Ga naar inhoud

Yasmina : 18 september 2015 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis Schiedam


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Na 2 zwangerschappen, (jongste nu bijna 1 jaar oud) en afvallen, heb ik ook besloten om voor een borstlift te gaan.

Bij 3 PC's geweest, waarvan 1 in Belgie. Deze stelde nog een BV voor, maar op een of andere manier zit het in mijn hoofd, dat ik

bij die keuze weer over een paar jaar op de stoep sta voor een lift. Bij PC in Belgie zou ik er met een Ankervormig litteken afkomen.

Voor een second opinion, naar de Bergman Kliniek. Borstlift geeft wel degelijk het mooiste resultaat. Uiteindelijk beland bij Vlietland ziekenhuis te Schiedam

dr Blecourt. Ook daar weer het advies voor een lift, maar met een niet al te grote Prothese. Voor de zwangerschap een mooi gevulde D, naar de zwangerschap een lege kleine C. Tevens kan het mogelijk bij een sleutelgat litteken blijven.

Operatie staat gepland half september. ELke ochtend word ik wakker met zo'n onbestemd gevoel.

Is het de paniek, of de twijfel die is toe geslagen? Ben bang voor de littekens en alles wat erbij komt kijken.

Hoop zo op wat positieve input, van mensen die kort geleden zijn geholpen

Tevens ga ik een kleine 2 maanden na de borstlift met prothese op verre reis.

Volgens de beschrijving van het herstel kan dit gewoon. Iemand ook ervaring mee?

Gr S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 19 jr een verkleining ondergaan..

Nu mijn theezakjes op mijn 46e laten opvullen

Ik zie de littekens zelf niet eens meer...

De k dat je heel blij haat worden

Hallo,

Heel fijn voor je! Hoelang is het nu geleden dat je ze hebt laten opvullen? En is het een lift geworden met vergroting, of alleen vergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

Ik ben 20 mei geopereerd door dr blecourt.

Lift + borstvergroting (275 cc)

Hij heeft het keurig gedaan! Natuurlijk hou je er een litteken aan over, maar hij is nu al mooi aan het vervagen!

Zelf ben ik als de dood om kapselvorming te krijgen maar tot nu toe geen problemen ondervonden. Vandaag nog controle gehad en alles was goed!

Het enigste waar ik last van had was dat de zelf oplosbare hechtingen bij mij dus niet makkelijk oplossen. Dus zo af en toe klein gaatje open. Maar zodra de hechting eruit was , ging het snel weer dicht!.

Als je vragen hebt stel ze gerust ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben 20 mei geopereerd door dr blecourt.

Lift + borstvergroting (275 cc)

Hij heeft het keurig gedaan! Natuurlijk hou je er een litteken aan over, maar hij is nu al mooi aan het vervagen!

Zelf ben ik als de dood om kapselvorming te krijgen maar tot nu toe geen problemen ondervonden. Vandaag nog controle gehad en alles was goed!

Het enigste waar ik last van had was dat de zelf oplosbare hechtingen bij mij dus niet makkelijk oplossen. Dus zo af en toe klein gaatje open. Maar zodra de hechting eruit was , ging het snel weer dicht!.

Als je vragen hebt stel ze gerust ;)

Oh, heel fijn om te horen dat je erg tevreden bent!!. Heb je nog enige tips voor mij, waarvan je achteraf denkt had ik dat nou zelf gezegd want hij is er niet mee gekomen. Ook heb ik geen pasvormen tijdens consult gehad, lees ook vaker dat hij het antwoord geeft: We gaan tijdens operatie kijken hoeveel erin past en wat staat. Ben blij dat ik mijn vragen aan je stellen TNX!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zei hij bij mij ook hoor, hij had het over 250 cc....toen ik wakker werd had hij er 275 in gedaan.

Niet te groot en niet te klein! precies goed.

Groter moest ook niet want heb nu al moeite met bh kopen haha..... heb nu 70 F en daar heb je al niet veel keuze in.

Hij is idd wel schraal met informatie haha, mijn man is elke keer meegegaan zodat hij mijn vragenlijstje verder kon helpen met afwerken :D:45: :45: :45:

Het is ook best wel routine werk, maar ik vind dat hij er wel goed kijk op heeft. Krijg jij voor of achter de spier? Ik heb voor de spier gekregen. (tegelijkertijd ook een volledige buikwandcorrectie) dus ben wel echt drie en half uur op ok geweest.

Al met al pittige operatie maar ik ben er zo blij mee.

Misschien wel handig om mee te nemen, ik had van te voren al beetje verschil in grote van de borsten, ik heb in beide borsten evenveel gekregen, dus zijn ze wel klein beetje ongelijk. Niet heel ernstig hoor, ik vind het erg mooi en natuurlijk. Maar als je nu dus al verschil hebt in borsten zou ik het wel even aankaarten.

gelijk zul je ze nooit precies krijgen ..... maar het benoemen kan nooit kwaad....

Zal anders even kijken of ik deze week nog foto kan maken, zet ik hem in mijn album en kun je het zien....de laatste die er in staat is volgens mij van net na de operatie haha

ik zal nog even nadenken voor verdere tips, en schiet je nog een vraag binnen.... dan hoor ik het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zei hij bij mij ook hoor, hij had het over 250 cc....toen ik wakker werd had hij er 275 in gedaan.

Niet te groot en niet te klein! precies goed.

Groter moest ook niet want heb nu al moeite met bh kopen haha..... heb nu 70 F en daar heb je al niet veel keuze in.

Hij is idd wel schraal met informatie haha, mijn man is elke keer meegegaan zodat hij mijn vragenlijstje verder kon helpen met afwerken :D:45: :45: :45:

Het is ook best wel routine werk, maar ik vind dat hij er wel goed kijk op heeft. Krijg jij voor of achter de spier? Ik heb voor de spier gekregen. (tegelijkertijd ook een volledige buikwandcorrectie) dus ben wel echt drie en half uur op ok geweest.

Al met al pittige operatie maar ik ben er zo blij mee.

Misschien wel handig om mee te nemen, ik had van te voren al beetje verschil in grote van de borsten, ik heb in beide borsten evenveel gekregen, dus zijn ze wel klein beetje ongelijk. Niet heel ernstig hoor, ik vind het erg mooi en natuurlijk. Maar als je nu dus al verschil hebt in borsten zou ik het wel even aankaarten.

gelijk zul je ze nooit precies krijgen ..... maar het benoemen kan nooit kwaad....

Zal anders even kijken of ik deze week nog foto kan maken, zet ik hem in mijn album en kun je het zien....de laatste die er in staat is volgens mij van net na de operatie haha

ik zal nog even nadenken voor verdere tips, en schiet je nog een vraag binnen.... dan hoor ik het wel

Hoi!

Ja is dus echt zijn style , ik nam daarom ook mijn man mee voor de dubbel check!. Goed om te weten dat is niet de enige ben war hij niet van tevoren bij past, maar kikt tijdens de operatie. Ik heb ook een verschil tussen beide borsten, dus zal dit zeker gaan aankaarten. IK krijg voor de spier. Ik ben van een volle D na 2 zwangerschappen en afvallen naar een lege C gegaan.

Hij heeft ongeveer 225 a 250 CC laten vallen tijdens het consult.

Ben je overigens tevreden over de hoogte van de tepel? Heb je dat bijv vooraf gesproken, of bepaalt hij echt alles zelf tijden de operatie. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar je foto's

En hoe gaat het me je littekens, nu je zo ongeveer 3 en halve maand verder bent? Valt het tegen of vervaagd het al goed

GR van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.