Ga naar inhoud

Ervaring met verkleving?


Happy(._.)

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met verkleving ?

Geregeld heb ik last van stekende pijn onder aan men borst.

Volgens de pc had ik een gekneusde rib. Ik was een aantal weken daarvoor wel van de trap gevallen maar de pijn kwam pas vele later.

Volgens de kinesiste is het een verkleving. En lag het helemaal niet aan een gekneusde rib.Het is steeds bij de rechter borst die ook iets hoger zit. En harder aanvoeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mijn moeder heeft veel last van verklevingen heeft borst verkleiningen laten doen is meerdere malen geopereerd aan hernia verklevingen zijn gaan groeien zowel bij haar wervels in rug zijn als ware als lange draadjes om wervels gaan groeien ook bij litteken bij haar borst van binnen uit.

Voor mensen die vroegen wat verklevingen zijn

verklevingen zijn eigenlijk wild vlees wat inplaats van buiten groeit aan binnen in je lichaam groeit.

Ik heb aan pc gevraagd of dit erfelijk is aangezien ik borst vergroting krijg en ik nog nooit onder het mes ben geweest gelukkig is dit niet erfelijk helaas heb ik me boobs niet van me moeder geworven

hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mensen die vroegen wat verklevingen zijn

verklevingen zijn eigenlijk wild vlees wat inplaats van buiten groeit aan binnen in je lichaam groeit.

Ik vroeg me vooral af welk weefsel de verklevingen vertoonde :)

Kan namelijk bij littekenweefsel, maar ook bij je eigen borstweefsel, zover ik weet. Dit lijkt me verschil te geven bij de behandeling, vandaar mijn vraag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.