Ga naar inhoud

Bleu-eyes : 5 oktober 2015 : Dr. Mooijen-Zaal : Velthuis Kliniek(gecanceld)


Aanbevolen berichten

:48::48::48::48: :48:Hallo allemaal!

Als "newbie" zal ik mezelf eerst even voorstellen:

Ik ben 33 jaar, getrouwd en mama van 2 nog kleine kindjes.

Al jaren vind ik mijn borsten te klein voor mijn lichaam, ben 1.77 meter en 68 kg en heb een atletische bouw.

Voor mijn zwangerschappen had ik qua cup een kleine B, hierna zijn het een paar leeggezogen theezakjes met maatje A geworden...

Omdat wij voor 99,9% zeker weten het bij onze 2 prachtige kindjes te houden, wil ik nu graag voor een borstvergroting gaan.

Na wat research heb ik een consult gehad bij de Velthuis kliniek in Hilversum bij dr Laura Moojen-Zaal. Erg fijn gesprek gehad, en toen natuurlijk passen!!

Het eerste paar was mooi maar voelde nog niet als "ja", daarna een grotere maat en toen zag ik mezelf zoals het hoort te zijn; dit ben ik!

Ik heb gekozen voor de mentor anatomisch, 475cc, dual plane.

Mijn operatie datum is 5 oktober, kon wel eerder maar dat ging niet qua werk.

Heb er echt ontzettend veel zin in! Kom maar op met die mooie lingerie setjes, bikini's, V-hals shirtjes, jurkjes..... !!

Op het forum lees ik weinig meiden die ook bij dr Laura Moojen-Zaal zijn geweest (of ik kan niet goed zoeken haha), ben namelijk erg benieuwd naar de ervaringen en het speciale fysio programma.

En is er bij anatomische protheses ook sprake van projectie/profile? Hebben we het namelijk niet over gehad en staat ook niets over in mijn papieren.

Fijn om zo mijn verhaal met jullie te delen, keep you posted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Ik kom hier erg weinig meiden tegen die door dr. Laura Moojen-Zaal (Velthuis kliniek in Hilversum) zijn geopereerd.

Zelf krijg ik op 5 oktober mijn nieuwe boobs van haar en zou het erg leuk vinden om een aantal ervaringen met haar te lezen.

xx Blue-eyes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt eens in de zoekbalk rechtsboven kijken... Er zijn hier niet meer zo heel veel meiden die door haar geopereerd worden, omdat er ook wel wat minder goede verhalen te vinden zijn helaas... Jammer genoeg zijn niet alle verhalen helemaal geüpdate.

Echter, ik heb in het verleden op mooie borsten van haar gezien!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe is mijn ervaring zeer positief, hopen dat dit straks met het eindresultaat ook zo is :6:.

Zelf ga ik ook voor een natuurlijk resultaat, ik heb dan ook gekozen voor anatomische protheses, maar wel met een vulling van 475cc.

Als ik hier op t forum andere verhalen lees dan zou dit toch best een aardig resultaat moeten opleveren haha!

Ben dus erg benieuwd waar ik op uit ga komen qua cup maat, aangezien ik daar zoveel verschillen in lees.

Ik ben 1.77 meter en weeg 68kg, en heb cup 75A.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik dacht dat het kiezen voor een borstvergroting de lastigste keuze was, maar ik ben erachter gekomen dat het kiezen van de protheses eigenlijk nog veel lastiger is! Wil natuurlijk wel de juiste keuze maken!

Na het consult ben ik gegaan voor de mentor 322 anatomisch 475cc (als ik op een site in de tabel kijk zou dit een projectie geven van 5,7). Zelf ben ik 1,77 meter en weeg 68kg.

Wie heeft er soortgelijke protheses en waar zijn jullie qua maat op uit gekomen?

Mochten jullie foto's hebben dan hoop ik dat ik even zou mogen spieken :).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreselijk zeg ! ,ik kan me nog herhinneren dat je in de shoutbox schreef dat er allemaal vocht uit je borst kwam .

Gelukkig heb je het nu allemaal achter de rug en is alles goed gegaan .

