Ga naar inhoud

Nancytjuh : 20 augustus 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Gast Nancytjuh

Aanbevolen berichten

Gast Nancytjuh

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik ben Nancy moeder van 3 kinderen en wil een borstvergroting ik heb nu cup B (althans denk ik?) en zou graag een grote C kleine D willen.

Over Dr. Nio lees ik goede reacties en ik wil binnenkort een consult bij hem inplannen.

Ik werk in een bakkerij (verkoopster) en het is dus geen zwaar werk.

Had nog wel een vraag aan jullie, hoe lang raden jullie aan om echt "vrij" in te plannen? Ik begrijp dat het herstel bij de 1 anders verloopt dan bij de ander, maar gemiddeld?

Liefs nancy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Nancy,

Op dr Nio is ook mijn keuze gevallen. Heb je inmiddels een consult gepland?

over het Algemeen staat voor onder de spier plaatsing 6 weken rust.. Als je in een bakkerij werkt en niet teveel lichamelijk werk verricht moet je vast al wel eerder aan de slag kunnen. Echter moet je wel naar je lichaam luisteren en dus misschien sowieso 4 weken vrij plannen?

Neem je vakantiedagen op of onbetaald verlof? En weet je werkgever al van iets?

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een B cup hebt is de kans vrij groot dat je boven de spier kan laten plaatsen,

Dan is 2 weken wel genoeg hoor.

Je mag dan ook weer auto rijden, dus dan mag je ook wel voorzichtig aan het werk gaan.

Bij parkkliniek zeiden ze me dat ik na een week alweer zou kunnen autorijden als ik stuurbekrachtiging heb.

Maar, hoe langer rust hoe beter. Dus als je 4 weken vrij kan nemen, zeker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst even een consult inplannen. het herstel is sowieso per persoon verschillend, eveneens als voor of achter de spier. als je je consult hebt gehad kun je vast een datum "reserveren" en dan vragen aan Nio wat hij adviseert, een aan de hand daarvan alles regelen.

Nio is een zeer goede keus trouwens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Nancytjuh

Hoi hoi,

Beetje late reactie ik kon mijn topic niet terug vinden ☺️

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb in totaal nog 7 weken vakantiedagen open staan.

Ik heb mijn werkgever tussen neus en lippen door wel al verteld dat ik graag een bv wil.

Verder heb ik as dinsdag gesprek bij de huisarts voor een verwijsbrief ik had hier begrepen uit een topic dat datwel wenselijk is of misschien wel echt nodig. De assistente wilde sowieso dat ik eerst een gesprek met de huisarts aan ging.

Ik moet sowieso wat voor mijn kids regelen de jongste is 10 maanden en moet dus nog getild worden, waarschijnlijk zijn er wel genoeg opa's en oma's en man die bij willen springen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Nou even een update: vanochtend gesprek gehad met de huisarts en verwijsbrief meegekregen.

Ik was net een half uur thuis en toen werd ik al gebeld door het ziekenhuis voor een intake gesprek.

As maandag heb ik al mijn intake!

Weet iemand een indicatie van de kosten eigenlijk? Of is het bij iedereen verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Nou mijn consult zit erop!

Wat een vriendelijke man zeg dr. Nio

Het worden anatomisch op de spier 500cc schrok er wel een beetje van hoeveel de cc's erin gingen. Had ook nog 600 cc gepast maar die vond ik te groot.

Mijn maat nu is 85B zijn er hier meiden die iets vergelijkbaars al hebben laten plaatsen? Ben wel heel nieuwsgierig weet dat het bij iedereen anders uitvalt maar dan heb ik er een beeld bij.

Nog wel een vraagje gaat deze operatie van je eigen risico af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn consult zit erop!

Wat een vriendelijke man zeg dr. Nio

Het worden anatomisch op de spier 500cc schrok er wel een beetje van hoeveel de cc's erin gingen. Had ook nog 600 cc gepast maar die vond ik te groot.

Mijn maat nu is 85B zijn er hier meiden die iets vergelijkbaars al hebben laten plaatsen? Ben wel heel nieuwsgierig weet dat het bij iedereen anders uitvalt maar dan heb ik er een beeld bij.

Nog wel een vraagje gaat deze operatie van je eigen risico af?

Heb al een datum gepland of ga nog bij meerdere pc op consult?

Struin het internet af op voor en na foto's.Hier kan je ook even kijken http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm.

De medicijnen die mee krijgt gaan waarschijnlijk van je eigen risico af.

Succes meis

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Hoi ank,

Thnx voor je reactie.

Nee ik Ga niet meer bij andere pc op consult ik ben geloof 6 jaar geleden in de Bergman kliniek geweest voor een consult.

Bij Nio had ik gelijk een goed gevoel en mijn gevoel klopt vaak wel.

Ik ga deze week op mijn werk regelen dat ik eind september vrij ben.

Dus dan word het eind september can't wait!

Hij zei dat ik 1 week echt niks kan doen dus dat moet ik ook regelen ivm kids daarna mocht ik al wat meer doen zei hij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Nancytjuh

20 augustus iets eerder dan gepland worden mijn zakjes gevuld :D

Ik heb 2 weken vrij genomen op mijn werk hoop dat dat voldoende is.

