Ga naar inhoud

Vocht, open wond, prothese bloot en spoelen in 2e operatie, drain


mdy

Aanbevolen berichten

Mijn laatste Boob eruit! De arts snapt het zelf ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren!

Volgende week mijn 6 weken gesprek alleen zonder Boobies! Hij heeft niks over afstoten gezegd maar geen infectie, littekens dicht en toch wilde ze eruit! Ze waren ook niet eens ingekapseld! Weet dan niks beter dan dat het misschien afstoting is geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh meid wat vreselijk vervelend voor je :-(

Heel veel sterkte gewenst...! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid ik vind het zo erg voor je, en ik weet echt hoe jij je nu voelt.

Afstoting komt heel weinig voor,maar je zal inderdaad maar net tot degene behoren bij wie het wel gebeurt, en dan hoor je wel vaker dat gesloten littekens opengaan,omdat de prothese zichzelf eruit wil werken.

Ik wil je een goed herstel wensen en hoop dat je een heel klein beetje rust in je hoofd kunt gaan krijgen, want dit is enorm zwaar.

Heel veel sterkte :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!! Op dit moment ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ze er nu uit zijn!

Bij de eerste had ik het heel zwaar, maar toen ik de tweede eruit zag komen dacht ik hij moet er nu uit!!!

Hechtingen zijn gelukkig mooi en zien er goed uit! Nu eerst herstellen!

Volgende week eind gesprek en kijken wat we kunnen doen!

Denk dat ik naar mijn geld kan fluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.