Ga naar inhoud

shaan2 : 24 augustus 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Maandag is het voor mij eindelijk zover na mijn vorige teleurstelling van voorbije maandag.

Ik onderga een borstvergroting bij Dr. Verdonck, 330 cc monobloc achter de spier.. Nu heb ik een kleine 75a

Maar plots ben ik beginnen twijfelen over de maat als dit niet te groot gaat zijn.. Ben 1.84 en weeg ongeveer 61 kg. 17 augustus was ik normaal aan de beurt maar tijdens het aftekenen merkten verdonck op dat mijn huid wat rood was aan 1 kant op de plaats waar hij zou snijden, vandaar de uitstel met een week zodat er geen groter risico op infectie zou zijn. Enorme teleurstelling toen :)

Maar tijdens het aftekenen vroeg hij me of ik de maat nog steeds wou waar ik ja op antwoorde en hij tegen de verplegsteer zei: ze wil nog steeds graag enorm groot. Ben toen echt beginnen twijfelen of dit wel de juiste keuze is! Er was tijdens consultatie gezegd dat ik met de 330 cc op een grote C kleine D ging uitkomen.. Wat me oke leek aangezien ik zo groot ben?

HELP :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het zeker niet te groot is !

Je went er heel snel aan en neem liever te groot dan te klein

Ik ben zelf 1.67 en weeg 55 heb 375 cc

En nu een D cup en vind ze soms nog te klein maar wel goed in verhouding met rest van me lichaam dus meeega groot zoals hun zeggen zal wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat te groot is hoor, je bent best lang! Ik ben 1.68 en weeg 54 KG en ik heb 375cc gekregen net als xxbvmxx. Ik twijfelde tussen 375 en 400 maar was ook bang dat het te groot was. Ik ben erg blij met het resultaat maar als ik het overnieuw kon doen was ik absoluut voor 400 gegaan, misschien wel 425.

Ik zou niet te bang worden dat het te groot is, je went zo ontzettend snel. Ik kan me nu, na 4 weken, al helemaal niet meer voorstellen dat het zo was als ik foto's bekijk van voor de bv.

En btw, echt een mega rare opmerking van je verpleegster. Niets van aantrekken hoor, je hebt niet voor niks voor 330 gekozen. het gaat je vast heel mooi staan! Het is heel moeilijk in te schatten hoe het gaat worden strakt, maar ze zeggen dat 150cc ongeveer 1 cupmaat is dus dan ga jij met je 330 dan ongeveer 2 cupmaten omhoog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties, is voor mij alweer een grote geruststelling!

Denk dat ik inderdaad gewoon bij mijn eerste gedachte moet blijven! Zal op het begin zowiezo wennen zijn, welke maat het ook is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shaan2 ik wens u veel succes

Ik ben de 17de augustus ook Door dr verdonck geopereerd ik had er voor een 75aa cup en heb 350cc gekregen ik ben 1,72 en weeg 63 kilo

Ik weet ook niet echt welke maat dat ik heb nu dat is even afwachten dag moet verveeld zijn voor u dat het uitgesteld morgen zal het wel zeker Door gaan veel succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik zit nu aan dag 4 van mijn bv. De pijn begint goed af te nemen moet ik zeggen. Spierpijn is zogoed als weg en kan mijn armen stilaan weer gebruiken.

Alleen rechtkomen lukt wel nog steeds niet.

Sinds gisterenavond kreeg ik enorm jeuk aan mijn borsten. Is dit normaal? Of is dit een allergische reactie op het verband misschien..

Ik hoop op snelle reacties want oef dit is iets storend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk is normaal voorkomend iets.

Mijn tip: bestel via je huisarts "lidocaïne".. ( niet goedkoop, maar werkt perfect) Dit is een verdovende zalf, kun je gerust erop smeren .. behalve dan op de wond zelf!

