Ga naar inhoud

BV over 3 dagen. mogen plastic piercings ?


Its me

Aanbevolen berichten

Hallo,

Aanstaande vrijdag is het dan zo ver. Ben al behoorlijk nerveus en nek en schouders zitten compleet vast . GRRRRR.

Gelukkig heeft mijn masseur me vandaag iets van de pijn kunnen verlossen.

Ik weet dat je geen piercings mag hebben bij de ok. Ik heb van die plastic staafjes en balletjes besteld en hoop dat deze in mogen blijven. Ben bang dat ik na de ok niet in staat ben om mijn ( intiempiercing) in te brengen en ben bang dat hij dicht groeit. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Gr Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik even voor bellen, dat verschilt per chirurg.

Mijne moesten er gewoon uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep... Heb ook een intiem (klit) piercing. Ik mocht de plastic laten zitten. Was geen probleem..

Mijn ervaring echter was dat het wel 4x herhaald werd. Bij aankomt, bij infuus prikken, bij meenemen naar ok, en op ok.

Vond het beetje ongemakkelijk op een gegeven moment

Heb nu 4 weken terug baarmoeder moeten laten verwijderen, toen moest hij er wel uit ivm risico dat ze er achter blijven hangen en dat de boel dan uitscheurt.. (Auw)

Mijn ervaring was top.. Eruit gehaald en de derde dag thuis weer soepeltjes er terug in kunne stoppen.. Groeit dus niet dicht op een dagje

Keuze aan jou wat je fijn vind

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn intiempiercing vervangen door een kunsstof exemplaar. Dat was geen probleem. De rest had ik uitgedaan. Die krijg ik er ook makkelijk in, maar de intiem niet en durfte niet het risico te nemen om er niks in te dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er niks over gezegd hahahaha ik heb voor de ok een plastic piercing ingedaan. Had geen zin om met iedereen over m'n intiempiericing te praten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een tragus piercing bij mijn oor. Navel van tevoren eruit gehaald en de tragus vergeten. Dat balletje krijg ik niet losgedraaid zonder met een tangetje het staafje vast te houden. Dit aangegeven en was niet heel erg. Ze hebben het afgeplakt met wat tape.

De motivatie voor het verwijderen van piercings was volgens hun voornamelijk vanwege de hygiene.

Nou wordt je aan je borsten geopereerd en mag je tijdens de operatie je broekje gewoon aan houden. Dus ik denk dat er geen man overboord is als jij een plastic in doet en er niks over zegt als je je daar ongemakkelijk bij voelt!

Als het goed is komen ze daar niet in de buurt :38: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een microdermal. Deze kan je er niet zomaar uit halen, iemand hier ervaring mee?

Jep! Ik heb er 3 mocht deze gelukkig laten zitten en hun hadden de microdermals afgeplakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de plastic zit erin. Zal er niks over zeggen. @ ruitje ik zag er nergens iets over in de papieren. Ik houd alle 10 mijn gelnagels erop. Was geen probleem. Wel french manicure zodat ze kunnen zien als ik blauw aanloop ha ha.

Ahhhhh nog maar 2 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.