Jump to content

Deuk linkerborst?

xxbvmxx

Recommended Posts

Foto staat in me galerij , iemand ervaring hiermee of het wegtrekt?

het is alleen bij me linkerborst en zit er sinds een week en nu 4 weken po

• 7 months later...

Hoi!

ik ben nieuw in de forum en las jouw probleem, is deze inmiddels opgelost? Ik ben 2 weken geleden geopereerd, protheses zijn gewisseld na 15 jaar vanwege kapselvorming. Linke borst had ook een deuk. Nu met de nieuwe proteses 320, 410 M M  type van Natrelle merk ik nu al een soortelijk deukje in diezelde borst.... 

Ik nu 3 weken po en ook een deukje boven in m'n rechterborst. En ook ik maak me zorgen waarom dit is.. en hoe dat komt...:(

• 4 weeks later...
2 uur geleden zei Zwarte panter:

@Nathalie*, hoe is het ? En is er nig steeds sprakd van een deuk of is dit weggetroken?

xx zp

Nee zit er af en toe nog.. maar niet altijd, dus ben nu in de gaten aan 't houden of het komt als ik me veel inspan... wel echt jammer als dat terug blijft komen want ben zo blij met m'n borsten maar als die deuk er zit vind ik het echt minder mooi

Ik kan niet echt zien waar precies het ziet? Ik was benieuwd of het zoiets was al de deuk die ik nu ervaar...

Ik kan niet echt zien waar precies het ziet? Ik was benieuwd of het zoiets was al de deuk die ik nu ervaar...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.