Het werkt echt goed. Jeuk kan wel een tijdje aanhouden. Erg vervelend, en je moet niet gaan krabben.

Dus je kunt het gewoon dunnetjes er op smeren en ook langs de rand van de bh band. Daar striemt het meestal. Kijk alleen uit bij het litteken. Daar moet je dus vanaf blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeuk is normaal voorkomend iets.

Mijn tip: bestel via je huisarts "lidocaïne".. ( niet goedkoop, maar werkt perfect) Dit is een verdovende zalf, kun je gerust erop smeren .. behalve dan op de wond zelf!

Het werkt echt goed. Jeuk kan wel een tijdje aanhouden. Erg vervelend, en je moet niet gaan krabben.

Dus je kunt het gewoon dunnetjes er op smeren en ook langs de rand van de bh band. Daar striemt het meestal. Kijk alleen uit bij het litteken. Daar moet je dus vanaf blijven.

Ah dat had ik echt moeten hebben toen, de eerste weken had ik zo'n jeuk. Huid rekte op en vervelde helemaal namelijk en dat jeukte als een tierelierrrr. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben ook afgelopen maandag geholpen door verdonck ook 330 cc

Ik heb ook vreselijke jeuk van het verband denk ik want ik heb jeuk op m'n rug maar ook op m'n borsten

Ook heb ik al jeuk onder m'n borsten gehad ( wondje?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook op mijn borsten rug onder m'n borsten overal rond dat verband zeg maar! Maar ok dan ben ik niet alleen..

Dacht al dat ik allergisch was voor het verband maar is dus niet zo dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu we er juist op de short over bezig waren vraag ik het mij af:

Waarom moet je bij sommige chirurgen de komende 2 weken een Drukverband dragen na de operatie en bij andere helemaal niets op een compresje op de plaats van hechting na?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ben vorige week maandag geopereerd. Nu zat er een verband rond die ik moet dragen tot volgende week maandag. Vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan en dacht ik het toch maar eens even opzij te schuiven

Had dit misschien beter niet gedaan.. Hoeveel te langer ik kijk hoe harder de teleurstelling is. De grootte kan ik mee leven, wel kleiner dan wat ik in mijn hoofd had. Dat ze hard zijn weet ik dat nog gaat afnemen maar tijd nodig heeft.

Maar als ik kijk heb ik het gevoel dat 1 borst naar buiten toe richt en de andere gewoon mooi is.. Als ik een foto maak heb ik het gevoel dat ze enorm ongelijk zijn.. Ben zo teleurgesteld, maandag wel op controle maar toch.. In mijn ogen gaat er geen wereldwonder gebeuren dat ze toch iets meer gelijk zouden zijn..

Vind het ook van de zijkant bekeken zo puntig..

Op het moment zoveel emoties omdat ik niet weet of ik blij moet zijn of teleurgesteld. Of te snel wil dat het perfect is.. Weet ook dat ik nog maar 10 dagen verder ben.. Hm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren ze doordat verband denk ik dat het komt ook wat puntig vanaf de zijkant

Sinds ik nu sportbh draag vind ik het al zoveel minder

Zie mijn foto's in m'n galerij

Komt vast wel goed geef het de tijd

M'n pb box staat voor je open

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het wat tijd, dat komt wel weer goed. Ben nu bijna 7 weken PO en ze veranderen nog bijna dagelijks.

Toen mijn verband er net af was, 'keken' ze echt elk naar een andere kant. Dat is nu al helemaal veranderd.

Ze zijn ook veel minder puntig geworden, staan veel minder hoog, veel minder bolling, kortom, serieus veranderd tegenover de eerste keer dat ik ze zag.

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 3 weken ver, vind ze nog steeds te klein en zijn ook nog wel ongelijk. Maar ben toch al wat gelukkiger dan toen ik dit neerschreef..

Hoop dat een mooie bh ze goed hoog kan pushen zodat ze veel groter tonen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.