor je reactie(s) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige keuze. Ik ben zelf bij 4 verschillende pc's geweest en het advies was 2 x rond en 2 x anatomisch. Daar schiet je dus niet veel mee op ;)

Van mezelf heb ik nul komma nul eigen borstweefsel en alle 4 pc's adviseerden dual plane. Over de plaatsingsmethode had ik dus geen twijfels.

Dat borsten gaan hangen heeft volgens mij meer te maken met de elasticiteit van je huid dan met de vorm van de protheses. Zo heb ik een mega strakke huid (bij mijn borsten dan ;-) en anatomische. Kan zelfs op en neer springen zonder dat m'n borsten meebewegen. Volgens mijn pc zal ik daarom nooit hangborsten krijgen.

Heb mooie resultaten gezien van zowel rond als anatomisch.

Heel veel succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb 4 jaar geleden een bv gehad. 225cc achter de spier rond. Er was wel wat meer vulling maar echt niet veel verschil. ik lees hier ook vaak dat achter de spier nog wat cc's weg neemt. Ik heb ze 2 jaar geleden laten verwijderen doordat ik ze echt hard en klein vond. Het waren zoutwater protese. Ik heb een a dus eigelijk voelde je alleen maar de protese.. Nu 8 september ga ik een nieuwe bv laten doen. Deze keer voor de spier . 300cc en zachte gel. Anatomisch. Ik hoop dat het helemaal anders gaat zijn dan

Mijn eerste bv. Grtjs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb juist anatomisch genomen omdat ik een lege D had en juist volume onderin miste, nu 5 wk po worden ze steeds ronder. Ook van boven, ik heb laatst een pushup gepast en had echt flink volume bovenin. En de anatomisch kan je in tall height kiezen en aangezien je de ribben boven mijn borsten zag, wilde ik die bedekt hebben. Nu is de overgang heel mooi. Heeft wel even geduurd hoor, nu gaan ze op hun goede plek zitten.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans plaatst met grote regelmaat ronde prothesen. Dus als hij jou echt anatomisch adviseert denk ik wel dat hij daar een goede reden voor heeft!

Ik heb ook lang getwijfeld en voor rond gekozen. Als je echt rond wilt, zou ik nog eens met hem in gesprek gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Fynic zegt klopt helemaal. Frans, de ronde high profile man, die anatomisch adviseert...dan denk ik dat hij het juist heeft. Maar ja, wij kunnen alleen uit onze ervaring spreken, dus een 2e gesprek zou niet verkeerd zijn...

het is op zich niet verkeerd..maar aangezien ik niet echt om de hoek woon bedankt voor je tip hoor

ik ga er vanuit dat rond bij mij ook net zo mooi zal zijn als bij jullie.ben gewoon zon twijfel kont.omdat ik zulke mooie anatomische voorbij zie komen ! hij heeft dat geadviseerd omdat ik weinig borst /vetweefsel heb.maar dat hebben de meesten hier..

ik moet gewoon alles over me heen laten komen.en ik ben al blij met wat meer vulling. zolang ik maar geen twee ruggen meer heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook weinig vetweefsel. Je kon ribben tellen boven mijn borsten, maar heb ze toch voor de spier gekregen en nu heb ik die ribben gelukkig niet meer. Moeilijk he? Je zal tot de operatie blijven twijfelen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel moeilijk!..ik zeg ook steeds tegen mezelf..zo en nu niet meer twijfelen we gaan ervoor..! :D

wil achteraf gewoon geen spijt krijgen het is iets wat je zomaar niet terug kan draaien..zo van : o..had ik toch maar dit..of toch maar dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me niet laten weerhouden door een autoritje meer of minder. Wat je al aangeeft: eenmaal erin, draai je niet meer zo makkelijk terug. Of het geld moet op je rug groeien haha. (zal dan wel lekker snel gaan met 2 ruggen :6: Zelfs nu ik 3 maanden po ben, denk ik weleens: hoe zou het eruit hebben gezien als ik zachtere ronde protheses achter de spier zou hebben genomen? Heb verder (op de rimpels na) wel prima borsten hoor. Ben niet ontevreden maar soms.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me niet laten weerhouden door een autoritje meer of minder. Wat je al aangeeft: eenmaal erin, draai je niet meer zo makkelijk terug. Of het geld moet op je rug groeien haha. (zal dan wel lekker snel gaan met 2 ruggen :6: Zelfs nu ik 3 maanden po ben, denk ik weleens: hoe zou het eruit hebben gezien als ik zachtere ronde protheses achter de spier zou hebben genomen? Heb verder (op de rimpels na) wel prima borsten hoor. Ben niet ontevreden maar soms.......

Bedankt voor je reactie! Haha ja daar heb je ook gelijk in, mag ik vragen wat je nu hebt en waar jij het heb laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.