Ga naar inhoud

pijn na een borstvergroting


stampertje

Aanbevolen berichten

Weet er iemand als dat normaal is ik heb pijn in mijn rechter borst na een borstvergroting het is de spier denk ik wat pijn doet als ik mij buk doet dat echt pijn ik heb mij verseerd denk ik met de deur van de auto tof te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik neem pijnstillers in wand anders hou ik het zeker niet uit van de pijn en u haren wassen Hoe doe je dat dan mijne vriend was mijn haren maar ga op mijn knieën zitten ik doe niks van huislijk werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar precies? en wat is het voor pijn? En je hebt waarschijnlijk nog je verband om toch? Geopereerd door Verdonck dacht ik.

Sorry voor mijn korte antwoorden en vele vragen :P Ik kijk soms ff tussendoor, en typen op gsm is niet mijn favoriete bezigheid :P

xx

Is niet erg voor de korte vragen ik was ongerust als er iets was

De pijn is boven kant van mijn borst

Het zijn echt steken juist dat ze met een mes zitten te steken

En ja ik heb nog een blauwe band aan

En ben Door dr verdonck geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen stampertje.

Ik had ook 2dagen geleden steken in borst.

Ik heb dr verdock gebeld omdat bij mijn het blauwe verband los zat door al dat kijken

Heb nu gewoon sport bh aan heb geen last meer van steken je verband mag niet te strak zitten kan je ook last van krijgen ik had gisteren iets strakke sport bh aan voel ik dat ook nu wat losser gekocht nu geen last meer van alleen 1 tepel wat beetje is en pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen stampertje.

Ik had ook 2dagen geleden steken in borst.

Ik heb dr verdock gebeld omdat bij mijn het blauwe verband los zat door al dat kijken

Heb nu gewoon sport bh aan heb geen last meer van steken je verband mag niet te strak zitten kan je ook last van krijgen ik had gisteren iets strakke sport bh aan voel ik dat ook nu wat losser gekocht nu geen last meer van alleen 1 tepel wat beetje is en pijn doet.

Ik heb juist ook gebeld naar dr verdonck ik moet seven rond 3 uur naar hem gaan voor een controle dan gaat hij kijken wat er is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben juist bij hem geweest en het was een spier wat tegen mijn prothese duwt dat was normaal en de verband was ook te vel aan getrokken daarom voelde ik dat heel vel en heb ik een sportbh aan en mijn borsten zien er mooi uit vind ik ik ben echt content

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.