Jump to content

help Cohesive 1 , 2,3 mentor

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij vertellen wat verschil in van mentor prothese Cohesive 1 of 2 of 3

Ik krijg Cohesive 1 maar wat is het verschil met 2 ze hebben mij nooit over 2 verteld

word 5 september geopereerd

groetjes chris

Posted

2 is wat minder zacht als 1,maar hierdoor heb je nog minder kans op rimpels ik heb 2 namelijk en 3 is meestal voor druppelvorming

Posted

Ik wil geen rimpels hahaha dus met 2 heb je minder kans op rimpels

Posted

1 is inderdaad de zachtste. 2 is iets steviger en 3 is nog wat vaster van vorm waardoor deze voor de anatomische wordt gebruikt.

1 en 2 hebben allebei voor en nadelen.

1 is zachter en beweegt meer mee als je bijvoorbeeld bukt, op je zij of op je rug gaat liggen. Als het goed is voelen ze ook wat zachter. Maar je kunt hierdoor wel sneller wat rimpels krijgen. Als je ze dual plane of achter de spier krijgt dan is die kans weer veel kleiner!

2 is iets steviger en zal iets minder meebewegen. Heb wel wat vaker gelezen dat ze wat rechtop blijven staan als je bijvoorbeeld op je rug gaat liggen.

De kans op rimpels is weer iets kleiner dan bij 1. Maar heb wel eens gelezen bij 2 meiden hier dat zij kleine deukjes hadden.

Je kan bij alledrie de cohesieve vormen rimpels krijgen. Maar dit hoeft niet zo te zijn. Vaak lees je ook dat dames de rimpels wel kunnen voelen maar niet kunnen zien.

Als je er nog vragen over hebt en de optie van cohesieve 2 wilt overwegen, zou ik gewoon nog even contact opnemen met je pc :)

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.