Ga naar inhoud

shaan2 : 24 augustus 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

6 weken na de operatie kon ik net gelijk jullie natuurlijk niet wachten om een nieuwe bh te kopen! Omdat ze nog konden veranderen koos ik voor een simpele bh uit de Hunkemöller. Maat 75E , ondertussen ben ik 5 maanden po en word het tijd om de collectie uit te breiden aangezien ze nu niet meer echt zullen veranderen.

Ik ben zo een persoon die graag veel bh's heeft inplaats enkele dure :) maar overal waar ik al ben gaan passen was het hopeloos.. Een D cup was te klein, een E cup te groot.

Ik ben maar een smalle qua omtrek wat het gewoon zoo moeilijk maakt.. Ik zou qua omtrek zeker een 70 moeten hebben, en heb mijn bh ook gewoon graag strak rond mij maar een bh zoeken in maat 70E die ook nog eens goed zit.. Hopeloos gewoon :D

Waar kopen jullie bh's ? Iemand nog tips of tricks om er eentje te vinden die mij gegoten zit? Iets wat ervoor zorgt dat mijn bh vaster rond mijn rug zit wat ik nog niet ken ofzo :D

Ben benieuwd waar jullie je aankopen doen of jullie tips :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gemerkt dat bij mij in het dorp veel grotere maten zijn te vinden dan in hartje stad (gewoon Hunkemoller). Ligt er misschien aan dat in een stad veel studenten wonen, kleinere tieten? Dorp, veel oude mensen, grote tieten? :')

Geen idee, maar miss een tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je er 1 vinden waarvan de cups helemaal goed zitten maar de omtrek te wijd, dan kun je m laten innemen bij sommige lingeriezaken of kleermaker, of handige oma. Ik had een Marlies Dekker bh die was uitgerekt maar verder nog mooi was. Toen heeft de lingeriezaak m weer ingenomen naar de gewenste (in dit geval oorspronkelijke) omtrek (was 5 cm te groot geworden).

Misschien ook een tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is 65 omtrek misschien een idee? Dan dus 65F, maar dat zal helemaal lastig te vinden zijn....70E heeft Livera ook wel eea niet te duur. Weet natuurlijk niet of dat goed zit bij je. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal mijn bh's (70E/F) bij de Hünkemoller en Primark. Soms pas ik er een stuk of 10 en past er maar 1. Soms pas ik er 3 en zitten ze allemaal goed. 
Ik ga altijd voor voorgevormde bh's, meestal plunge of balcony. En dan de varianten die niet al te stijf zijn qua stof.

Let er op dat als je past, je qua omtrek op het buitenste haakje zit. Bh's rekken altijd uit. En pas je schouderbandjes ook aan bij het passen. Vaak zitten die of megakort, of megalang. Even aanpassen en bh's zitten meteen beter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.