Wens je heel veel sterkte met je herstel en dat je nu weer een beetje kan relaxen en genieten .

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb natrelle 475cc anatomisch. Is wel minder projectie, dus iets kleiner. Ben 1,77 lang.

Had een lege D cup en nu een G cup. Maar zo ogen ze niet hoor. Zal je toevoegen en kan je kijken.

Alleen, ik ben 5 wk po, mijn herstel is langzaam, mijn borsten zakken heel traag waardoor ik nog niet de rondingen heb die je normaal zou verwachten dus daar moet je even doorheen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he en de onzekerheid of je de goede maat kiest heeft iedereen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Blue-eyes!

Ik word 15 oktober door haar geopereerd.. Dus heb nog geen operatie ervaringen die ik met je kan delen.. Maar Ben na afloop natuurlijk wel heel benieuwd naar jouw ervaringen!

Tot nog toe vind ik het contact en het advies met de velthuiskliniek erg prettig! Ik denk trouwens dat ik een vergelijkbaar postuur met jou heb.. 1.76 en weeg 63 kilo..

Ik blijf je volgen!

Liefs

Lieve

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve!

Erg fijn om iemand op t forum te hebben die ook door dr Moojen-Zaal van de Velthuiskliniek geholpen wordt. Zoals ik in een ander topic al aangaf, vanaf t moment dat je kiest voor de vergroting komen er vele twijfels bij (juiste arts/maat prothese/type plaatsing etc).

Hebben inderdaad bijna een gelijk figuur, zag dat jij hebt gekozen voor 330cc?

Ga jou ook volgen! :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij haar voor mijn eerste consult(wel voor Borstverkleining). Maar vond er niet prettig, sorry! Eerst begon ze al dat ik maar moest afvallen( heb gewoon gezond gewicht) en net hersteld van anorexia. Dus dit kwam al heel verkeerd binnen! Terwijl ze wist van mijn anorexia. Daarnaast zei ze dat ze er niet veel aan kon doen? Hooguit een maatje kleiner. Dan had ik alsnog een E! Dat was de oplossing natuurlijk niet.

Ben daarna naar het ziekenhuis geweest bij de pc en nu loop ik sinds 2 weken rond met een mooie B/C cup. Met de decolleté die ik altijd gewild heb! Helaas nog wel veel vocht vasthouden en pijn. Maar ach! Ben blij met het resultaat en blij dat ik niet naar haar had geluisterd( mss had ze wel een slechte dag hoor!)

Ik wil je wel heel veel succes wensen en hoop je niet bang gemaakt te hebben met me verhaal. Wou wel eerlijk zijn hoe ik het ervaren had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Debstarr! Heftige reactie van haar moet dit voor jou zijn geweest! Ben blij voor je dat je het lichaam hebt wat je altijd voor ogen hebt gehad.

Nu ik een tijdje hier op het forum zit lees je veel verschillende ervaringen. Uiteindelijk gaat het erom dat iedereen zich gelukkig voelt met zichzelf! Sta helemaal achter mijn keuze voor de protheses en pc. Ga me echt verheugen op mijn echte ik :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Debstarr! Heftige reactie van haar moet dit voor jou zijn geweest! Ben blij voor je dat je het lichaam hebt wat je altijd voor ogen hebt gehad.

Nu ik een tijdje hier op het forum zit lees je veel verschillende ervaringen. Uiteindelijk gaat het erom dat iedereen zich gelukkig voelt met zichzelf! Sta helemaal achter mijn keuze voor de protheses en pc. Ga me echt verheugen op mijn echte ik :) xx

Misschien heel brutaal maar waarom zou je voor een pc gaan waar niet veel ervaringen over zijn en best wel een paar negatieve reacties er staan hier op het forum zoveel goede ervaringen van pc 's snap je .

Ik heb me bij mijn eerste bv niet goed voorbereid en geen ervaringen gelezen , en heb er echt heel veel spijt van gehad , ook omdat er daarna veel negatieve reacties heb gelezen over die pc .

