Ga naar inhoud

Wie wil er mee doen? Mensen meer informatie bieden over borstvergroting


Mars

Aanbevolen berichten

------------------------

Aan alle die een borsten operatie hebben ondergaan.

Ken je dat gevoel dat je alle sites afzoekt en info wil over borstvergroting? Wel veel over slechte en betere chirurgen maar het gaat meer over de info en tips en welke stappen je kan ondernemen. Dus:

We zijn bezig om een boek samen te stellen waarin waar gebeurde verhalen een rol in spelen. Aan iedereen die graag zijn verhaal wil delen om ons jou verhaal toe te sturen.

Het kan elk soort verhaal zijn, je zoektocht naar de juiste chirurg en of hoe je tot de juiste maat bepaling bent gekomen en of het een succes story is geworden maar het kan natuurlijk ook wellicht desastreus hebben uitgepakt. Kortom we zoeken naar verhalen om een boek over borsten operatie diepgang te geven waarin de lezer - die wellicht vermoedelijk op het punt staat hierin een beslissing te nemen - goed wordt geïnformeerd.

Het verhaal moet een beleving zijn en niet een betoog voor wel of niet tegen plastische chirurgie zijn. Namen zullen uiteindelijk als pseudoniem worden herschreven.

Mocht jou verhaal tot onze keuze vallen om te plaatsen dan zullen we ten alle tijden dit met je communiceren.

-----------------------

Goed idee? Bericht mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

wat een gaaf initiatief zeg! wat raar dat hier nog niemand op heeft gereageerd..

Ikzelf ben een typische weegschaal, veel getwijfel en veel afwegingen op rationeel vlak.

Ik krijg mijn bv pas 1 december 2015, maar ik ben wel een paar maanden bezig geweest om uit te vinden wat er allemaal bestaat aan opties(cc, techniek, soort prothese, merk, projectie, ga maar door.)

Maar toch vooral lang bezig geweest met het vinden van een chirurg die goed is maar ook aansluit aan mijn wensen. Het is best een zoektocht en je ziet door de bomen het bos niet meer.

Natuurlijk is het forum een grote uitkomst maar je moet wel goed kunnen relativeren, zodat je niet teveel wordt beïnvloed door persoonlijke meningen.

Wat me opvalt is dat veel meiden gewoon totaal niet weten waar ze moeten beginnen en dat is logisch.

Jouw idee van ervaringen , maar ook ervaringen in hoe ze het hebben aangepakt spreekt me daarom erg aan.

Ik ken meiden die chirurgen kiezen omdat ze iemand kennen die daar is geweest, wat in mijn ogen niet de juiste afweging is maar goed..

Om het kort te houden, ik ben begonnen bij de consumentenbond. Daar zag ik staan dat chirurgen zich kunnen aansluiten bij het NVPC (ned. vereniging voor plastische chirurgie)

" Door de commissie kwaliteit van de NVPC wordt elke plastisch chirurg elke vijf jaar gevisiteerd, waarbij onder andere naar de praktijkvoering en de nascholing wordt gekeken. Als deze visitatie niet gunstig uitvalt, is het uiteindelijk gevolg dat de plastisch chirurg zijn registratie verliest en het vak niet meer mag uitoefenen. U ziet dat de NVPC zich veel moeite getroost om de kwaliteit van uw behandeling te waarborgen."

Dit is verder niet verplicht voor chirurgen, maar als ik zelf een goeie pc was en niks te verbergen heb zou ik me er bij aansluiten...

Ook wilde ik dat de kliniek niet op een vervelende manier omgaat met complicaties/klachten/afspraken enzovoorts..

Daardoor vielen er al een hoop opties af.

Verder wilde ik wel een chirurg in Nederland.

En als laatste een chirurg die dezelfde visie heeft als ik, namelijk niet te groot.

Met het kleine lijstje dat ik overhield ben ik verder het forum af gaan speuren naar foto's en ervaringen bij deze pc's, en meer pc's weggestreept.

Ik hield er 2 over, die in dezelfde kliniek werken (achter mijn huis en voor een mooie prijs ook nog, wat een mazzel) en heb een consult ingepland met degene waar ik de meeste ervaringen van kon vinden. En nadat ik mij gehoord voelde in het consult, en hij precies aangaf wat ik zelf ook al had bedacht( niet voor de spier in verband met striae, niet te groot en medium profile, dual plane) heb ik met hem een operatie ingepland.

en nu is het een kwestie van wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.