Ga naar inhoud

Deuk linkerborst?


xxbvmxx

Aanbevolen berichten

  • 7 months later...

Hoi!

 

ik ben nieuw in de forum en las jouw probleem, is deze inmiddels opgelost? Ik ben 2 weken geleden geopereerd, protheses zijn gewisseld na 15 jaar vanwege kapselvorming. Linke borst had ook een deuk. Nu met de nieuwe proteses 320, 410 M M  type van Natrelle merk ik nu al een soortelijk deukje in diezelde borst.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
2 uur geleden zei Zwarte panter:

@Nathalie*, hoe is het ? En is er nig steeds sprakd van een deuk of is dit weggetroken?

 

xx zp

Nee zit er af en toe nog.. maar niet altijd, dus ben nu in de gaten aan 't houden of het komt als ik me veel inspan... wel echt jammer als dat terug blijft komen want ben zo blij met m'n borsten maar als die deuk er zit vind ik het echt minder mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet echt zien waar precies het ziet? Ik was benieuwd of het zoiets was al de deuk die ik nu ervaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet echt zien waar precies het ziet? Ik was benieuwd of het zoiets was al de deuk die ik nu ervaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.