Ik denk maar zo dit forum is er om goede en negatieve ervaringen te delen waardoor je toch een betere inschatting kan maken wie een goede pc is.

Ik zeg natuurlijk niet dat zij een slechte pc is maar lees je goed in voor je keuze maakt .

Sorry dat ik ermee boei maar spreek uit eigen ervaring dat je echt spijt kan krijgen van de keuze van pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essy77

Tenzij je nadenkt over welke gevolgen het kan hebben ;)

Inderdaad, ik dacht het en jij typ het. Ik ben ook best benieuwd waar haar keuze vandaan komt. Ik ken 2 meisjes die zijn geholpen door haar, met een heel mooi resultaat en die zijn dik tevreden. Maar ik ben er wel benieuwd naar.

huh, waar heb ik nou weer opgedrukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag zeker brutaal zijn hoor Essy77 :). Had me eerst voornamelijk ingelezen via "zorg" sites en overige sites waar kliniek ervaringen op staan. Tevens keek ik wel eens naar tv programma "een nieuw begin" waarbij de Velthuiskliniek de operaties uitvoerde. Op medische sites staat dr Moojen-Zaal goed aangeschreven vandaar dat ik bij haar een consult heb ingepland. Daarna via dit forum echter bijna geen meiden gezien die ook door haar zijn geholpen, vandaar dat ik mijn bericht poste. Dan komt toch wel beetje twijfel, maar heb een erg goed consult bij haar gehad en met de maat prothese die ik ga krijgen ben ik zeer blij. Wat ik voornamelijk hier op het forum lees is niet eens zozeer de ervaringen van de pc, maar meer dat het aantal cc's uiteindelijk qua maat bij de meeste meiden tegen valt. Tijdens het consult vond ik het dan ook erg belangrijk dat de borsten die ik graag wil ik ook ga krijgen, en volgens mij worden ze straks prachtig met 475cc :)!

Ga jullie in elk geval op de hoogte houden van mijn ervaringen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essay350cc: snap wel, nu ik wat langer op dit forum zit, de vraag waarom ik mijn bv. door haar laat uitvoeren. Net als de meiden die jij kent heb ik een goed gevoel bij haar. Maar toch fijn te lezen dat de meiden die je kent met Moojen-Zaal boobs tevreden zijn met prachtige boobs :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Lieve!

Ik mag 22 okt bij dr. Moojen. Tot op heden ook erg positief en belt netjes terug bij specifieke vragen.

Grappig, jouw profielfoto had ik ook opgeslagen als "mooi" en nu kom ik m ook tegen bij jou :-)

Jij krijgt 330 cc, weet je ook welke projectie?

Ik volg je hoor :-)

Groetjes,

TripleA

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Je mag zeker brutaal zijn hoor Essy77 :). Had me eerst voornamelijk ingelezen via "zorg" sites en overige sites waar kliniek ervaringen op staan. Tevens keek ik wel eens naar tv programma "een nieuw begin" waarbij de Velthuiskliniek de operaties uitvoerde. Op medische sites staat dr Moojen-Zaal goed aangeschreven vandaar dat ik bij haar een consult heb ingepland. Daarna via dit forum echter bijna geen meiden gezien die ook door haar zijn geholpen, vandaar dat ik mijn bericht poste. Dan komt toch wel beetje twijfel, maar heb een erg goed consult bij haar gehad en met de maat prothese die ik ga krijgen ben ik zeer blij. Wat ik voornamelijk hier op het forum lees is niet eens zozeer de ervaringen van de pc, maar meer dat het aantal cc's uiteindelijk qua maat bij de meeste meiden tegen valt. Tijdens het consult vond ik het dan ook erg belangrijk dat de borsten die ik graag wil ik ook ga krijgen, en volgens mij worden ze straks prachtig met 475cc :)!

Ga jullie in elk geval op de hoogte houden van mijn ervaringen! xx

Hoi hoi,

Ik ben super benieuwd hoe het je is bevallen bij dr moojen Zaal. Ik heb 21 dec mijn borstvergroting bij haar staan en ben nu al zenuwachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.