Melissa1990 Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Hoi hoi, ik zal me even voorstellen. Ik ben 24 jaar, moeder van 3 heerlijke kinderen. Door de 3 zwangerschappen en borstvoedingen was er van m'n stevige a-cup echt helemaal niets meer over. Tevreden met m'n boezem ben ik nooit echt geweest, zo heb ik heb afgelopen donderdag dus toch borstvergroting gedaan via mediconsult door dokter koeijers. Samen zijn we uitgekomen op anatomische protheses van 330cc dual plane geplaatst. Nu 6 dagen later voel ik me prima en ben echt super blij met het resultaat, ik heb boobs!! Maar eigenlijk direct na de operatie begon m'n linkerborst bovenop en aan de zijkant ( van m'n oksel) flink te zwellen. De vk die me hielp met aankleden zei dat het volstrekt normaal was, vocht, dit zou geleidelijk weer weg trekken. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat deze zwelling er nog steeds zit en ik m'n arm ook niet zonder dit te voelen langs m'n lichaam kan laten hangen. Ik heb niet echt pijn het is vooral een irritant aanwezig gevoel.. Dit terwijl in m'n rechter borst totaal geen klachten zijn ( geweest) of zo. Verder heb ik ook totaal geen pijn of last gehad. Alleen links dus beperkt, dik en een irritant aanwezig gevoel! In mijn omgeving is niemand met ervaring of iets dergelijks dus hoop dat jullie meekunnen vertellen of dit normaal is en/of wanneer deze zwelling zou moeten gaan afnemen? (Sorry ik ben ook nog ns heel slecht in electronica)
Liesje1 Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 He hoi!Dit heb ik ook aan mijn linker borst. Tenminste, als ik je zo hoor lijkt het overeen te komen. Nu 21 po en nog steeds gezwollen. Wel ietsje minder maar indd met armen naast lichaam komt de linker arm er veel meer tegenaan dan aan de rechterkant.Toen ik op de 1e controle was werd me verteld dat dit vocht en oud bloed is dat er vanzelf uit.moet gaan. Je mag me wel toevoegen en mijn foto's bekijken? Misschien zie je iets van vergelijkenis
Melissa1990 Posted August 19, 2015 Author Posted August 19, 2015 He bedankt voor je snelle reactie, gelijk een stuk geruste erop! Ik ben totaal onervaren wat betreft forums enzo "schaam" hihi ik ga je proberen tie te voegen! Het is echt zo irritant gevoel omdat get echt alleen links is en rechts eigenlijk prachtig is!
Debbstarr Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Ik heb een borstverkleining gehad vorige week en heb precies hetzelfde! Heb dan helaas wel veel pijn en aan de rechterkant zit ook een kleine zwelling maar linkerkant is veel meer. Dus denk dat het wel normaal is!
Liesje1 Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Ken het gevoel, baal ook behoorlijk dat ie zo dik blijft en maak me soms wel eens zorgen of het vocht nu niet eens weg moet zijn. Of in ieder geval wat sneller wegtrekken. Mijn naam ff aanklikken, toevoegen als vriend en dan kun je mijn galerij bekijken. Vandaag toevallig met foto's van gisteren toegevoegd.
Melissa1990 Posted August 19, 2015 Author Posted August 19, 2015 Het is gelukt (haha trots op mezelf) mooie boobs! jaa ik heb idd dus precies die vorm bovenop.. Hopelijk trekt het dus uiteindelijk netjes weg. Het is voor mij natuurlijk pas 6 dagen geleden sinds de operatie! Dankjewel in elk geval. Hopp dat het bij jou ook gauw goed komt!@t debbstarr.. Ik ben overtuigd! Dankjewel voor je reactie, wat vervelend dat je pijn hebt aan beide kanten, nog vervelender! pribeer het goed te onderdrukken met pijnstillers.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.