85% gevuld 500cc voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 augustus iets eerder dan gepland worden mijn zakjes gevuld :D

Ik heb 2 weken vrij genomen op mijn werk hoop dat dat voldoende is.

85% gevuld 500cc voor de spier

Hoi Nancy.

Ik zag een bericht bij het topic van feather fijn dat je contact hebt gehad bij dr.Nio

Maar ook dat je niet wist wat je BH maat was,je maten meten onder en boven de borst :1:

En heb je 85B dan zou je met 500cc volgens mij een sportbeha van 85E nodig hebben, wat heeft dr.Nio voor advies gegeven?

xx Ank

PS. hier geven ze een juist beeld van de maten http://www.bhmaat.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nancytjuh

Hoi Nancy.

Ik zag een bericht bij het topic van feather fijn dat je contact hebt gehad bij dr.Nio

Maar ook dat je niet wist wat je BH maat was,je maten meten onder en boven de borst :1:

En heb je 85B dan zou je met 500cc volgens mij een sportbeha van 85E nodig hebben, wat heeft dr.Nio voor advies gegeven?

xx Ank

PS. hier geven ze een juist beeld van de maten http://www.bhmaat.nl/

Hoi ank,

Bedankt voor je reactie!

Heb gelijk even gemeten en kom volgens de meting op een 85A uit, jeetje en ik maar denken dat ik een B cup had haha

Hij gaf als bh advies 80 C of 85D mee maar wat ik me dan bedacht mijn omvang onder word natuurlijk niet minder ik heb best een brede bouw dus die 80C klopt dan denk ik niet helemaal?

Nou ja ik moet het maar gewoon afwachten denk ik.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het was zo ver 6 uur ging de wekker en om 07:00 uu moesten we in Adam zijn.

Nog steeds waren de zenuwen er niet! Das gek al die stijd ernaar uit gekeken en dan gewoon niet kunnen laten doordringen dat het echt gaat gebeuren.

Onderweg een afslag gemist (omdat ik de weg beter wist dan vriendlief, niet dus!) dus we waren om 07:10 uur boven.

Bij de Bali vroegen ze gelijk of ik Nancy was en ik knikte.

We werden meteen naar een kamer gebracht en de verpleger kwam er half aangerend dat we eigenlijk 07:30 uur beneden al moesten zijn! Uhm oke? Snel alles uitkleden charmant pakje aan ondertussen werd mijn bloeddruk opgemeten, temp, en nog vragen gesteld.

Mijn vriend heeft nog in de haast 3 foto's kunnen nemen van de voor situatie daarna kwam dr Nio aftekenen. Zelfs daar geen foto van gemaakt want ik moest gelijk het bed in en naar beneden.

Beneden werd het infuus aangesloten, alles nogmaals gecontroleerd, bloeddruk etc,

Door naar de operatiekamer nog eigenlijk geen tijd om zenuwachtig te zijn, en besefte ook amper dat het echt ging gebeuren.

Nio en wat andere artsen gaven een hand.

Antibiotica werd in het infuus gespoten gevolgd door de narcose, drie x diep ademen in het zuurstofmasker en ik viel heerlijk! In slaap.

Ik werd wakker op de uitslaapkamer het eerste wat ik deed was mijn dekentje omhoog doen om te kijken, glimlach van oor tot oor wat was ik er (nu al!) blij mee!! En toen ik daar lag heb ik nog wel 6x gekeken ik voelde geen pijn, kreeg een raketje en daarna mocht ik alweer terug.

09:45 uu was ik alweer op mijn eugen kamer.

Lekker broodje gegeten, gedronken voelde me heel erg goed eigenlijk. Geen pijn.

Daarna appte ik Saskia van het forum hier en die kwam even langs ze was zelf om 10:45 uur aan de beurt ff gezellig gekletst.

Eerste instantie mocht ik om 17:00 uur naar huis daarna werd het 13:00 uur en nu mocht ik om 11:00 uur al weg!

07:00 uur in het ziekenhuis geopereerd en 11:00 uur weer lekker naar mijn eigen huisje.

Eenmaal thuis op het bankie gaan liggen, smiddags kwamen er nog vriendinnen langs hebben we buiten gezeten.

Ik heb verder geen pijnstilling meer ingenomen die dag alleen savonds voor het slapen gaan uit voorzorg 2 paracetamols.

De eerst nacht zit er nu op, ik ben een buikslaper dus op je rug liggen valt tegen om in slaap te komen maar al met al prima geslapen, nu wat meer spierpijn overal maar geen pijn!

Nou het is een aardig verslag nog geworden 😁

Meiden die nig allemaal moeten veel succes en het is zooooo leuk om ineens wakker te worden met dikke boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nancy

Ik was al op zoek na jou om je succes te wensen :1: wat een fijn verslag dat je geen pijn hebt houden zo :D

xx Ank

Das lief, thnx!

Zijn gister uit eten geweest vandaag lekker op het bankje niksen.. Dat valt me nog het meest tegen dat ik in huis niks mag doen, wil zo graag de stofzuiger er doorheen gooien hihi

Nou ja geduld is een schone zaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!!

Ik heb je titel even aangepast en je andere topic samen gevoegd zodat je alles samen heb.

Fijn herstel gewenst!

Top! dank je wel! Wist niet dat dat kon haha

Bedankt... Herstel verloopt tot nu toe heeeel voorspoedig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.