Ga naar inhoud

Kapsel/prothese verwijdering 12 augustus 2015 : BV 10 september 2015


Aanbevolen berichten

Ik heb na ernstige pijnklachten een kapsel- en protheseverwijdering gehad (een week geleden) van mijn kleine C-cup, die er al 25 jaar in zat. Als ik het resultaat had geweten had ik het ondanks pijnklachten nooit laten doen. Ben er zeer depressief van en het kost me al moeite om deze post te schrijven. Vind dat ze me beter geestelijk hadden moeten voorbereiden hoe lelijk het kan worden na zo'n operatie.

PC zegt dat hij nog nooit zulke erge kapsel en bloeding onder kapsel heeft gezien, blijkbaar is het daarom zo lelijk. PC zegt dat hij pas over 9 maanden wil gaan kijken en dan pas gaat zeggen wat en of er mogelijkheden zijn ter verbetering. Daar ook ruzie om gehad door de botte wijze van communiceren en niet willen antwoorden op mijn vragen.

Ik heb volgende week nu 2 afspraken bij andere chirurgen met de hoop dat zij mij meer hoop op een (liefst ook sneller) herstel kunnen geven.

Ik zoek eigenlijk iemand die het ook heeft meegemaakt en bij wie het ook zo lelijk was en die toch weer mooi is geworden na een lift en nieuwe protheses. De PC zegt dat hij daarvan geen voorbeelden heeft maar ze wel heeft geopereerd.

Wie kent iemand die weer mooi is geworden en binnen welke periode?

Ik las een bericht van Nonky die ook kapsel IV had en toch een prothesewissel gelijktijdig kreeg; ik snap niet waarom andere pC's dat wel doen en bij mij dat al van tevoren werd geweigerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb na ernstige pijnklachten een kapsel- en protheseverwijdering gehad (een week geleden) van mijn kleine C-cup, die er al 25 jaar in zat. Als ik het resultaat had geweten had ik het ondanks pijnklachten nooit laten doen. Ben er zeer depressief van en het kost me al moeite om deze post te schrijven. Vind dat ze me beter geestelijk hadden moeten voorbereiden hoe lelijk het kan worden na zo'n operatie.

PC zegt dat hij nog nooit zulke erge kapsel en bloeding onder kapsel heeft gezien, blijkbaar is het daarom zo lelijk. PC zegt dat hij pas over 9 maanden wil gaan kijken en dan pas gaat zeggen wat en of er mogelijkheden zijn ter verbetering. Daar ook ruzie om gehad door de botte wijze van communiceren en niet willen antwoorden op mijn vragen.

Ik heb volgende week nu 2 afspraken bij andere chirurgen met de hoop dat zij mij meer hoop op een (liefst ook sneller) herstel kunnen geven.

Ik zoek eigenlijk iemand die het ook heeft meegemaakt en bij wie het ook zo lelijk was en die toch weer mooi is geworden na een lift en nieuwe protheses. De PC zegt dat hij daarvan geen voorbeelden heeft maar ze wel heeft geopereerd.

Wie kent iemand die weer mooi is geworden en binnen welke periode?

Ik las een bericht van Nonky die ook kapsel IV had en toch een prothesewissel gelijktijdig kreeg; ik snap niet waarom andere pC's dat wel doen en bij mij dat al van tevoren werd geweigerd.

Hallo Water

Mijn eerste bv was in 1989, ik ben toen voor de zekerheid in 2003 op consult gegaan bij dr.Spelt in het SLAZ hij had het toen over kapselvorming waar ik totaal geen last of pijn van had.

Er was toen een wachtlijst van bijna 2 jaar,ik werd toen gebeld dat ik eerder geholpen kon worden door een nieuwe pc dr.Nio.

In 2004 heb ik mijn prothese wissel gehad dr.Nio constateerde een lekkende prothese en heeft alles schoongemaakt en 300 cc geplaatst.

Ik heb je foto's bekeken te erg voor woorden wat deze pc jouw hebt aangedaan. :81:

Ik wens je voor 10 september veel succes bij dr.Nio de pc met de gouden handjes :)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ank,

Bedankt voor je reactie. Dr. Nio vertelde mij al dat hij dit nooit een vrouw zou aandoen en altijd een complete wissel doet, zoals jij ook vertelt. Ik blijf het niet snappen van die andere pc, of Blecourt was bang voor de goede naam van Bergman ivm mogelijke complicaties (maar dan had hij me kunnen vertellen dat het wel kon bij een andere kliniek of ziekenhuis; maar ja dat scheelt daar dan weer een operatie=geld) of het was een pure geld-reden, nu was er een operatie met verwijdering en er moet ook een aparte hersteloperatie komen terwijl alles in 1 operatie veel goedkoper is; ik weet de reden niet en zal die wel nooit weten.

Ik ben heel erg blij dat ik dr. Nio door dit forum heb gevonden en vertrouw hem volledig (ook omdat hij ook echte reconstructies doet) maar ben heel nerveus en bang voor donderdag; ik zal moeten afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel, lees net je verhaal pas en zag je foto's net.. Ongelooflijk dat Blecourt zo een werk aflevert... Dat hij er een eigen mening op na houdt (ook wat betreft gebruik prothesen) dat wist ik. Ook in het verleden heb ik een slecht resultaat van hem gezien, waarbij een enorme ongelijkheid in borsten ontstond, maar ik dacht dat dat een foutje was.. Helaas heeft hij ook bij jou geen mooi werk geleverd,en idd... Hij had gewoon meteen een wissel kunnen doen. Dit doe je een vrouw niet aan, als het niet hoogst noodzakelijk is...

Nio gaat hier zeker weer iets moois van maken, wees maar niet bang :)

Heel veel succes donderdag!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Water,

Pff wat naar zeg dat de pc jou zo heeft weggestuurd en niet gelijk een wissel heeft gedaan terwijl dit schijnbaar wel kon.

Ben heel benieuwd hoe het er komt uit te zien! Nio levert topwerk af van wat ik gezien heb, dus gaat vast goed komen!

Heel veel succes donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Bestboobie en Lipgloss.

Ja, morgen is de dag. Ik ben extra nerveus omdat ik natuurlijk toch bang ben voor "complicaties" waarover Blecourt het had; hopelijk heeft Dr. Nio gelijk en is dat op te lossen met alleen maar wat antibiotica....Ik vertrouw wel echt op hem, heb nog geen slechte ervaring over hem kunnen vinden.

Ik kan nog niet geloven dat ik morgen weer "heel" word.. ik hoop het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal; ik heb een foto geplaatst van net na de operatie; ik ben er al heel erg blij mee; snap eigenlijk niet hoe Nio dit kon zonder een lift. Hij schijnt er ook lang over te hebben gedaan en ik heb ook drains (die aardig lopen). Ik vind mn borsten natuurlijk en dat is wat ik wilde want ik ben bijna 60. Ik ben weer heel.

Ik ben benieuwd of ze nog gaan veranderen. Wel veel pijn maar dat gaat wel weer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Ank,

Ja gaat gelukkig erg goed. Moet 6 weken sportbh dag en nacht aan maar voel me er ook "veilig" mee! Zonder bh voelt het nog heel raar aan, nog niet zo eigen. Maar ze zijn nog precies zo, misschien iets zachter. Hopelijk blijft alles zo!!

Ben Nio zo dankbaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.