Ga naar inhoud

TessaDLCDP : 22 december 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Tessa, 27 jaar oud en getrouwd.
Ik roep al jaren dat ik een BV wil, gezien ik enorm ben afgevallen en helaas niet gezegend ben met een grote borstpartij.

Ik en mijn man sporten veel en zijn veel bezig met ons lichaam, en heb ik dus nu echt de knoop doorgehakt het te gaan doen!

Mijn keuze is na veel nalezen gevallen op de wellness kliniek in Genk, hebben mensen eevaring met deze kliniek?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de welnesskliniek overweegt, is het zeker ook eens de moeite om te horen bij de Belgian Breast Clinic. Dit is de privékliniek van Dr. Verdonck (werkt ook in de wellness) en de prijzen zijn hetzelfde. Hij doet consultaties bij zijn thuis in Tessenderlo en de operatie zelf gebeurt in Heusden(Zolder).

Ik ben zelf door hem geopereerd en ben heel tevreden over hem, de kliniek, maar zeker ook over zijn assistente Stéphanie (waar je met al je vragen bij terecht kan). Veel succes met het maken van een keuze! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!! daar zal ik zeker eens naar kijken!

halverwege September heb ik vakantie en wil ik langs voor een consult, met als planning tegen de kerst geopereerd te worden (Dit ivm met mijn werk, ik moet zelf 1 week nemen en krjg 1 week van de baas)

ik doe administratief werk zonder tillen etc dus dit zou te doen moeten zijn toch?

zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden? moet ik een BH aanschaffen of zit dit erbij? etc.

wij hebben 3 Grote duitse herders en we hebben al afgesproken dat ik die de eerste 4 weken zoiezo vermijdt met uitlaten etc voor gevaar voor springen, en mijn moeder helpt in het huishouden/met douchen als het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook twee herders en je wilt echt niet dat ze tegen je aan springen na de operatie idd, dus heel verstandig dat je iets regelt. Ook aan de riem uitlaten is geen optie de eerste weken, want er hoeft er maar eentje te trekken en dan ben je niet blij! Maar dat voel je vanzelf wel. Je wilt het niet eens ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!!

Klopt inderdaad Alpha, maar ik hoef ze gelukkig niet aan de riem uit te laten, ik woon aan een losloop gebied ☺

Ooh ik ben benieuwd Shaan2!! Ik ga je zeker volgen.

Hoeveel CC neem je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor 330cc, nu hopen dat ik de juiste keuze heb gemaakt! Volgens verdonck wel naar de grote kant maar heb liever te groot als te klein naar mijn gevoel! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha klopt! Ik hkor van andere dames (sportgroepje) die bij de wellnesskliniek zijn geweest dat de prothese die je past groter lijkt dan het echte resultaat, en dat je beter net iets meer kan nemen amders krijg je er geheid spijt van! Spannend hoor, heel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben ik al helemaal blij dat ik voor deze maat ben gegaan! Groter wou hij echt niet doen bij mij dit was zijn maximum.. Maar dan hoef ik er niet meer over te piekeren (de maat toch) nu nog hopen dat ze beide even groot zijn en niet ongelijk hangen :P bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal!

zoals jullie weten ben ik redelijk nieuw, en heb ik een aantal vraagjes over de BV.

17 September heb ik een Consult bij Dhr. Verdonck in de Wellness kliniek in Belgie.

ik ben aan het kijken voor vrije dagen ik neem 2 weken vrij en ga daarna weer werken, doe administratief werk dus dat moet goed komen.

ik heb per mail contact gehad met de kliniek, ik zou 15 December geholpen kunnen worden op 21 December.

ik weet niet of ik de 15e ga redden ivm vakantie dagen, dus wil het op de 21e houden. nu willen mijn ouders uit eten met kerst, dit moet toch kunnen??

ook ben ik alvast aan het rondkijken voor een BH voor na de operatie, zal ik die in de kliniek kopen? en zo'n band, krijg je die mee??

en dan nog een vraag voor de vrouwen, ik ben 1.56 Groot (Klein dus! haha) en ben best flink gebouwd zeg maar, ik heb flinke heupen en een goed onderstel. ik heb altijd een flinke C gehad, nu is het nog net een A.

uiteraard moet ik het consult nog afwachten, maar ik zag zelf te denken aan zo'n 400/450 CC.

wat hadden jullie hiervoor en wat hebben jullie nu? hebben jullie misschien foto's?

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessa,

Meestal krijg je een BH en een band mee van de kliniek maar ik zou het voor de zekerheid nog even op het consult vragen.

Ik denk dat je na 4 dagen best uit eten kunt maar dat verschilt per persoon.

Hoeveel cc daar kan je alleen maar in overleg met je PC achter komen want dat heeft alles te maken met je lichaamsbouw, hoeveel ruimte je hebt en wat je precies wilt. Er zijn ook heel veel verschillende protheses; moderate profile, high profile etc.

Ik heb zelf bijvoorbeeld een brede borstkas (80cm) dus de diameter van de prothese moet niet te smal zijn en ik wil niet te grote vooruitstekende borsten dus de projectie moet niet teveel mm zijn. Ik kom uit op 250 of 275 cc moderate profile, dus de cc's zitten vooral in de breedte en minder naar voren. Ik heb hier geen foto's maar op internet kan je met googelen heel veel voor en na foto's kijken van allerlei verschillende maten. Handig ook om wat voorbeeldjes uit te printen en mee te nemen naar je consult.

