Ga naar inhoud

TessaDLCDP : 22 december 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dat klopt Tessa, ik ga maandag op tweede consult en ik wil zelf graag voor de 400 cc gaan. Alleen ik ben bang dat het te veel is. Ik ben 1.60 en 64 kilo.

Ik vind het zo spannend. Volgende week gaat me laatste week in na 3 maanden wachten. Ik heb er super veel zin in maar ik merk ook dat ik steeds meer zenuwe krijg nu....

Ik moest van te voren een borstonderzoek laten doen. Hebben jullie dit ook gehad? Want ik heb dit nooit eerder gehoord van iemand. En in het ziekenhuis hadden ze er ook nog nooit van gehoord.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor Saraa!

ja ik heb het vaker gehoord, ik heb een verwijsbriefje mee gekregen voor een borstonderzoek omdat ik vroeger een cyste heb gehad en hij wil dat alles schoon is

Het ziekenhuis accepteerde alleen geen briefje van de arts in belgie, moest ik eerst naar de huisarts.

is de arts bekend met het probleem zei de assistente toen ik belde. Uhh nee want ik heb geen probleem, ik ga mijn borsten laten vergroten. Hier te breed daar te kort, ik moest op consult komen zodat ik met hem kon bespreken etc. Onzin zeg.

ben ik er afgelopen week, ja moeilijk dit dat, verzekering.

oke ten eerste, het wordt niet vergoedt. Ten tweede ik laat een borstvergroting uitvoeren op eigen keuze en kosten, en als je moeilijk blijf doen ga ik wel naar een ander. Het is alleen maar een verwijzing voor een borstonderzoek jezus!

Ja de dag na het onderzoek kun je bij mij langskomen voor de uitslag en bespreken we hoe we verder gaan. Wablief? Ik zorg wel dat ik het via het ziekenhuis meekrijg, wat wil een huisarts in hemelsnaam zich ermee bemoeien? Pfff haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey tessa, ik heb jou toegevoegd omdat ik erg benieuwd ben naar jou uiteindelijke resultaat!!

Ik ben nieuw hier en neig ook erg naar verdonck en mijn voorsituatie lijkt wel een beetje op de jouwe.

Heb jij je al verdiept in het sporten voor de operatie? ik vroeg me af of het trainen van de borstspieren effect zal hebben op resultaat en pijn maar heb hier nog niet veel over kunnen vinden. ligt er denk ik ook wel aan of je voor of achter de spier plaats

groentjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week de echo laten maken bij een echobureau, de verwijzing van dr Verdonck was voldoende. Ik heb zelf de uitslag en foto's op dvd meegekregen. Wat een waste of time bij jou Tessa!

Nog 5,5 week wachten. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dank je wel meiden! Ik zit al lekker in een hotel 6 minuten van de kliniek af, vandaag heerlijk kerst inkopen gedaan in Antwerpenet mijn man en moeder, dus ideaal...de "gezonde" spanning begint te komen, ben zo bang voor de misselijkheid achteraf en het rillen haha sukkel, niet eens de rest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen eindelijk de 'grote' dag, succes !!

Ohhh ik zie dat jij ook door Verdonck bent geholpen, hoe gaat het? En met de pijn? Foto's zo onder verband ziet het er al mooi uit zeg ☺ hoeveel cc heb je genomen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik zie dat jij ook door Verdonck bent geholpen, hoe gaat het? En met de pijn? Foto's zo onder verband ziet het er al mooi uit zeg ☺ hoeveel cc heb je genomen? X

Ja idd, ik was vrijdag aan de beurt, samen met Tata en KurtCobain van het forum :) :)

Ik heb lang getwijfeld tussen 315cc en 295cc van motiva. Ben 2 dagen voor de ops nog eens gaan passen en uiteindelijk voor de 295cc gekozen. Bleek achteraf goede keuze, verdonck zei dat het al goed spande ;)

Nu met het verband heb ik totaal geen idee hoe groot ze zijn, hoop stiekem dat het los komt :) Is best lang, 2 weken wachten pffff.

Eén ding is zeker, met Verdonck ben je in goede handen. Je zal je zeker op je gemak voelen.

Met de pijn valt alles goed mee! Af en toe steken in de rechterborst. Goed je pijnmedicatie nemen en opvolgen.

Het voelt allemaal wel raar aan. Je weet niet wat normaal is en niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je het vraagt Bibi!

We hadden in Genk overnacht, de dag ervoor een ahopping dag antwerpen. Ik moest om 8 uur melden, dus zaten 6 minuten van se kliniek af. Ideaal!

Pinnen deed het niet, die stomme bank..maar snel overgemaakt. Naar mijn bedje toen alles in orde was, fotootje, vragenlijst en naar boven. Lieve verpleegsters en leuke anesthesist. Ik was zo weg. Nadat ik wakker werd begon in als een gek te rillen, au!!!

Dekentje gehad en terug naar de kamer om 10.15 uur, wat had ik een honger! 3 broodjes gehad, naar de wc en we mochten naar huis.

Om 1 uur thuis aangekomen, geinstalleerd op de bank..bezoek van mijn ouders gehad die lekker chinees hadden meegebracht!

de nacht in principe prima, om half 3 en 8 uur wakker geweest, ibuprofen en paracetamol genomen en om 10 uur eruit. Het voelt enorm stijf en zwaar, maar kan ik niet echt pijn noemen...hopen dat het zo blijft en niet erger wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

Morgen ben ik een week PO, mag niet klagen, vooral smorgens stijf, maar niet echt pijn gehad. Zo af en toe een pijntje maar thats it.

houdt me netjes aan de pijnstilling nog, bouw niet te snel af (ibuprofen en paracetamol)

Nu is mijn verband aan het omkrullen en drukt op de littekens en op mijn rug en doet zeer, dus ga van de week even bellen met de PC.

hoe hebben jullie de maat sportbh gemeten? Ik ga deze alvast aanschaffen, zodat ik hem heb liggen zodra ik hem af mag.

ik laat de draadjes bij de huisarts knippen, vanwege de afstand, maar meer omdat ik echt niet van mijn werk wegkan voor zolang volgende week.

ik begin maandag weer, mijn leidinggevende heeft een andere functie en ben verantwoordelijk gemaakt voor mijn afdeling, dus kan echt niet. Maar goed, ik stuur gewoon foto's naar Verdonck en bel wanneer ik op na controle moet.

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 13 dagen PO en weer voor het eerst aan het werk (administratief) gaat prima, collega's helpen goed en lief mee.

Eigenlijk totaal geen pijn meer, alleen mijn linkerborst is zo gevoelig (de kant waar je met je arm langs schuurt als je wat doet) vergeleken met rechts (ben linkshandig, kan het hiermee te maken hebben?) En heb met veel wandelen een beetje druk/klemmend gevoel aan de binnenkant van de linkerborst/onderkant. Is dit normaal?

Sta nu ook op mijn rechterborst onder de witte bultjes, lijkt me zweet bultjes?

Sorry, maak me misschien veel te druk, heb eigenlijk geen pijn gehad en nu ik die drukkende/klemming voel raak ik een beetje in paniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.