Ga naar inhoud

resultaten


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben hier net nieuw en probeer mij wat te orrienteren. Wat mij opvalt bij de resultaten is dat sommigen er echt mooi en vrij natuurlijk uit zien, en dat anderen echt ballonnetjes hebben of rare vormen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit enorme verschil mogelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft o.a. te maken met de wens van degene die geopereerd is: sommigen willen een natuurlijke vorm, en anderen weer juist niet.

Er zijn trouwens ook verschillende vormen prothesen, ronde en druppelvormige. Maar ook met ronde prothesen kan een mooie natuurlijke vorm gecreëerd worden hoor.

Soms ook worden de prothesen niet goed geplaatst. Dan zitten ze te hoog, of te laag, of ongelijk of anderszins niet goed. Dan krijg je ook geen wenselijke vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de prothese zijn te groot voor het lichaam, zijn boven of onder de spier geplaatst. Je hebt behalve rond en druppel ook nog verschillende projecties krijgen, BV de bolling wat meer boven op of juist een plattere prothese etc etc.

Je moet gewoon kijken naar foto's die je mooi vindt en welke prothese zij hebben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat Fleurtje zegt. Sommige foto's hier op de site zijn gemaakt vlak na de operatie. Dan staat de huid erg strak en zitten de protheses nog niet op de juiste plek (deze zakken in de eerste 6 weken omlaag). Misschien vind jij het daarom ballonnetjes lijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.