Ik zou al je vragen opschrijven zodat je bij het consult alles kan vragen.

Kan je trouwens niet alvast ergens anders eerder een consult krijgen? Dan kun je wat vergelijken en kun je alvast wat antwoorden op je vragen krijgen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sarax!

thanks voor je reactie!

ik kan helaas niet eerder voor een consult, ivm vakantiedagen. ik zou in eerste instantie een week vrij krijgen van de werkgever en zelf 1 week nemen bij mijn BV, maar van hogere hand hebben ze gezegd dat niet te geven ivm dat ik ervoor kies "Ziek" te zijn.

ik ben juist heel eerlijk en open op mijn werk geweest, hiermee vragen ze van mensen erover te liegen en zich ziek te melden?

ik kom dan 3 dagen te kort die ik van 2016 al moet nemen, dus dan heb ik volgend jaar niks meer.

ik heb al naar wat voorbeeldjes gekeken inderdaad, die zal ik zeker meenemen naar het consult! en ik zal al mijn vragen opschrijven.

waar wordt je geopereerd en wanneer? spannend hoor! ik kan niet meer wachten, maar goed ik ga in September nog 2 1/2 week met vakantie en ben dus pas begin Oktober terug, dan schiet het wel op hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Meiden!

Vandaag mijn consult gehas bij de Wellnesskliniek in Genk bij Dr. Verdonck, keuze gemaakt 425 CC dual plane!

Ohh wat ben ik blij, nu duurt het nog zolang! Hahaha

Hele vriendelijke fijne man,ook mijn partner kon genoeg vragen stellen en hij legde het goed uit.

helaas mocht ik geen foto maken van de passessie, ze blijken een keer een klacht/aanvaring te hebben gehad met iemand die de foto's op facebook had gezet, dus hadden ze liever niet wat ik goed begrijp..

Dus nu aftellen!!

Meer dames ervaring met hem of de hoeveelheid Cc's???

Het worden trouwens ronde monobloc's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Tessa, ook ik word door dr Verdonck geopereerd ( wissel ) maar dan 17 december in zijn kliniek. Het aantal cc weet ik nog niet want ik moest eerst weten welke protheses er nu in zitten en de profile. Woensdag weer terug om de maat te bepalen. Hoe ben jij op het aantal cc gekomen? Of heet de dr dat geadviseerd? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bibi, sorry zie je berichtje nu pas!

in overleg met Verdonck, ik moest aangeven met protheses wat ik mooi vond en graag wilde, gepast en zo samen tot 425 cc gekomen.

Ik zei dat als ik het doe het goed doe en iets wil van Bam! Dus hij, okee jij wilt dus bammers? Hahaha

Succes en laat je me weten waar je op uit komt? Ik kan echt niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaring met hem en de aantal cc's!

wat is je voorsituatie? ik ben inmiddels 8 maanden PO (gisteren) en ben nog steeds erg te spreken over mijn boobs!

vond het contact vlak na de operatie enorm fijn, en ondanks dat mijn hechting afstootte (waardoor het wondje niet dicht ging) heeft hij me toen nog gratis de hechting verwijderd, alles ontsmet & een nieuwe hechting gezet..

(ik had eigenlijk verwacht dat dit voor mijn eigen kostten zou zijn aangezien hun er niks aan kunnen doen dat mijn lichaam die hechting afstootte, maar was hier dus aangenaam verrast door!)

Vind dr Verdonck echt een enorm fijne arts en mijn littekentjes zijn zo mini (nog geen 2cm lang waar hij een implantaat van 12,5 cm doorheen heeft gepropt?!) en ondanks een extra hechting verdwijnen ze langzamerhand heel mooi :)

Oh hey! en heel toevallig heet ik ook nog Tessa hahah!

Anders mag je me wel een vv sturen als je mijn voorsituatie wilt zien en hoe mijn borsten veranderd zijn de afgelopen maanden.. vind dat je het verschil wel redelijk goed kunt zien :)

waarom kiest hij bij jou trouwens voor DP?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is wel heel erg spannend boogschutter! Ik ben benieuwd naar je resultaat!

Wat fijn om te horen loveut! Ik ben zeer te spreken over hem tot nu toe, ik kan niet wachten hihi!

Wat een goede service zeg, je zou inderdaad verwachten dat dat voor eigen rekening is, fijn hoor!

mijn man was mee naar her consult en die had een aantal vragen (zich natuurlijk nier zo goes ingelezen als mij) en dokter Verdonck nam de tijd voor hem om alles uit te tekenen op papier haha! Super lief!

Hij heeft voor dual plane gekozen omdat dit bij mij mooier uitkomt, hij vroeg of ik daar problemen mee had maar nee hoor! Ook omdat ik heel fanatiek krachttraining doe was dit de beste oplossing zei hij, en de resultaten van de meidrn met dual plane zien er prachtig uit dys prima!

Je krijgt van mij een vriendschapsverzoek, voorsituatie zet ik er snel op (even laten maken haha) maar is van een grote C naar een A gegaan door het sporten

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saraa, mij is door meerdere meiden aangeraden als je twijfelt om iets meer te nemen, gewoon te doen. De meesten hebben achteraf spijt het niet gedaan te hebben spannend hoor!!

Wat leuk te horen Bibi, ik ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.